Hmm, 1,5 minimaal naar mijn weten. Tussen 1,5-2g per kg. Enfin, ik krijg genoeg binnen want m'n fysiek is prima en ik groei nog steedsjcutter zei:1,5? Voor krachtsporters moet je toch minimaal 1,8xlichaamsgewicht= uitkomst in grammen per dag, nemen om voldoende eiwitten binnen te krijgen...Zeker als je cut en/of anabolen gebruikt.

Ben zelf gewoon naturel hoorjcutter zei:Yep, bij een kuur moet je indd. veel eiwitten vreten, maar daar heb ik verder geen verstand van. Ben een krachtsporter in combinatie met veel hardlopen. Krachtsport omdat ik zo stevig blijf voor het hardlopen, en geen last heb van mijn knieen/rug..
Maar krachtsport is echt vet. Deadliften, squatten, chinnen en borren zijn mijn favo oefeningen. Doe jij ook fullbody? Dat doe ik dus 2x in de week, en nee, daar groei je niet echt van, maar je blijft wel sterk![]()
Zie http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=22&t=1984&start=1080#p985139jcutter zei:Aha, een split. Daar heb ik ook leuke ervaringen mee gehad. Je groeit er hard op, en voorkomt sneller overbelasting met de juiste splitschema. Ik heb split gedaan, Ub/lb en fullbody. Als je echt spieren wilt, moet je doen zoals jij het doet indd.
Wel vet dat je het in combinatie doet met een vechtsport.
Gezien je zoveel sport, vraag ik mij af hoe jij dit combineert met drugs, en welke drugs gebruik je dan? Want ik vond die combinatie altijd wel lastig. Behalve nu ik 2x in de week fullbody doe en dagelijks 30 min. hardloop. Met een kater kan ik wel hardlopen![]()
Sublimo zei:Ik ben een student, ik heb dus eigenlijk totaal geen eetpatroon.

Chris Pontius zei:Sublimo zei:Ik ben een student, ik heb dus eigenlijk totaal geen eetpatroon.![]()
Onder weg naar dutchtek had ik een meter belegde stokbroden meegenomen, daar heb je meer aan dan een paar uur slaappascal828 zei:Liever niet.cropp zei:Dan pak je er geen glaasje water bij en gorgel je d`r pap van, lekker kan het toch niet zijn
Het begon een paar maanden geleden op een feest. Ik vrat toen zo 3 zelf-gesneden sneetjes brood weg met kaas.
Heerlijk.![]()
Chris Pontius zei:Ik ook niet, maar dan kun je nog wel een patroon hebben.![]()
Op school kun je toch ook eten?
Sublimo zei:Chris Pontius zei:Ik ook niet, maar dan kun je nog wel een patroon hebben.![]()
Ja, ik kan zeker eten op school, maar ik sta niet elke dag rond dezelfde tijd op, soms ook pas na de middag. Dan eet ik al sowieso geen drie keer per dag.
Chris Pontius zei:Sublimo zei:Chris Pontius zei:Ik ook niet, maar dan kun je nog wel een patroon hebben.![]()
Ja, ik kan zeker eten op school, maar ik sta niet elke dag rond dezelfde tijd op, soms ook pas na de middag. Dan eet ik al sowieso geen drie keer per dag.
Nu draai je het om he. Het is niet zo dat je laat op moet staan omdat je school ook laat begint.
Ik sta standaard rond 10 uur op, tenzij ik vroeger moet doordeweeks.
Dat is zo...Chris Pontius zei:Als je rond 12 uur gaat slapen, slaap je alsnog meer dan genoeg.
Chris Pontius zei:Als je rond 12 uur gaat slapen, slaap je alsnog meer dan genoeg.
Chris Pontius zei:En daarmee wil ik dus aantonen dat dit:
Bullshit was.
Sublimo zei:maar als ik geen student zou zijn geweest zijn, dan had ik die mogelijkheid ook niet gehad.
Sublimo zei:Het is toch een feit. :P
Chris Pontius zei:Sublimo zei:Het is toch een feit. :P
Dat het een feit is, maakt het nog geen excuus.
Het is een feit dat ik een mod ben, zal ik je nu dan maar direct bannen?
"Gewoon omdat het kan"
Sublimo zei:Ja, oke, daar heb je gelijk in.

Als je weinig eet gaat je lichaam ook op de spaarstand, dus dan verbruik je ook niet zoveel.. Ontbijten is heel lastig maar je kunt jezelf dat wel aanleren. Als je het een tijdje iedere ochtend toch doet, ondanks dat je het moeilijk naar binnen krijgt, raak je er wel aan gewend. Ik ontbijt nu altijd netjes en 's ochtends als ik wakker word heb ik vaak al pijn in mijn maag van de honger.Ganja-man zei:En dat je zou zeggen dat ik vermager,maar dat is niet het geval.
Maar daarvoor doe ik het niet,ben content wie ik nu ben ja,maar ja dat eetpatroon is me wel wat !