Hey,
ik heb hier volgens mij wel een onderwerp over gevonden, maar die was al oud en heb er niet veel nuttigs uit kunnen halen. Dus bij deze;
Ik ga heel af en toe naar een feestje, laten we zeggen 4 x in het jaar (helaas) Dan gebruik ik pep, niet veel, gewoon 'normaal'. Maar nu heb ik de laatste 3 feestjes last van misselijkheid wanneer het feestje bijna ten einde is (gebruik alleen voor de tijd, neem nooit wat mee naar binnen).
Als ik gewoon ziek ben en ik moet kotsen, voel ik dat heel op tijd aankomen. Deze misselijkheid, een paar uur na het laatste lijntje is er ineens en moet ook zo'n beetje direct kotsen, totaal geen controle (dus ook niet op tijd op een wc of zo)
.
Ik heb een aantal dingen gelezen over de pep laten testen... maar dit is voor mij niet echt een optie, aangezien het maar heel zeldzaam is dat ik wat haal en het dus iedere x andere pep kan zijn. Heeft iemand nog andere ideeen of tips hiervoor? Dit is namelijk totaal niet handig als je in de dansende menigte staat
en je voelt je nogal lullig... tenminste... ikke wel 
ik heb hier volgens mij wel een onderwerp over gevonden, maar die was al oud en heb er niet veel nuttigs uit kunnen halen. Dus bij deze;
Ik ga heel af en toe naar een feestje, laten we zeggen 4 x in het jaar (helaas) Dan gebruik ik pep, niet veel, gewoon 'normaal'. Maar nu heb ik de laatste 3 feestjes last van misselijkheid wanneer het feestje bijna ten einde is (gebruik alleen voor de tijd, neem nooit wat mee naar binnen).
Als ik gewoon ziek ben en ik moet kotsen, voel ik dat heel op tijd aankomen. Deze misselijkheid, een paar uur na het laatste lijntje is er ineens en moet ook zo'n beetje direct kotsen, totaal geen controle (dus ook niet op tijd op een wc of zo)
. Ik heb een aantal dingen gelezen over de pep laten testen... maar dit is voor mij niet echt een optie, aangezien het maar heel zeldzaam is dat ik wat haal en het dus iedere x andere pep kan zijn. Heeft iemand nog andere ideeen of tips hiervoor? Dit is namelijk totaal niet handig als je in de dansende menigte staat