enkele vragen

Pepnoize

Belezen gebruiker
Kan ik best een halve pil nemen, of ineens een hele ?

ik heb tot hier toe alleen nog maar per halfjes genomen, nooit een hele. Altijd begonnen met een half, en zo altijd nog een paar halfjes er bij.

Mijn vorige keer dat ik gebruikte , zat er fockin' pma in de pillen, kotspillen dus. ben toen 2 à 3 u fout gegaan, en zo ziek als een hond 2 dagen daarna.
nu heb ik dus schrik dat het gevoel weer gaat terugkomen.
is in deze situatie het slimste om er 1 in 1 keer te nemen, of met een halfje beginnen ?

Nog een klein probleempje is ook dat ik maandag opgestaan ben met griep. eergistere had ik nog 38.6° koorts maar nu ben ik weer beetje beter. enkel nog hoesten en verstopte neus.
ik neem nu al voor de 3de dag van een fles: Cotrane. dit is volgens mijn ma tegen de hoest.

is het slim om dan zaterdag xtc te gaan gebruiken ?
weet er iemand of cotrane en mdma elkaar tegenwerken ?

het is voor op Laundry Day in antwerpen, en savonds gaan we naar Petrol in Antwerpen, en ik heb allesbehalve zin om daar tegen een muur fout te liggen gaan.

Iemand wat suggesties???
ik hoop dat er mense zijn die me gerust kunnen stelle.

grtz en bedankt!

Pepnooooize

Solidius

Badass junkie
Als je zeker weet dat er dit keer MDMA of MDA in zit, zul je veel meer plezier beleven van een hele in één keer, in plaats van 2x een halve.

Pepnoize

Belezen gebruiker
en dus ook met die Cotrane die ik nog tot morgen ofzo ga moeten nemen ? Dit is dus siroop tegen de hoest...
geen gevaar ofzo ?

ik heb er nu wel een beetje een schrik / degou van gepakt, maar als iedereen hier gaan posten dat 1 pil beter is dan 2 halfjes over een verspreide tijd ... ja dan ga ik wel 1 in 1 keer steken.

grtz

Delirium

Badass junkie
Pepnoize zei:
en dus ook met die Cotrane die ik nog tot morgen ofzo ga moeten nemen ? Dit is dus siroop tegen de hoest...
geen gevaar ofzo ?

Combineren van drugs (of medicijnen) is nooit verstandig, maar als je toch iet sneemt, kun je net zo goed een hele nemen i.p.v. een halve, dan zou het niet zoveel uitmaken.

Mijn ervaring met MDMA bijnemen is dat je nooit je top terugkrijgt, dus kun je beter in één keer een hele nemen om een fijnere piek te hebben.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Inderdaad... de beginhoeveelheid is bij mdma belangrijk, kun je beter een hele gooien. Kun je niet met google zoeken of xtc + dat medicijn wat je gebruikt niet slecht is bij elkaar? Moet toch wel iets over te vinden zijn.. en als er niks over te vinden is, dan is denk ik ook niet gevaarlijk.

Pepnoize

Belezen gebruiker
is helemaal niets over te vinden, en blijkt dat het gewoon eigelijk hoestsiroop is... daar zullen nu geen erg zware stoffen in zitten die icm xtc raar gaan doen.
en iedereen is het er zo te zien over eens dat ik ineens 1 hele moet gooien. toch heb ik nog een beetje schrik er voor, heb het nog nooit gedaan! maar zal toch de stap es moge zetten denk ik. als het dan echt fijner gaat zijn.

bedankt voor jullie meningen!!

Pepnoize

Telefoon

Wijs gebruiker
KIJK EVEN OF ER Dextromethorfan IN DIE HOEST DRANK ZIT
ZO JA
NIET gebruiken met XTC ( NIET DE ZELFDE DAG )
DIT IS LEVENDSBEDREIGEND!

