Elke week LSD

Elke week LSD.

• Wil je dood ofzo?

Stemmen: 17 8,0%
  • ERG onverstandig

Stemmen: 44 20,7%
  • Onverstandig

Stemmen: 76 35,7%
  • Kan niet heel erg kwaad

Stemmen: 26 12,2%
  • Kan geen kwaad

Stemmen: 9 4,2%
  • Goed bezig

Stemmen: 41 19,2%

• Totaal aantal stemmers
    213

Jeller

Badass junkie
hhpd kan wel komen na veel trippen, heb het in zeer lichte mate gehad, vooral met ogen dicht en wanneer ik moe of stoned/zat was

nu is het wel volledig weg, nu trip ik wel wat minder ook

Drientje

DF-koning
hallotje zei:
Ik zou inderdaad dan maar geen LSD meer nemen als het er zo aan toe gaat :wave:

Ik geloof gewoon niet in het feit van blijven hangen... Het is gewoon uitgewerkt na een X aantal uur... Het kan dingen los maken in het hoofd denk ik en daarom denken mensen dat ze blijven hangen, in werkelijkheid is niet meer de LSD die het maar jezelf... Denk je bij jezelf niet aan psychose ofzo ? Waarom is het eigenlijk blijven hangen ? Waarom niet blijven zitten of liggen.... ik hang nooit in me trips :P
:grin:

Foxdemon

Newbie
timmaniac zei:
Flameon zei:
Elke week trippen is een dikke no go!

ligt toch weer per persoon denk ik..

ik ken een gozer die verder helemaal niks doet (rookt niet, blowt niet, drinkt niet, gebruikt geen andere drugs).
En die tript bijna elke week.. LSD of 2c-tjes. En die gast doet gewoon prima zijn studie (farmacie :tearsofjoy: ) en hij komt over als zeer rationeel persoon, stuk meer dan de meeste mensen iig :P

Dus het is echt per persoon verschillend, maar ik denk wel dat het voor de meeste mensen teveel wordt: elke week trippen. Maar fysiek slecht voor je lijkt het me niet , hoor. (en van mensen die het tegendeel beweren zal ik graag bronnen willen, voor zover ik weet is dat nooit aangetoond, ondanks onderzoeken).

Hahaha, ja hem ken ik ook (en hij mij uiteraard)..:P En zo zijn er wel meer op farmacie :wink::P

megatrippie

Belezen gebruiker
Foxdemon zei:
timmaniac zei:
Flameon zei:
Elke week trippen is een dikke no go!

ligt toch weer per persoon denk ik..

ik ken een gozer die verder helemaal niks doet (rookt niet, blowt niet, drinkt niet, gebruikt geen andere drugs).
En die tript bijna elke week.. LSD of 2c-tjes. En die gast doet gewoon prima zijn studie (farmacie :tearsofjoy: ) en hij komt over als zeer rationeel persoon, stuk meer dan de meeste mensen iig :P

Dus het is echt per persoon verschillend, maar ik denk wel dat het voor de meeste mensen teveel wordt: elke week trippen. Maar fysiek slecht voor je lijkt het me niet , hoor. (en van mensen die het tegendeel beweren zal ik graag bronnen willen, voor zover ik weet is dat nooit aangetoond, ondanks onderzoeken).

Hahaha, ja hem ken ik ook (en hij mij uiteraard)..:P En zo zijn er wel meer op farmacie :wink::P

IK trip de afgelopen periode ook wekelijks
heb door de week veel verantwoordelijkheid en geen kans en ook geen behoefte om wat dan ook te gebruiken.
ik rook al een periode niet meer ik blow niet en alcohol gebruik ik ook zo goed als niet. mocht ik dat een keer wel gebruiken van gebruik ik geen andere drugs.

