effecten explosion?

ey, kent er iem. de effecten van explosion? Iem. al ervaring? Er is niet zo veel over te vinden op het internet... Heb het eens geprobeerd net na een paddotrip, een vierde maar van één flesje, het enige dat gebeurde was dat mijn pupillen groter werden... Is het waar dat je er lichtjes van kan trippen :openmouth: ? Mag je een heel flesje uitdrinken? alle tips welkom :tongueout: xxx shadow

Delirium

Badass junkie
Explosion :hearteyes: The good ol' times voor XTC in mijn leven kwam :P

Exp(l)osion vind ik bijna identiek aan MDMA. Het verschilt wel dat Explosion helderder is, puur de euforie en energie, niet de wazige mindspace die met MDMA wel eens voorkomt.

Maar je moet wel een hele buis nemen dan, een vierde is echt te weinig voor een lekker gevoel.

Verder goed blijven drinken etc. Je kent het wel :)

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Precies, geen alcohol e.d. en gewoon een heel buisje nemen. De werkzame stof erin schijnt Methylone te zijn al weet je dat natuurlijk nooit zeker. :) Het lijkt op MDMA maar is veel minder overheersend en magisch, heel relaxed om te nemen en lekker te praten.

J0rrit

Badass junkie
Delirium zei:
Explosion :hearteyes: The good ol' times voor XTC in mijn leven kwam :P

Exp(l)osion vind ik bijna identiek aan MDMA. Het verschilt wel dat Explosion helderder is, puur de euforie en energie, niet de wazige mindspace die met MDMA wel eens voorkomt.

Maar je moet wel een hele buis nemen dan, een vierde is echt te weinig voor een lekker gevoel.

Verder goed blijven drinken etc. Je kent het wel :)

Dus je 'spaced' er niet van of je wordt niet echt waus?

Bovenaan