Elke week een pilletje

Wesleyyy

Newbie
@TRAVOLTA / Fresh

Mijne zijn getest op 160-180 Mg, ook niet al te licht dus. Maar ik werk met halfjes, en ga normaal gezien maximaal 3 halfjes pakken. Pak pas op zijn minst rond 12 het eerste halfje, en moet dan tot 7 uur door. Dus dat moet wel lukken met die dosering normaal :P

Op het 2e feestje (exact 1 week later) denken jullie dus dat ik niet meer moet gebruiken om het lekkerste er uit te kunnen halen?

Voor de rest ga ik zelf wel kunnen inschatten hoe het staat met mijn serotonine reserves na de eerste keer. En als dat goed zit ga ik ook gewoon voor de tweede keer, de week erna dus.

Bij mijn eerste keer, 9 weken terug had ik opzich wel een redelijk dipje te pakken. Voelde de dag erna nog helemaal niets. Maar maandag en dinsdag voelde ik me toch best wel down en kon maar heel weinig concentratie opbrengen op school. Even iets off topic: Nog tips om dat dipje wat minder erg te maken voor de volgende keer? :P

MIA-1985

Wijs gebruiker
Wesleyyy zei:
Even iets off topic: Nog tips om dat dipje wat minder erg te maken voor de volgende keer? :P

Is genoeg over geschreven en te vinden, maar in het kort:
Goed eten & drinken, veel fruit.
Goed slapen(!)

wapinhetweekend

Experimenterende gebruiker
TRAVOLTA zei:
is wel eens voorgekomen;

A: k heb zo'n periode gehad dat k altijd n grammetje kristallen op zak had, dan was t toch (ook al was t niet de bedoeling) elke week een beetje ervan snoepen, niet genoeg dat t zichtbaar werd, maar wel euforisch en lekker dansen. toen k dan eindelijk de rest van t zakje wilde nuttigen op t feest waar ik het voor had gekocht bleek dat zelfs na 400mg ik me alleen vaag voelde. erg zonde dus. dit was echter wel een tijdsbestek van 1 maand. = dus 4 a 5x kort achter elkaar.
daarna netjes n periode van 2 maanden ertussen gehouden en toen;

B: volgde Ilovetechno, hier toch echt wat teveel gesnoept, 700 mg +- en heerlijk euforisch etc etc. maar de week erna wilde een vriend van me t toch ook perse proberen na alle verhalen, hij wilde dit echter alleen doen waar k bij was en zo greschiedde. khad echter (na een paar pilsjes) niet meer t discipline om niet mee te doen en heb toen zo'n 300 mg over de avond genuttigd. en toch voelde k me weer heerlijk euforisch, energiek, en toch nog helder (zo ver dat kan natuurlijk!) kheb toen wel voor t eerst echt een dipje ervaren wat k normaal nooit heb, toch een teken dat mn serotoninevooraadje echt uitgeput was. daarna lekker 6 a 7 weken gewacht.

t kan dus best 2 weken achter elkaar met zelfs vrij heftige hoeveelheden. k denk dus dat t zeker geen kwaad kan als je 2x 2 pilletjes pakt wat betreft t effect. t zal echter nog steeds niet erg goed voor je kopje zijn.

Van kristallen snoep ik altijd veel te veel zowiezo, heb sneller de neiging bij de pakken, toen ik met mn verjaardag 1.5pil van 112mg en 1300mg kristallen binnen had wist ik dat het te ver was gegaan. nu doe ik gewoon halve pilletjes 4x over de avond :wink:, soms 1tje icm een 2C'tje

Lwbnjio

Ik heb een keertje 1 pilletje genomen (+/- 170mg) en 5 dagen later nog 1, en toen heb ik weken lang met een soort mdma depressie rond gelopen, met ook lichtelijke suïcidale gedachten erbij. Is niet erg.. gaat wel weer over, maar zo kan het ook.

