Epedra

Flameon

Badass junkie
Hallo DF'ers,

Ik heb een aantal vragen over epedra capsules.
Wellicht kan iemand me hier wel de juiste info geven.

Wie heeft er ervaring met epedra capsules, en wat de negatieve / positieve kanten?
Werken ze daadwerkelijk oppeppend, en hoelang werken ze dan?
Hoe zit het met de dosering? En eventuele bijdosering?

Bedankt

Beyond Illusion

Belezen gebruiker
Ik heb het een paar keer gedaan,
Mijn negatieve bij-effecten waren een druk op mijn borst/ hartkloppingen. Bij mij werkte het ook niet altijd even goed, omdat ik heel erg moe was als ik het nam en de epedra je dan niet helemaal wakker schud.
Maar verder is het op zich een prima middel om je slaap een tijdje uit te stellen (naar mijn idee)

:wave:

Serenity

Badass junkie
Het is Ephedra. Misschien kun je nu wat meer vinden op google :wink:
Naar wat ik me heb laten vertellen is het de natuurlijke variant van amfetamine, en dus eigenlijk de hardere variant van caffeine.

Hans

Wijs gebruiker
En dit gaat over de klassieke smartshop capsules met ephedrine die ondertussen verboden zijn? Ik kan me herinneren dat na het verbod er caffeinepillen als vervanger gegeven ephedra werden, soms werd dit ook gewoon ephedra genoemd. Als dit werkelijk ephedra is (wat volgens mij dus illegaal is), komt het uit het buitenland? Is dit een oud potje?

Robdebob

Bewuste gebruiker
Ephedra is heel makkelijk te krijgen idd. Ik vind het persoonlijk wel een handig middel voor die dagen dat je net ff wat beter en langer moet presteren. Het beste is om het te combineren met een beetje caffeine, dan werkt het beter. Je wordt er absoluut niet high van ofzo. Misschien een iets veranderde gemoedstoestand maar meer niet. Je krijgt er ook geen kater van, zoals van amfetamine, maar je krijgt niet dat nerveuze en trillerige gevoel van als je teveel koffie hebt gedronken.
Het is echter geen middel om dagelijks te gebruiken, omdat tolerantie heel erg snel omhoog schiet.

Drientje

DF-koning
Ah Ephedra mijn stille liefde!

Werkt heel goed om wakker te blijven en meer te presteren wanneer je dat nodig hebt. Jammer dat het niet meer legaal verkocht wordt. Twee capsules voor het uitgaan, werkt plus minus 8-10 uur en je kunt je compleet vol laten lopen zonder dat je dronken wordt. Inderdaad heb je heel snel tolerantie dus gematigd gebruik is aangeraden.

Peertje

Experimenterende gebruiker
Robdebob zei:
Misschien een iets veranderde gemoedstoestand maar meer niet. Je krijgt er ook geen kater van, zoals van amfetamine, maar je krijgt niet dat nerveuze en trillerige gevoel van als je teveel koffie hebt gedronken.

correctemundo!

Mijn eerste aanvaring met efedrine was op lowlands waar ze in de toenmalige smartshop verkocht werden als "redcaps"
Je mocht er niet meer dan 4 op een dag pakken (dosering weet ik niet, te lang geleden) en wij vraten die dingen alsof het smarties waren..

Ik combineer het vaak met alcohol (op gewone stapavonden) als versnijmiddel voor mijn eigen pep (komt het voor mij wat minder hard aan, ik ben maar een dwergje..) en gewoon "puur"
Als je efedrine gebruikt ben je wakker, tot je wil gaan slapen, en dan is het effect ook gelijk weg zegmaar.. Kater heb ik er nooit van gehad
Zweethanden, hartkloppingen en datsoort gein heb ik er ook wel van gehad ja, maar alleen in hoge doses en dat voelt precies hetzelfde als een cafeïne-overdosis (en daar heb ik er al genoeg van gehad, want ik ben echt koffie verslaafd, dus ik wil nog wel es te ver gaan met het zwarte goud)

Wat wel heel "lollig" is aan efedrine is dat iedereen die het gebruikt het gevoel kan omschrijven alsof je met een pet op loopt... maar er staat niets op je hoofd!, je hebt echt het idee dat er een rand om je hoofd heenzit qua gevoel.. heel apart.. dat heb ik met andere stimulerende middelen nog niet meegemaakt.

Ik koop het van een vriend van me, die haalt het bij de dierenarts voor zijn hond, dat geven ze aan dieren voor incontinentie het zijn witte tabletten van 50 MG die ik zelf vermaal in een mortier.. ik denk dat ik van 2 pillen ongeveer anderhalf lijntje leg (aar dan wel 6 lijnen op een avond dus 8 pillen op een avond X 50 MG= 400 MG)
Ik vind het geweldig spul!

Judas

Wijs gebruiker
Wat mij betreft is het waardeloze troep. Sterk vaatvernauwende rotzooi waar je een tijdje strak wakker van wordt. Totaal geen meerwaarde. Als je van jezelf goed en energiek voelt doet het er alleen maar afbreuk aan. Dat hierboven beschreven gevoel alsof je met een pet rondloopt wordt veroorzaakt doordat de bloedvaten van je hersenen zich krachtig samentrekken. Linke shit dus, dat ervaar je zelfs niet met 2.5 gram coca in je body.
Cocaine is ook een vaatvernauwend vergif, maar daarvan kom je tenminste nog in een broeierige, duistere, geile dimensie terecht. Sos keert zich meestal ook tegen je dus ook dat is een afrader. Wie de sos overwonnen heeft is pas echt de king of the world maar zo'n trophee heeft ephedra niet te bieden: It's just a waist of time :smilingimp:

Martijn.

Belezen gebruiker
Als je aan efedrine/ephedra kunt komen, heb je er misschien meer aan als je het omzet tot methcathinone. Dat schijnt een lightversie van methamfetamine te zijn. Er is ook maar één atoom verschil tussen die 2, dus ik wil het best geloven.

Bovenaan