hey afghaan-gek het is u al vergeven

ik flipte hem ook ff ... want het laaste wat ik wil is domme onzin uit kramen aangezien daar immers niemand wat mee opsteekt tog
ik ken toevallig grote buitentelers die het doen om de poen MAAR super kwaliteit wiet afleveren... en van hun hobby gewoon hun werk hebben gemaakt
zij kweken in 'wegwerp' kassen simpel inelkaar geknutselde kassie die 1 outdoorseizoen mee gaat... deze kassies worden gefixt met pvc en kasfolie en tap ... deze kassies zijn rond de 2 meter breed en 12 meter lang

hierin gaan een x aantal stekken allemaal in een aparte pot. deze kassies zijn maar 150 hoog en lopen bol vormig daarnaast ligt een opelkaargevouwd wortel doek ...
dit worteldoek is licht daarmee verduisteren ze de boel .... elke dag weer maar in de maanden vanaf half mei tot oktober en oogsten 2 a 3 x per outdoor seizoen .... die eerst oogst is haast nie van binnengekweekte wiet te onderscheiden omdat de zon zooooo !!! sterk is in mei , juni en juli daar kan geen lamp tegen op ..
door het verduisteren kunnen ze gewoon binnen soorten telen wat hun een enorme opbrengst geeft !!! en superwiet !!! gemiddeld scoor je per m2 op deze manier zo'n 400 gram wiet de boxen zijn 12 x 2 meter bommetje vol ...
reken maar uit ...
investering in potten/aarde bakken,aarde ,voeding, pvc, kasfolie en stekken is nog geen 1200 euro....
weet je de gemiddelde prijs voor een normaal wietje zoals powerplant ??? dan weet je ook wat 1 geslaagd kassie hun opbrengt. en dat is pas de 1STE KEER !!!! oogsten met een beetje redlijke na zomer oogsten ze nog 2 x .... de kwaliteit gaat wellis waar achteruit en de 2 oogst ziet er ook wellsi waar niet meer uit als top binnen wiet maar goed .... en de derde oogst zul je ook niet weg krijgen als binnenwiet maar je hebt dan als nog een prima buitenwietje waar je nog wel een prima prijsje voor krijgt !!!
zij gebruiken alleen biologische middelen !! wat een thuiskwekertje met zijn 30 plantjes onder 1 a 2 lampies doet zoveel liefde stoppen zij in hun plantjes ... het is voor hun gewoon een uitde hand gelopen hobby en waar goed geld mee kunnen verdienen en geef ze is ongelijk ...
pakkans is ook zo klein als me kleine teen want ze doen het niet in de achtertuin ofso en ze gebruiken niet tot nauwelijks stroom...
als ik het zou kunnen doen had ik het wel geweten, jij niet ???? en wedde dat zowel jij als ik er prima wiet vanaf kunnen kweken we zijn immers hobby kweker !!!! kweken met ons hart en ziel voor het plantje de poen is een mooie bijeenkomstigheid,geld ga je er sowieso wel aan verdienen en vaak is wiet met passie gekweekt kwalitatief zeer goecd...
OUTDOOR THERE'S SO MUCH POSSIBLE