DDeeJay

Belezen gebruiker
Lwbnjio zei:
Ik heb een keertje 1 pilletje genomen (+/- 170mg) en 5 dagen later nog 1, en toen heb ik weken lang met een soort mdma depressie rond gelopen, met ook lichtelijke suïcidale gedachten erbij. Is niet erg.. gaat wel weer over, maar zo kan het ook.

ook gehad net hetzelfste... alsof ik alleen op de wereld stond en niemand me nog kon helpen

had dan ook wel 4 dagen na een gebruikt op een festival

tomz0r

Badass junkie
Ik snap niet waarom mensen zeggen dat het effect vermindert, een paar weken achter elkaar kan best, alleen moet je wat meer slikken. Je wordt wel wat sneller vaag, dat wel. Maar het werkt prima. :sunglasses:

tomz0r

Badass junkie
Sublimo zei:
Alleen ben je dan zwaar depressief. :P

Ligt er aan, als je in je eentje bent kan je je in die periode wel kut voelen, maar als je steeds in de zomer wat met vrienden doet en elke avond lol maakt heb je daar niet echt last van. :sunglasses:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
tomz0r zei:
Sublimo zei:
Alleen ben je dan zwaar depressief. :P

Ligt er aan, als je in je eentje bent kan je je in die periode wel kut voelen, maar als je steeds in de zomer wat met vrienden doet en elke avond lol maakt heb je daar niet echt last van. :sunglasses:

Ja, het zal ook wel komen doordat mijn eerste echte ervaring veel te intens was, weekje depri geweest. Dat kwam dan ook nog denk ik door de omstandigheden.
Ik heb vrij weinig met MDMA, ook nog geen echte love feeling gehad, veels te hard voor gegaan, dat heeft het een beetje verpest. :)

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
tomz0r zei:
Sublimo zei:
tomz0r zei:
Hoeveel had je genomen?

Niet zo gigantisch veel, 250 mg MDMA kristallen, maar ik had daarvoor wel al 2c-i en LSD gedaan. :P

Niet zo gigantisch veel?
Probeer eens 90 of zo, als je het nog eens doet. :P

Die keer heeft het echt verpest voor mij hoor, als ik nu MDMA gebruik vind ik er niet veel aan, ik sta vervelend strak, net alsof ik een bodybuilder ben. :P

Geef mij gewoon maar amfetamine dan ! :hearteyes:

MIA-1985

Wijs gebruiker
Sublimo zei:
tomz0r zei:
Hoeveel had je genomen?

Niet zo gigantisch veel, 250 mg MDMA kristallen, maar ik had daarvoor wel al 2c-i en LSD gedaan. :P

Als dat echt met die eerste keer was is dat wel behoorlijk veel :)
Zal wel niet in één keer gegaan zijn, dan ben je echt lomp, maar ik schat je wel hoger in :wink:
Ik zou lekker rond de 100mg nemen dan, dat kan makkelijk in één keer en weet vrijwel zeker dat je dan wel lekker gaat :hearteyes:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Fresh zei:
Sublimo zei:
tomz0r zei:
Hoeveel had je genomen?

Als dat echt met die eerste keer was is dat wel behoorlijk veel :)
Zal wel niet in één keer gegaan zijn, dan ben je echt lomp, maar ik schat je wel hoger in :wink:
Ik zou lekker rond de 100mg nemen dan, dat kan makkelijk in één keer en weet vrijwel zeker dat je dan wel lekker gaat :hearteyes:

Eerst de ene helft en een uur later de andere helft.

atbboy

Bewuste gebruiker
Wesleyyy zei:
Ik ben aan het overwegen om (eenmalig) twee keer op korte tijd (2 weken) een pilletje te nemen. Dit omdat er dan 2 grote feesten achter elkaar zijn, waar ik het liefst wel wat wil gaan gebruiken. Kan gewoon niet kiezen op welke..Tot zo ver deed ik nooit aan het kort op elkaar gebruiken van X, het is tegen die tijd, dat het eerste feest is 9 weken geleden dat ik voor het laatst X gebruikt heb. Dit was overigens mijn eerste keer X.

Dat ik op het tweede feest iets meer nodig ga hebben om het gewenste effect te halen lijkt mij een feit? Maar kunnen er ook nadelige gevolgen zijn bij het twee maal gebruiken op twee weken? Dan denk ik aan een mogelijke harder dipje, of een verzwakt effect tijdens de tweede keer?

