enkele vraagjes over speed

Qbase

Newbie
Hoi ,

-zou graag voor het eerste speed gebruiken maar ik heb 'ADD' gelijkaardig aan ADHD maar alleen lichtere vorm + concentratie stoornissen , heb al enkele topics gelezen over mensen die zeggen dat ze dan niets voelen , maar wat als je beetje extra neemt? Iemand met ADD ervaring mee?

-Vraag me ook af hoe het voelt om 12 u thuis te zitten onder invloed , verveel je je dan niet of is alles leuker of aantrekkelijker of voel je je gewoon actief ?

-Kan je het duidelijk merken aan iemand die onder invloed is of kan je het verbergen bv op je werk?

bedankt voor je tijd !

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Qbase zei:
Hoi ,

-zou graag voor het eerste speed gebruiken maar ik heb 'ADD' gelijkaardig aan ADHD maar alleen lichtere vorm + concentratie stoornissen , heb al enkele topics gelezen over mensen die zeggen dat ze dan niets voelen , maar wat als je beetje extra neemt? Iemand met ADD ervaring mee?

-Vraag me ook af hoe het voelt om 12 u thuis te zitten onder invloed , verveel je je dan niet of is alles leuker of aantrekkelijker of voel je je gewoon actief ?

-Kan je het duidelijk merken aan iemand die onder invloed is of kan je het verbergen bv op je werk?

bedankt voor je tijd !

Beste Qbase,
Dit bericht is van een gast die hier is nu, en ervaring heeft met add en speed.

T:

Op je eerste vraag is het antwoord van t,
Add en speed werkt bij hem niet of nauwelijks, maar hangt van persoon tot persoon af. Ook een wat lichtere vorm heeft hij, toen eens wat meer nam werd hij er alleen maar moe van. Maar denk dat dat te maken heeft met hoe je brein in balans is,(uiteindelijk koos hij een rc)
Medicijnen Medicijnen kunnen de opname van neurotransmitters in je lichaam beïnvloeden. Bepaalde middelen zijn neurotransmitter-agonisten. Dat wil zeggen dat ze bijna hetzelfde in elkaar zitten als de echte neurotransmitter, en dus ook aan de receptor binden en hun functie uitoefenen. L-Dopa is een voorbeeld hiervan. Ook ADHD’ers hebben baat bij een middel dat ervoor
En Aminen Uit fenylalanine: dopamine adrenaline noradrenaline zijn bijvoorbeeld interessant je wat in te verdiepen. (bron wiki) Als je wilt google dan neurotransmitter wiki bijvoorbeeld. Maar werkt bij sommige ad(h)d's wel weer hoe het zou moeten dus dunno ken je situatie verder niet.

Op je tweede vraag, vervelen tja als je letterlijk niets doet wel. Maar durf te wedden als het werkt je druk bezig bent (muziek,opruimen,doen wat je wilt met gezond verstand) Alles ziet/zag er niet uit als een probleem onder invloed zegt hij. Meer zin om dingen te ondernemen etc.
Hij verveelt zich zelden tot nooit als hij een stimulant heeft genomen. Wat eerst speed was en nu een rc wat hij gebruikt.

Derde vraag: T raad niemand aan op werk te gebruiken. Zijn genoeg mensen die denken dir is wat opgefokt, maar er is meestal wel eentje die het ziet. Dus zou daarmee oppassen!
Vooral als je veel hebt gebruikt zie je het zo.

Hopelijk heb je er iets aan, en kijk uit met het spul kan te lekker zijn en dat is meestal niet goed..
Groeten.

Enjoy you're flight :)

Qbase

Newbie
@25tolife

Bedankt voor je post , heeft me veel duidelijkheid gebracht en ziet er inderdaad een venijnig maar leuk drugje zal deze ooit wel eens testen maar met 'verstand' zoals men altijd zegt de eerste keer :mrgreen: .... cheers

Bovenaan