1. Hey Bezoeker! Wil jij kans maken op €100 shoptegoed in de webwinkel van Azarius? Lees in dit topic hoe je met een foto mee kunt met de actie! Deze actie loopt tot en met 30 april, doe vandaag nog mee!
    Ontzet Notitie

Effect verloren..!!!!?

Discussie in 'Cocaine' gestart door Kadaverduif, 4 nov 2016.

1. Kadaverduif

Kadaverduif Newbie

Beste lezers,
    Ik zal als eerst even wat vertellen over mezelf.
    Ik ben 19 jaar en ben sinds 1 maand clean van mijn cocaïne verslaving. (3 jaar lang verslaafd geweest). Jammer genoeg was mijn verslaving ook altijd in combinatie met speed en daar ben ik op dit moment mee bezig om mee te stoppen.
    Nou heb ik voor dit weekend een envelop gehaald (1gram duss..) cocaïne maar bij het nemen van een aantal lijnen/scheppen merk ik nogsteeds helemaal geen effect...
    Ik miss alle effecten die normaal de reden zijn om te gebruiken, de blijdschap is weg, zelfverzekerheid, speciale onderbuikgevoel...
    Nou heb ik al her en der iets gelezen over mogelijke redenen waardoor dit zou kunnen komen, maar vooralsnog snap ik er eigenlijk geen zak van...
    Ik hoop dat iemand hier mij meer ken vertellen over me probleem en/of dat het word herkend door iemand..

2. simonsnel

simonsnel Experimenterende gebruiker

Je hebt slechte cocaïne gekocht.

3. Mindless

Mindless DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Is dit geen goed iets dan? Wilde je niet stoppen?

4. Je bent niet clean als je na een maand weer gaat gebruiken.

5. Kadaverduif

Kadaverduif Newbie

Ik snap dat het 'clean' zijn nu is mislukt, maar voor alsnog vraag ik me af hoe dit kan komen.
    Sos is trouwens van best goede kwaliteit dus daar ligt het niet aan

6. Dunnetjess33

Dunnetjess33 Wijs gebruiker

Heb je het laten testen dan? Zo niet, dan weet je niet of het goede of crapy coke is.

7. simonsnel

simonsnel Experimenterende gebruiker

Ik heb hier nog een kilo bakmeel liggen. Is ook erg goede cocaïne. Je voelt er alleen niet zo veel van.

8. Kadaverduif

Kadaverduif Newbie

Testen is niet nodig aangezien het precies tzelfde is zoals ik altijd heb gehad...
    Zijn er nog andere mogelijkheden buiten slechte dope....?

9. Yaizer

Yaizer Bewuste gebruiker

Ik kan alleen aan slechte kwaliteit denken, zo lang je die coke niet hebt getest weet je het dus nooit zeker.

Voor de rest, is het niet gewoon beter om er van af te blijven? Hoop dat het niet aan de kwaliteit ligt maar an jou. Dan stop je er tenminste mee.

10. Jixx

Jixx Bewuste gebruiker

Lijkt mij ook niet anders dan dat de kwaliteit dit keer minder was?

Vraagje: Heb je op eigen basis afgekickt of via een behandelkliniek? Zo ja, hebben ze bepaalde medicatie voorgeschreven? Het kan namelijk zijn dat bepaalde medicijnen de werking van drugs blokkeren.

In het geval van cocaine is antipsychotica bijvoorbeeld een middel wat de werking verminderd of remt aangezien beidde op het dopamine werken.

Deel Deze Pagina