Gewoon doen kan geen kwaad als je het maar niet te vaak doet. Houdt er wel rekening mee dat de dip wat harder aan kan komen en langer kan duren.

audier

Newbie
Hmm ik gebruik nu al redelijk wat maanden (langer dan half jaar) wekelijks wel een paar pilletjes.. Meestal op vrijdag, en er zijn zeker wel wat weekenden dat ik het oversla (wanneer er verjaardagen, feestdagen of andere dingen zijn).

Ik merk wel dat je wat meer nodig hebt om effect te hebben, maar ik heb nog steeds altijd hard effect! Tijdje met 200 mg pillen gedaan, teruggestapt naar 130 mg en nog steeds effect.. Dus ik weet niet hoe het komt dat andere al minder effect hebben als ze er 2 weken tussenzit..

Moet wel zeggen, je kunt er beter een langere tijd tussen laten.. Dan is het effect nog harder. Ik spreek ook wel eens af dat we dan 2/3 weken niet gebruiken om het daarna weer extra leuk te maken!

alcoholist

Wijs gebruiker
ik weet nog wel dat ik helemaal gek werd als niemand pillen kon regelen, agresief.. gelukkig ben ik daar overheen.. thanks hoogvliet..dat julie geen goeie snoepies konden regelen..

fuck, coke is perfect, het puntje op die I

mja geld..

alcoholist

Wijs gebruiker
dus dat is het nieuwe probleem.. kan makkelijk 2 sixpacks opzuipen zonder nack behoefte.
maar als mn buurjonge sos tevoorscheinhaald.. ja

kut

druifje87

Newbie
hoi,

ik lees over schokjes in je hoofd,

dat heb ik nu al 2 dagen, en door mijn lijf, ik beweeg er niet van,maar denk dat we het over hetzelfde hebben.. wat moet ik hieraan doen? vind het heel eng en gebruik weinig drugs, eens in de 3 weken, en max 3 pilletjes in een weekend..
ik hoor graag van je..

groetjes b

0xygen

Newbie
weyoun22 zei:
Ik heb toen ik 18/19 was ook een tijdlang wekelijks (veel) xtc gebruikt. We zaten meestal met 4 vrienden bij iemand thuis en namen met zijn allen een paar pillen. Na een paar weken haalden we standaard 50 pillen ieder weekend voor ons vieren. We hebben dit toch zeker 3 of 4 maand wekelijks gedaan voordat we promoveerden naar pep.

Achteraf gezien heb ik wel spijt van deze inleidende periode in harddrugs, nu ik weet hoe slecht het eigenlijk is. Op dat moment wisten we eigenlijk totaal niet waar we mee bezig waren.
pep vind jij boven xtc staan? Hell no. Pep vind ik echt niks aan.

Ontopic:Laat er gewoon 8w tussen zitten dan heb je het altijd leuk.

Tufnut

Badass junkie
druifje87 zei:
hoi,

ik lees over schokjes in je hoofd,

dat heb ik nu al 2 dagen, en door mijn lijf, ik beweeg er niet van,maar denk dat we het over hetzelfde hebben.. wat moet ik hieraan doen? vind het heel eng en gebruik weinig drugs, eens in de 3 weken, en max 3 pilletjes in een weekend..
ik hoor graag van je..

groetjes b

Je gebruikt helemaal niet weinig, dumbass. En al was dat wel zo, denk je nu echt dat iemand je enig zinnig advies kunt geven op basis van deze informatie? :wave:

MissRaveTeef

Heb het ook ook elk weekend gedaan..

Maar na een aantal weken heb je steeds hogere dosis nodig en moet je steeds meer slikken om wat te voelen. Dus raad ik je niet echt aan nee.

lovelovelove

nu twee weken achterelkaar gedaan
vorig weekend xtc en daarna MDMA was leuk alleen had ik wel heel erg veel last van een dip. Had ook maar twee uur geslapen en mijn wangen waren niet meer heel. Gister alleen MDMA Weer bijna niet geslapen omdat dat gewoonweg niet lukte maar geen dip en dat scheelt want werk wacht op me...

