marcvanranst
Newbie
Hallo allemaal, ik gebruik nu sinds een 6-tal jaar XTC. De afgelopen jaren werd dit steeds meer en meer en sinds de Corona crisis zo goed als wekelijks. Ik kan nu dus wel zeggen dat ik al meer dan een half jaar wekelijks XTC gebruik, met af en toe eens een weekend tussen. Ik merk zeker dat de effecten minder worden, maar voel er uiteraard wel nog iets van. Op een avond neem ik nu gemiddeld 2 a 3 pillen, soms iets meer maar zeker geen 5. Ik besef zeker dat wekelijks gebruik niet goed is, maar het blijft natuurlijk wel leuk om te doen. Binnenkort zou ik wel eens een lange pauze willen inlassen, maar hoe lang moet deze best zijn? Ik heb al eens gelezen 6 maanden, maar dat vind ik eerlijk gezegd best lang. Zijn er in die tijd andere drugs die ik als "vervanger" kan gebruiken? Op weekdagen heb ik daar echt geen nood aan, maar in het weekend ben ik graag eens niet nuchter. Alcohol is zeker een optie, maar daar ben ik gewoon te snel veel te wazig van, weet ik niet wat ik doe en herinner ik me de volgende dag niks. En stel je voor dat ik 6 maanden geen XTC gebruik, is mijn serotine dan wel hersteld of komt dit nooit meer goed?