energy drink extract?

oxygen

Newbie
umm even een vraagje,, misschien een heel logische hoor,

maar ik vroeg me af, als je nou die energy drankjes laat verdampen, dan zal er waarschijnlijk een extract overblijven toch? en als je een paar van die extracten bij elkaar doet, zou je toch een soort super energy drankje moeten krijgen :P? Met lekker veel caffeine en taurine erin :grin:
hehe of misschien blijft er een soort plakkerige massa over? :P

xcrement

Belezen gebruiker
natuurlijk krijg je een plakkerig gedoe.
er zit buiten caffeine en taurine nog vanalles anders bij.
volgens mij kun je wel gewoon pure caffeine kopen, en taurine zul je ook wel ergens vinden.
Heb zelf eens caffeine-alpha-naftyl-acetaat 200mg tabletten gehad, maar deed helemaal niet veel. Je kan evengoed pseudo-ephedrine kopen.

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Taurine kan je evt wel kopen bij natuurgenezers, en pure caffeine geloof ik wel bij de smartshop (al weet ik dat niet helemaal zeker).

Van Taurine voel je in iedergeval niet zo heel erg veel.

Intoxicated

Wijs gebruiker
@ xcrement, pseudo ephedrine is helemaal niet te koop hier.
En anders mag je me wel even zeggen bij welke drogist je dat kan halen. :mrgreen:

xcrement

Belezen gebruiker
hier (belgië) kun je bij de apotheek 24x60mg tabletjes kopen voor €4,96.
Dit zijn bij mijn weten de enigste zuivere tabletten die worden verkocht.
Het is zonder voorschrift te krijgen en wordt verkocht als middel tegen neusverstopping onder de naam Rinomar.
Maar ik vermoed dat je van NL bent dus weet ik niet of Rinomar daar te verkrijgen is. Maar zoek het anders op.

Joepi

Newbie
In de meeste drankjes zitten dingen als Taurine, Gingseng, Cafeine en in heeele vreemde drankjes ook Ephedrine. Allen zijn te halen bij de gemiddelde smartshop. Op ephedrine na, tenminste als niet weet waar je moet zoeken :wink:. 'Super caps' zjin caps met Kolanut poeder en ephedrine, alleen dat vertrellen ze er niet 'officieel' bij.

Zelf drankjes maken kan ook prima! Als je een thelepel van alle bovenstaande (op cafeine na, iets minder graag :)) in een koude tonic gooit, een hoop citroen erbij en wat honing doorroeren. Heb je een prima sportdrankje.

Groetjes,
Joep

Freud

Newbie
Vriend van mij heeft het eens proberen te destilleren, het resultaat was een plakkerige caramelachtige zoete stroop. :beer:

Bovenaan