KoxBox zei:Twilight zei:Paddo's/truffels zijn veel beter te doseren.![]()
Waar slaat dit op ?
Moet ik nog meer uitleggen ?
Voor de rest klopt je uitleg wel, ik moet ook een serieuze dosis LSD nemen voordat ik "gelanceerd" wordt.
KoxBox zei:Twilight zei:Paddo's/truffels zijn veel beter te doseren.![]()
Het slaat op dat je een veel grotere hoeveelheid hebt. In veel gevallen is de hoeveel microgrammen ook alleen maar vaag bekend (omdat niet iedereen het laat testen en vertrouwt op wat iemand anders hier over zegt). Het is zo'n kleine hoeveelheid dat daar juist snel verschil in kan zitten. En het zal allemaal wel dat paddo's een natuurproduct zijn en dat de actieve stof er in telkens verschilt, maar die verschillen vallen allemaal best wel mee. Anders had het mij ondertussen ook wel eens kunnen verrassen (of anderen maar daar heb ik ook nog maar weinig over gelezen). Vind het een beetje een non-argument om voor LSD te kiezen. Of je moet paddo's doseren door naar de hoeveelheid paddestoelen te kijken die je neemt, maar het lijkt me niet dat iemand zoiets doet.Sublimo zei:KoxBox zei:Twilight zei:Paddo's/truffels zijn veel beter te doseren.![]()
Waar slaat dit op ?Paddo's en truffels zijn natuurproducten, de hoeveelheid actieve stof verschilt telkens. Bij LSD is de dosis nauwkeurig tot op de microgram...
Moet ik nog meer uitleggen ?
Voor de rest klopt je uitleg wel, ik moet ook een serieuze dosis LSD nemen voordat ik "gelanceerd" wordt.

Sublimo zei:En schrijf een tripreport als je zin hebt !![]()
Tomaat zei:Sublimo zei:En schrijf een tripreport als je zin hebt !![]()
Ik zou dat graag doen, ben van plan om iets bij mij te houden, kladblok op pc of op papier ofzoiets... Weet natuurlijk wel nog niet of er wat van in huis zal komen, mss dat de sitter kan helpen... Juni en die eerste week van juli gaan zo traag gaan![]()
KoxBox zei:@Tomaat: Bijnemen kan je maar binnen het uur (ongeveer) doen, na 3u zal je daar niets meer van merken.
2uur is lang. Bij mij duurt het meestal (ongeveer) een uur maar het kan ook rapper.Tomaat zei:KoxBox zei:@Tomaat: Bijnemen kan je maar binnen het uur (ongeveer) doen, na 3u zal je daar niets meer van merken.
Vanaf wanneer weet je dan dat het niet aanslaat? Ik lees dingen die variëren van een half uur tot 2 uur...
Buddha Cheese zei:Probleem bij bijnemen binnen het uur is wel dat je nog totaal geen idee kan hebben van hoe sterk de trip gaat zijn. Je bent nog maar net in het beginstadium. Ben je er trouwens zeker van dat bijnemen na 3 uur niet werkt? Van wat ik me herinner van die enkele keren dat ik vlak na de piek (dus zeker een goede 4-5 uur later) heb bijgenomen, is toch dat alles terug heftiger werd en er een tweede piek kwam. Wel iets minder heftig dan de eerste waarschijnlijk..
Maar het is inderdaad beter als je meteen de dosis neemt die je van plan bent te nemen. Hoe dan ook, 1 van jouw zegels of een halve portie truffels kan volgens mij moeilijk verkeerd lopen. Of je zeker iets gaat voelen is een andere vraag.