effect smartdrugs

melissa

Wijs gebruiker
kan iemand mij mischien vertellen of die pilletjes die je bij de smartshop haalt echt werken???
of gaat t meer om een placebo effect?
ik doel dus op die dingen die eventueel t zelfde effect als xtc zouden moeten hebben....
ik heb er nmlk een hard hoofd in. :rolleyes:

Intoxicated

Wijs gebruiker
nee de meeste van ie dingen werken niet. Ik heb een hoop van die dingetjes geprobeerd, vloeibaar, pilletjes enzovoorts. maar tis allemaal net niks. Kvoelde bij een aantal producten met hawaiian baby woodrose erin wel lichte tintelingen op mn hoofdhuid, wat later een irritante jeuk werd... niet de moeite waard.

Het enige dat een beetje te vergelijken was met the real thing was methylone, maarja, dat is uit de handel gehaald, omdat het chemisch bijna hetzelfde als MDMA is. Plus het kostte tussen de 10 en 20 euro dacht ik, dan kun je beter gewon x kopen

spacekonijn

Badass junkie
ligt eraan wat je er van verwacht.

energie gevende pilletje werken wel hoor , net als koffie dat werkt ook..

caatje

Badass junkie
voor mij zijn t k*tpillen. Heel duur in verhouding met het echte spulletje. Ik wilde t ook eens gaan halen omdat ik nergens x aan kon komen. Ik kreeg een buisje met 6 pillen en de aanrader was: slik ze allemaal in 1x anders heb je er weinig van. Zo'n buisje was wel ff 15€ of 20€ (weet de precieze prijs niet meer) Kheb t laten liggen. Ben wel goed maar niet gek hahaha

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb trip E gekocht maar nog niet geprobeerd, ik laat het nog wel weten.
Ik heb ook een keer energie capsules gebruikt, dat merkte ik echt wel, ik voelde me energiek. Ik had ze 's ochtends genomen en 's avonds laat kon ik niet slapen. Ik ben ook wel gevoelig voor caffeine normaal.

caatje

Badass junkie
De herbals met ephedra die waren wel ok. Daar kan ik verder geen kwaad wpoord over kwijt. alleen die van deze tijd doen me niks en al helemaal niet qua kosten.

BillyBilo

Badass junkie
ephedra kan best hard zijn, damn twee weken geleden zes ephedra's geslikt, (nog verkrijgbaar in amsterdam, smartzone, voor liefhebbers) en ik ben zeker de helenacht wakker geweest, ik ben er altijd alleen zo down van als het is uitgewerkt, wat wel een nadeel is, en heb soms ook last dat ik er van flauwval enzo, maar geen grote complicaties ofzo, die kippevelletjes zijn zooooo fijn :)

dallandra

Wijs gebruiker
WildChild zei:
ephedra kan best hard zijn, damn twee weken geleden zes ephedra's geslikt, (nog verkrijgbaar in amsterdam, smartzone, voor liefhebbers) en ik ben zeker de helenacht wakker geweest, ik ben er altijd alleen zo down van als het is uitgewerkt, wat wel een nadeel is, en heb soms ook last dat ik er van flauwval enzo, maar geen grote complicaties ofzo, die kippevelletjes zijn zooooo fijn :)

of last van je maag..

JJJ

Bewuste gebruiker
WildChild zei:
(nog verkrijgbaar in amsterdam, *****, voor liefhebbers)
Vinden zij het ook fijn als je dat op internet publiceert? Dit soort forums wordt heus niet alleen door ons eerlijke liefhebbers bezocht, of ben ik nu paranoide?

melissa

Wijs gebruiker
ik wou dus eigenlijk op de natuurlijke toer gaan,iets plaatsvervangends zoeken voor sos..........
maar ja ik had wel kunnen weten dat als t te mooi klinkt om waar te zijn t meestal ook zo is :grin: :grin: :grin:

melissa

Wijs gebruiker
JJJ zei:
WildChild zei:
Vinden zij het ook fijn als je dat op internet publiceert? Dit soort forums wordt heus niet alleen door ons eerlijke liefhebbers bezocht, of ben ik nu paranoide?

nope denk zeker niet dat jij para bent :mrgreen: :mrgreen:
ff lachen voor t vogeltje :wave: :wave: :wave: :wink:

BillyBilo

Badass junkie
Smartzone is een soort straat daar :wink:
geen shop of watdan ook, daar heb ik heus
wel bij nagedacht. ik ben toch niet gek joh :P

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Hm nou ik heb de trip E geprobeerd, en heb er erg weinig van gemerkt. Ik voelde me gewoon goed en relaxt maar dat was sowieso al het geval. Ik wilde het eens proberen maar het was m'n geld niet waard helaas. Next!! :P

Haze

Bewuste gebruiker
melissa zei:
JJJ zei:
WildChild zei:

nope denk zeker niet dat jij para bent :mrgreen: :mrgreen:
ff lachen voor t vogeltje :wave: :wave: :wave: :wink:

:grin:

ACAB

Anyway, herbal werkt in opwekkende vorm. Je gaat niet trippen ofzo

A

Anonymous

Gast
Ik had een keer zon happy cap of zoiets weet niet precies welke, het voelde zoals je xtc die opkomt, maar daar blijft het ook bij.

Bovenaan