ewwem zei:Wat denken jullie van eerste maal een pilletje?
matthijs zei:ewwem zei:Wat denken jullie van eerste maal een pilletje?
Pak in ieder geval genoeg. De eerste keer XTC moet je, naar mijn mening, goed doen.En dan niet gaan overdrijfen met 6 pillen ofzo maar bouw het gewoon op totdat je voldaan bent
Als je een beetje normale pillen hebt zal dat rond de 2 pillen liggen.
![]()
Saivy zei:Ik zou beginnen met een halfje en kijken wat dat doet.
teebo zei:zuivere mdma kristallen...
idd ook al ga je beetje hard, tis nog altijd xtc en dat kan bijna iedereen aan..Skippy zei:1ste keer geen halve nemen, maar een hele, dat geeft teminste een 'eerste keer was vet' gevoel... anders slaat ie niet lekker in..![]()
^Jeller zei:idd ook al ga je beetje hard, tis nog altijd xtc en dat kan bijna iedereen aan..Skippy zei:1ste keer geen halve nemen, maar een hele, dat geeft teminste een 'eerste keer was vet' gevoel... anders slaat ie niet lekker in..![]()
als je het dan toch niet leuk vind, dan ga het de 2de keer met een lagere dosis ook niet leuk vinden

, alleen volgende keer meer water drinken ik heb ff 2 a 3 min op de wc gezeten om ff beetje kracht te vinden om water te graan drinken Dat is jou mening maar als ik met die gast ze ben wezen testen, en er komt 160mg uit en ik slik er 2 ipv, 160x2=320 of niet.Dzy zei:Denk dat die 320 milligram gewoon bullshit is om eerlijk te zijn.