Ellesdee First Trip vragen

Elektronik

Experimenterende gebruiker
Het is vakantie!
Eindelijk, gepland om lsd te nemen.
Heb al namelijk hierover zeer veel gelezen en geÏnformeerd en we zijn met 4 mensen
waar 3 ervan al 2x lsd hebben genomen.
-Nu vroeg ik mij af, zou ik een hele zegel nemen of een halve? Want als ik een halve neem en dan een uurtje later bijneem, verlengt dat de trip niet? En hoelang?
-Is het veilig om even 's nachts op straat (het voetpad natuurlijk :hearteyes: ) te gaan wandelen met ons 3 (1tripsitter)?
-En waarom (als de trip zijn einde bereikt) kan je niet slapen?

Thanxx :wave:

BifiWorst

Belezen gebruiker
Hey,

-Heb zelf ook de eerste keer een halve zegel genomen, maar voor mezelf mocht het wel een beetje 'harder', heb je mss al ervaring met paddo's?? Zoja, hoe is dit meegevallen?

-Dat wandelen is wel veilig, dan praat ik uit eigen ervaring, ik heb helemaal geen probleem om even een wandeling te maken onder invloed van lsd. Ik weet natuurlijk niet hoe dit met andere mensen zit?? Ik stap altijd wel wat slomer, en het drukke verkeer is meestal ook wel wat verwarrend. Dus kijk toch steeds uit, zeker als je met 3 trippende mensen bent :)

-En dat slapen... Ik slaap altijd als een roos nadat ik heb getript :grin:

Een goeie raad, laat je gewoon gaan, en er is niet veel om je zorgen over te maken, het is een fijne drugs die je een toffe tijd kan geven, je moet er gewoon voor open staan :wink: :)

TrippyShit

Badass junkie
Elektronik zei:
-Nu vroeg ik mij af, zou ik een hele zegel nemen of een halve? Want als ik een halve neem en dan een uurtje later bijneem, verlengt dat de trip niet? En hoelang?
-Is het veilig om even 's nachts op straat (het voetpad natuurlijk :hearteyes: ) te gaan wandelen met ons 3 (1tripsitter)?
-En waarom (als de trip zijn einde bereikt) kan je niet slapen?
Snap niet waarom dit bij tripreports staat, maar vooruit :P

- Als je te laat bijneemt verlengt het de trip idd. Ik zou het de 1e keer gewoon rustig aan doen met een nieuwe stof. Je weet niet hoe je erop reageert. Neem gewoon een halve zegel en geniet van je trip. Was het te mild, dan kan je de volgende keer altijd nog een hele nemen.

- Ja kan makkelijk. Helemaal een een sitter erbij.

- Waarom je niet kan slapen is omdat je geestelijk gewoon veel hebt meegemaakt die dag. Je hebt ook het gevoel alsof je een hele reis van 3weken achter de rug hebt. Bij sommige helpt het om wat wiet/hasj te roken. Doe dit wel tegen het einde anders kan het voor meer chaos en mindfuck zorgen. En das het laatste wat je wilt als je gaat slapen :P Anders drink je een glaasje/biertje ofzo, benzo's zijn ook altijd nog een optie. Kan ook dat je zo in slaap valt hoor trouwens..

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
ik zou beginnen met een halve zegel, het kan zijn dat je eerste trip dan niet zo spectaculair zal zijn maar je bent zeker van een handelbare trip. je hebt nog je ganse leven om de dosis op te drijven.

Wandelen is een must. ikzelf loop wel liefst in de bossen of langs rustige straatjes. bij een normale dosis is er geen gevaar. Je gaat netjes langs de kant als er een auto aankomt enzo. wandelen is voor mij dikwijls ook het leukste gedeelte van mijn trip. er is voldoende afleiding en het wandelen brengt je in een soort van flow. Waar ik op paddo's mij soms slecht durf te voelen als er een tegenligger komt afgewandeld heb ik op LSD meer de neiging om andere mensen op te zoeken. (op zoek gaan naar de aardse populatie :) ) zo kwamen we tijdens mijn eerste trip een zatlap tegen en het was gemakkelijk om op een uitbundige, zatte manier te reageren op zijn uitspraken.

Slapen nadat ik drugs gebruikt heb vind ik nooit gezellig. Ik had de lsd eens om 6u savonds genomen en als je dan wil slapen rond 6u en je merkt dat je eigelijk nog niet echt bent uitgetript is dat wel balen.
zorg dat je een pintje hebt staan, dat is mijn tip. Het helpt om je lichaam en geest te ontspannen na je uitputtende reis.

Echelon

Belezen gebruiker
BifiWorst zei:
Een goeie raad, laat je gewoon gaan, en er is niet veel om je zorgen over te maken, het is een fijne drugs die je een toffe tijd kan geven, je moet er gewoon voor open staan

gewoon de hele zegel nemen...
zonde om 12 uur te investeren in een halfbakken trip.
gewoon met de flow meegaan. zoals hierboven staat.

TrippyShit

Badass junkie
Een halve zegel gaat geen 12uur duren. Hij weet niet hoe gevoelig hij/zij is voor de stof. Je kan beter te weinig dan teveel nemen. Er is genoeg tijd om de dosis omhoog te gooien. Was het te mild maak dan een leuke tijd van de 6/8uur en doe de volgende keer een hele..

J0rrit

Badass junkie
Heeft de TS erbij gezet hoe sterk de zegels zijn? Volgens mij niet, en dus kunnen zon uitspraken eigenlijk niet gedaan worden,

Gr,

TrippyShit

Badass junkie
Nee en daarom juist kan je beter met een halve beginnen als je het niet weet :wink:
Een halve zal 50/70mics bij een sterke 100mics zijn. Meer zowiezo niet. Dus kan er beter wél een uitspraak over worden gedaan en en de ts een lekkere halve aanrader :)

J0rrit

Badass junkie
TrippyShit zei:
Nee en daarom juist kan je beter met een halve beginnen als je het niet weet :wink:
Een halve zal 50/70mics bij een sterke 100mics zijn. Meer zowiezo niet. Dus kan er beter wél een uitspraak over worden gedaan en en de ts een lekkere halve aanrader :)

Klopt, maar erboven werd een hele aangeraden, zou ik persoonlijk niet doen,

Gr,

Bovenaan