Telefoon

Wijs gebruiker
die zorgen dat je lever niet meer goed fucioneerd voor een tijdje ( zolang de mdma werkt

en als je veel van beide hebt stopt het helemaal en dan word de mdma niet meer afgeboken en de Dextromethorfan ook niet en dan vergiftigt je lichaam zich zelf omdat alle giffen er niet meer uit kunnen worden gefiltert door je lever

() de stof dextromethorfan zit in verschillende hoestspullen en is ook een erg l euk trip middel )

acidboy

Badass junkie
Solidius zei:
Als je zeker weet dat er dit keer MDMA of MDA in zit, zul je veel meer plezier beleven van een hele in één keer, in plaats van 2x een halve.

Of 2 halve in 1 keer, meer contactoppervlak enzo. Snellere werking enzo, of het ook een hogere piek geeft betwijfel ik.

Pepnoize

Belezen gebruiker
ja ik had eerst cotrane en hier zat nix in da der op leek

nu zijn mijn moeder pak deze siroop eens, dit was dus Nortusine, en hier zit die dextromethorphan in (er staat nog Hydrobromid achter)

deze siroop zal ik dus maar nie nemen als ik veilig pille wil pakke zaterdagnacht.

ik neem nu ook Sinutab, pillen tegen neusverstopping gepaard met zware hoofdpijn... hier zit 500mg paracetamol in en 30 mg pseudoefedrine

iemand die hier iets over weet ? ik vind geen info op internet ivm gevaren...

ik zal gewoon voor de zekerheid zaterdag (morgen) NIETS nemen, en dan savonds dus de xtc.
is dat veilig genoeg ?

greetz
Pepnoize

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik weet niks over die stof in de hoestdrank, maar ik was ook een keer ziekjes, en toen twijfelde ik ook of ik een pil zou nemen, maar toen ik hem binnenmikte was ik gelijk genezen! Hoofdpijn weg, loopneus weg zieke gevoel gelijk weg! Echt een wondermiddeltje :hearteyes:

Aldous

Belezen gebruiker
Pepnoize zei:
een klein probleempje is ook dat ik maandag opgestaan ben met griep. eergistere had ik nog 38.6° koorts maar nu ben ik weer beetje beter. enkel nog hoesten en verstopte neus.
Pepnooooize

Pepnoize zei:
is het slim om dan zaterdag xtc te gaan gebruiken ?

Pepnooooize

misschien een keertje overslaan?

Pepnoize

Belezen gebruiker
ja zoiets als bij technora daar hoopte ik nog wat op, ik dacht ook wel dat ik mij minder slecht zou voelen door de drug :)

en ja keertje overslaan, ik doe het al heel weinig en kies zo de leukste nachten er uit, daar is deze nacht 1 van.. dus ik denk dat ik het gewoon ga doen .

als er nog mensen met opmerkingen zijn ; be my guest.

grtz
Pepnoize

Xtc Bob

Belezen gebruiker
je moet na laundry day naar laundry Night gaan is veel sjikker dan naar Petrol en meer drugsvolk

Dissonant

Bewuste gebruiker
'Sjieker' en 'drugsvolk' gaat niet echt samen. Of het moeten allemaal yuppie cokesnuivers zijn.

Petrol is the place to be voor drugsvolk. In die nieuwe kutclub wordt ge waarschijnlijk buitengesmeten als ge er te scheef rondloopt. (ervan uitgaande dat het daar te doen is)

Trouwens :

Je kan er geen tickets voor kopen. ... Zorg er dus voor dat je op de Day rondloopt en misschien behoor jij tot de happy few om een onvergetelijke nacht te beleven.

