eindwerk psychose en drugs..

saartjuh

Newbie
hallo allemaal,

ik ben saar, en ik kwam hier op dit forum terecht en vond dit zeer intressant voor mijn eindwerk, ik doe een opleiding psychiatrisch verpleegkunde in belgie, en eeuuh dus hier gaat mijn eind werk over, maar ik heb hier al enkele dingen gelezen en gezien die mij zeer goed kunnen helpen, als er nog tips zijn van jullie uit kan ik deze alvast gebruiken!!! bedankt!
grtjs saar

pannes

Experimenterende gebruiker
Als je maar niet die onzin beweert dat je van cannabis psychotisch wordt zoals de nieuwe mode zegt.

clockcable

Bewuste gebruiker
Je leest altijd over onderzoeken dat spul X mogelijk zeer ernstige bijwerkingen heeft, maar verder onderzoek is nodig. Als het inderdaad zo is dan is het moord en brand, maar als blijkt dat het helemaal niet zo is dan hoor je er nooit wat over. Kut media, het word net Amerika.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
pannes zei:
Als je maar niet die onzin beweert dat je van cannabis psychotisch wordt zoals de nieuwe mode zegt.
Dat zeggen ze ook niet, alleen dat de odds groter is op het krijgen van een psychose wanneer je wel wiet gebruikt in vergelijking met geen.

@ Saartjuh,
Leuk dat je je eindwerk hierover doet, maar je bent niet echt specifiek over wat je precies zoekt. Je kan het over heel veel dingen hebben, ervaringen, wetenschappelijke bevindingen, welke soort drugs etc.

Wat misschien voor jou interessant is, is om via pubmed of google scholar naar weteschappelijke publicaties zoeken die over psychose en drugs gaat (wel specifieke zoekterm anders wordt je doodgegooid met artikelen).

Succes ermee!

Bovenaan