Morningweedzor

Belezen gebruiker
Elk weekend kan je proberen, maar je zal dan vanzelf wel hier terecht komen met de vraag waarom je niets meer voelt?

XTC is niet nemen nemen nemen. Ga zo door en effect is foetsie.

lovelovelove

daar wil ik wel op reageren er zit MDMA in xtc maar ook vaak speed en andere stoffen waardoor je meer energie krijgt en dergelijke. In MDMA kristallen niet het effect is ook ( bij mij dan ) heel anders. maar misschien heb ik het fout hoor

Ik heb t deze laatste 5 maanden bijna elk weekend wel gedaan (1 dag in de week)... :flushed:

En ik ga elk weekend weer hard, ik neem wel 3 tot 5 Q's of/en Eekhoorns

Een beetje off-topic maar... Dit weekend maar eens die lekkere hawaiiaanse paddo's geprobeerd, t was mn eerste keer. Damn wat was ik verdwaald/van de kaart. Ik snapte helemaal niks meer :tearsofjoy:

Tufnut

Badass junkie
lovelovelove zei:
daar wil ik wel op reageren er zit MDMA in xtc maar ook vaak speed en andere stoffen waardoor je meer energie krijgt en dergelijke. In MDMA kristallen niet het effect is ook ( bij mij dan ) heel anders. maar misschien heb ik het fout hoor

Onzin. Er zit zelden speed in xtc (oftwel mdma)pillen. je weet dat nooit zeker en dus moet je altijd testen, maar uit de gegevens van de testservice blijkt dat speed zelden in xtc wordt aangetroffen.
Dat kristallen anders werken dan pillen wordt ook vaker gezegd, maar behalve de invloed van set en setting op het effect is er geen ander effect tussen beide verschijningsvormen. Dat de gedachte is dat het anders werkt (set) maakt dat het vaak ook zo ervaren wordt. Ik durf de stelling aan dat er bij een goede dubbel blinde proef geen verschillen te vinden zullen zijn.

lovelovelove

haha wat leuk dus mijn ratio maakt dat het zo lijkt, echt ik vind het verschil heel groot dat ik het voor me zelf echt als twee verschillende types zie nou ja weer wat geleerd

_SG_

het is zeker niet aan te raden ik heb een maat die doet het nu al zoon 7/8 weken achter elkaar als het niet langer is en zie hem steeds meer achteruit gaan veel ruzie met zijn ouders en ZWAAR depressief. hij zegt ook steeds ja ik ga na deze keer een pauze nemen van een half jaar of nog langer mar dat zegt ie al zoon 3/4 weken en dan telkens komt er iets beetje leuks en dan pakt ie meteen weer pillen..... zo zie je maar weer dat het best geestelijk verslavend is omdat je je tijdens gebruik zo fijn voelt....

als je gebruikt gebruik verstandig

Mandriva

Newbie
Zit een beetje met een dillema,
Ik ben normaal altijd van het verstandige gebruik en laat altijd minimaal 6-8 weken ertussen. Nu is het probleem dat ik komende tijd wat feestjes heb waarop ik graag wil gebruiken.
Mijn laatste keer was vorige week (en daar zat 6 weken tussen) nu zou ik over een week weer willen gebruiken en dan over 4 weken weer. (dus eerst 2 weken ertussen en dan 4). Daarna las ik sowieso een pauze in van een halfjaar tot de zomer.
Ik heb vorige week redelijke hoeveelheid gepakt en zou volgende week gewoon halfje/3kwart willen doen van 180mg pil. En dan 4 weken daarna weer lekker wat meer pakken.

Vraag, heeft het zin om volgende week dat 3kwartje te pakken? Of ga ik dat dan toch niet meer voelen omdat ik vorige week al heb gebruikt en kan ik het beter niet doen zodat ik over 6 weken weer optimaal lekker ga? :)

Tufnut

Badass junkie
Een keertje niet gebruiken is geen optie? of anders wat alcohol, wiet, speed of wat anders?

Dood zul je iig niet gaan, maar je kunt je afvragen waarom je, mocht je het doen, uberhaupt jezelf dingen voorneemt :rolleyes:

Bovenaan