WildChild zei:ephedra kan best hard zijn, damn twee weken geleden zes ephedra's geslikt, (nog verkrijgbaar in amsterdam, smartzone, voor liefhebbers) en ik ben zeker de helenacht wakker geweest, ik ben er altijd alleen zo down van als het is uitgewerkt, wat wel een nadeel is, en heb soms ook last dat ik er van flauwval enzo, maar geen grote complicaties ofzo, die kippevelletjes zijn zooooo fijn![]()
Vinden zij het ook fijn als je dat op internet publiceert? Dit soort forums wordt heus niet alleen door ons eerlijke liefhebbers bezocht, of ben ik nu paranoide?WildChild zei:(nog verkrijgbaar in amsterdam, *****, voor liefhebbers)
JJJ zei:Vinden zij het ook fijn als je dat op internet publiceert? Dit soort forums wordt heus niet alleen door ons eerlijke liefhebbers bezocht, of ben ik nu paranoide?WildChild zei:(nog verkrijgbaar in amsterdam, *****, voor liefhebbers)
melissa zei:JJJ zei:Vinden zij het ook fijn als je dat op internet publiceert? Dit soort forums wordt heus niet alleen door ons eerlijke liefhebbers bezocht, of ben ik nu paranoide?WildChild zei:(nog verkrijgbaar in amsterdam, *****, voor liefhebbers)
nope denk zeker niet dat jij para bent![]()
![]()
ff lachen voor t vogeltje![]()
![]()
![]()
![]()
OkeeWildChild zei:Smartzone is een soort straat daar
geen shop of watdan ook, daar heb ik heus
wel bij nagedacht. ik ben toch niet gek joh :P