Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
hallotje zei:Ik zou inderdaad dan maar geen LSD meer nemen als het er zo aan toe gaat![]()
Ik geloof gewoon niet in het feit van blijven hangen... Het is gewoon uitgewerkt na een X aantal uur... Het kan dingen los maken in het hoofd denk ik en daarom denken mensen dat ze blijven hangen, in werkelijkheid is niet meer de LSD die het maar jezelf... Denk je bij jezelf niet aan psychose ofzo ? Waarom is het eigenlijk blijven hangen ? Waarom niet blijven zitten of liggen.... ik hang nooit in me trips :P
timmaniac zei:Flameon zei:Elke week trippen is een dikke no go!
ligt toch weer per persoon denk ik..
ik ken een gozer die verder helemaal niks doet (rookt niet, blowt niet, drinkt niet, gebruikt geen andere drugs).
En die tript bijna elke week.. LSD of 2c-tjes. En die gast doet gewoon prima zijn studie (farmacie) en hij komt over als zeer rationeel persoon, stuk meer dan de meeste mensen iig :P
Dus het is echt per persoon verschillend, maar ik denk wel dat het voor de meeste mensen teveel wordt: elke week trippen. Maar fysiek slecht voor je lijkt het me niet , hoor. (en van mensen die het tegendeel beweren zal ik graag bronnen willen, voor zover ik weet is dat nooit aangetoond, ondanks onderzoeken).
Foxdemon zei:timmaniac zei:Flameon zei:Elke week trippen is een dikke no go!
ligt toch weer per persoon denk ik..
ik ken een gozer die verder helemaal niks doet (rookt niet, blowt niet, drinkt niet, gebruikt geen andere drugs).
En die tript bijna elke week.. LSD of 2c-tjes. En die gast doet gewoon prima zijn studie (farmacie) en hij komt over als zeer rationeel persoon, stuk meer dan de meeste mensen iig :P
Dus het is echt per persoon verschillend, maar ik denk wel dat het voor de meeste mensen teveel wordt: elke week trippen. Maar fysiek slecht voor je lijkt het me niet , hoor. (en van mensen die het tegendeel beweren zal ik graag bronnen willen, voor zover ik weet is dat nooit aangetoond, ondanks onderzoeken).
Hahaha, ja hem ken ik ook (en hij mij uiteraard)..:P En zo zijn er wel meer op farmacie:P