Ze kunnen mijn hol kussen met hun 'exclusive' party en hun 'chique' club.

takedown84

Belezen gebruiker
Pepnoize zei:
ja zoiets als bij technora daar hoopte ik nog wat op, ik dacht ook wel dat ik mij minder slecht zou voelen door de drug :)

en ja keertje overslaan, ik doe het al heel weinig en kies zo de leukste nachten er uit, daar is deze nacht 1 van.. dus ik denk dat ik het gewoon ga doen .

als er nog mensen met opmerkingen zijn ; be my guest.

grtz
Pepnoize

mjah, waarom ben je van 1 bang? als het gevaarlijk zou zijn zouden ze ze gewoon halve hoeveelheid verkopen?... maat van mij heeft al 2 pille in een keer gedaan, had het wel warm enzo maar voor de rest ging alles goed, dus denk ni datter een groot gevaar bestaat.

Pepnoize

Belezen gebruiker
Dissonant zei:
'Sjieker' en 'drugsvolk' gaat niet echt samen. Of het moeten allemaal yuppie cokesnuivers zijn.

Petrol is the place to be voor drugsvolk. In die nieuwe kutclub wordt ge waarschijnlijk buitengesmeten als ge er te scheef rondloopt. (ervan uitgaande dat het daar te doen is)

Trouwens :

Je kan er geen tickets voor kopen. ... Zorg er dus voor dat je op de Day rondloopt en misschien behoor jij tot de happy few om een onvergetelijke nacht te beleven.

Ze kunnen mijn hol kussen met hun 'exclusive' party en hun 'chique' club.

inderdaad!!
kgeef u volledig gelijk.

en ja takedown kheb het gewoon nog nooit gedaan dus ik weet ook niet welk effect me te wachten staat.

Funky Monkey

Badass junkie
Het gaat om feesten als je uit bent. Meestal als het sjiek is of er van die popies rond lopen is er geen leuke sfeer aangezien ze zich allemaal te goed voelen voor elkaar :openmouth:
Verder zou ik gewoon geen pilletje nemen als je nog verhoging hebt. Je kan in princiepe wel een hele als eerste nemen en dan na 1 a 1,5 uur halve door blijven slikken... Mocht je hem toch willen nemen met je verhoging, blijf wel genoeg water drinken want als je eigen weerstand al laag is (kan je uit verhoging afleiden) reageerd je lichaam ook sterker op de x. Verder zou ik het niet combineren met iets anders inderdaad.

Pepnoize

Belezen gebruiker
ik heb op laundry day lekker nuchter staan feesten (en hakken, lekkere hardcore set van vince en darkraver!!)

dan een dafalgan genomen
paar uur later naar petrol
daar was ik nog altijd eigelijk zo ziek als een hond, constant hoesten en hoesten en hoesten, en snotneus
dan urenlang achter een pil gezocht ..
uiteindelijk voor 3€ een witte motorola kunnen kopen
ineens in 1 keer genomen, voor de eerste keer, dus wist niet welk gevoel me te wachten stond ... tijdstip 4:00am

4:40am slaagt de pil in, wordt beetje duizelig en denk even dat het fout gaat, maar ben dan wat water gaan drinken en heb uren liggen genieten van de heeeerlijke electro daar en de lichten en de begaaide mensen (wat een flitsers daar :openmouth: zalig)

vanaf dat de pil insloeg heb ik geen 1 hoestje meer gedaan, en was mijn snotneus goneaway! ik voelde me echt SCHITTEREND, beste effect dat ik ooit van xtc heb gehad.

nu, 1:49pm, voel me nog altijd niet moe eigenlijk. anyway ik heb me rot geamuseerd en dat terwijl ik dacht dat het een kutnacht ging worden.

zo zie je maar !
ik heb waarschijnlijk geluk gehad ofzo met het goede effect. ik heb dus wel uitgekeken dat ik geen gevaarlijke stoffen mixte (Dextromethorfan en xtc) en dat pilletje heeft heel mijn nacht goedgemaakt :sunglasses:

zo, ik dacht ik laat het even weten hoe het gegaan is!

:wave: grtz Pepnoize

Bovenaan