zaterdags heb ik geen andere verantwoordelijkheden dan op me zelf en mijn vriendin passen en zorgen dat we ons vermaken.
we hebben echt geen afspraak om dit elk weekend te doen en er zullen ook momenten komen dat we ook bepaalde zaterdagen verplichtingen hebben en dat zal dus een triploze week inhouden.
maar zolang de zaterdagen echt vrij zijn genieten we van het trippen en elkaar.
LSD en 2c-tjes dus

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ik zal je eerlijk zeggen het liefst elke week maar dat is toch onmogelijk voor mij komende tijden. ivm werk, studie etc. De paar keer dat ik het deed merkte ik vooral de 3e keer absoluut tolerantie toeslaan, wat zonde is van de lsd natuurlijk,
en het moet speciaal en bijzonder blijven in mijn ogen niet iets wat je even tussen de middag doet.
Maar iedereen zijn eigen mening dat respecteer ik natuurlijk :wink:
Ik neem het slechts 4 a 5 x in 6 maanden gemiddeld (met wat uitzonderingen) over 4 weken kan ik weer :hearteyes:
down the rabbit hole and ask if I can speak to the manager.

electergie

Belezen gebruiker
het meeeste is hier wel ongeveer gezegd...
(had 't stukje in 't begin met jeniger enzo ook gelezen, intressant :))

voor mensen die dit puur voor 't plezier doen, feestjes, op momenten die spontaan zijn
en deze gan dit meer en meer doen tot wekelijks, dan ben je niet goed bezig
je inzichten die je gaat krijgen ga je niet kunnen verwerken en je "hoofd" wordt uitgeput (lsd stimuleert 't wel) je gaat niet meer begrijpen waarom je dit doet

aan de andere kant heb je mensen die dit op een juiste setting doen en met vrienden of natuur
als dit zo lekker en leuk begint te worden en de periode is goed, vervalt men op wekelijks lsd
maar dit kan volgens mij niet veel kwaad sinds je "als normaal persoon veronderstel ik" weet dat dit maar een periode is en je dit niet een jaar gaat volhouden, op lange termijn gebruik van wekelijks lsd, kan dit op lange termijn wel leiden tot enkele incorrecte opvattingen van de realiteit.

en dat heb je mensen die dit spiritueel en gecontroleerd gebruiken
gepland met een setting en de juiste benodigdheden
als je dan wekelijks gebruikt dan ben je goed bezig

vroeger en nu nog gaan veel mensen gewoon weg voor een week of twee tot een maand en soms jaren..., naar een 'tempel" (locatie) waar men naakt kan rondlopen en 't lichaam volledig uitputten met de ongelooflijke hoeveelheden peyoten, lsd of wat men meenam op reis

daarnaast heeft lsd een 'ander effect' op een andere, dus dit kan nog eens zijn parte kost ^^

zelf heb vorig jaar en dit jaar tussen maart en juli, tussen de 8 a 15 trips genuttigd
dit zijn dan ook periodes, volgend jaar weer :) ... maar dan kwalitatief en niet kwantitatief
(hierbij gebruik ik ook sporadisch coke/alcohol, en regelmatig weed) dit minderd.. en verzorging van't lichaam krijgt dan nog meer aandacht, aanleg voor volgend periode...zin in peyote (reportje zal dan zeker komen)

Dica

Newbie
Door vaak te trippen ... niet perse elke week
leer ik toch mijn trips te sturen(Stimuleren),en elke trip een trip opzich te maken..
.. vervelen gaat het nooit.. het word meer een manier van leven..

Tripper

Wijs gebruiker
Ik heb het zeker 2 jaar lang ieder weekend gebruikt. Niks aan de hand. Ik had 1 op de 5 trips wel een mindere ervaring in de zin van dat er toch iets niet lekker liep in de trip.

Mindfuck

Experimenterende gebruiker
Als ik dit zo allemaal lees... begrijp ik niet dat zo veel mensen al die geestelijke en lichamelijke nadelen die drugs kunnen opleveren zomaar voor lief nemen. Ik zou helemaal panisch worden als ik oogruis kreeg of in een trip bleef hangen ofzo.

Bovenaan