anhaedra
Belezen gebruiker
Ja, er is sprake van een verband, maar welk verband? Voel ik steeds minder van XTC door lichamelijke tolerantie? Of doordat ik minder goed in m'n vel zit? Beide? Of zit ik minder goed in m'n vel omdat ik te vaak XTC heb gedaan? Zelfde geldt voor de dip, wordt die erger omdat mijn hersenen de XTC steeds minder goed trekken, of borrelt gewoon mijn liefdesverdriet op?Psychedelibee zei:Laten we het er op houden dat er wel een correlatie te ontdekken lijkt inderdaad.Pante zei:anhaedra zei:Valt me op dat ik in januari nog echt een goede XTC-avond had, toen ging het nog lekker met m'n vriendin en zat ik prima in m'n vel. Eigenlijk is het pas echt kut geworden toen we uit elkaar gingen. Maar ja, oorzakelijke verbanden zijn hier moeilijk vast te stellen...
Valt wel mee.
Mindless zei:Mdma pakken als je je al wat down voelt is gewoon niet zo'n goed idee.
En ja verder geldt dat mdma over tijd sowieso gewoon minder wordt bij iedereen, alleen met normale doseringen en voldoende tijd ertussen kun je het aantal keer dat het bijzonder blijft wel maximaliseren.
Als twee dingen qua tijd samenvallen is er nog niks bewezen. Feit is dat mijn XTC-ervaring ook al minder werd toen ik nog gelukkig was in de liefde.
Maar uiteindelijk beïnvloedt het waarschijnlijk allemaal elkaar, je weet het toch niet precies, dus moet je ergens een variabele aanpakken om tot een beter resultaat te komen. Als ik minder XTC pak, kan dat alleen maar tot verbetering leiden, aangezien ik toch niet meer echt de vruchten ervan pluk.