Robdebob zei:
Misschien een iets veranderde gemoedstoestand maar meer niet. Je krijgt er ook geen kater van, zoals van amfetamine, maar je krijgt niet dat nerveuze en trillerige gevoel van als je teveel koffie hebt gedronken.
correctemundo!
Mijn eerste aanvaring met efedrine was op lowlands waar ze in de toenmalige smartshop verkocht werden als "redcaps"
Je mocht er niet meer dan 4 op een dag pakken (dosering weet ik niet, te lang geleden) en wij vraten die dingen alsof het smarties waren..
Ik combineer het vaak met alcohol (op gewone stapavonden) als versnijmiddel voor mijn eigen pep (komt het voor mij wat minder hard aan, ik ben maar een dwergje..) en gewoon "puur"
Als je efedrine gebruikt ben je wakker, tot je wil gaan slapen, en dan is het effect ook gelijk weg zegmaar.. Kater heb ik er nooit van gehad
Zweethanden, hartkloppingen en datsoort gein heb ik er ook wel van gehad ja, maar alleen in hoge doses en dat voelt precies hetzelfde als een cafeïne-overdosis (en daar heb ik er al genoeg van gehad, want ik ben echt koffie verslaafd, dus ik wil nog wel es te ver gaan met het zwarte goud)
Wat wel heel "lollig" is aan efedrine is dat iedereen die het gebruikt het gevoel kan omschrijven alsof je met een pet op loopt... maar er staat niets op je hoofd!, je hebt echt het idee dat er een rand om je hoofd heenzit qua gevoel.. heel apart.. dat heb ik met andere stimulerende middelen nog niet meegemaakt.
Ik koop het van een vriend van me, die haalt het bij de dierenarts voor zijn hond, dat geven ze aan dieren voor incontinentie het zijn witte tabletten van 50 MG die ik zelf vermaal in een mortier.. ik denk dat ik van 2 pillen ongeveer anderhalf lijntje leg (aar dan wel 6 lijnen op een avond dus 8 pillen op een avond X 50 MG= 400 MG)
Ik vind het geweldig spul!