De laatste maanden ging het allemaal wat bergafwaards met het oh-zo-mooie XTC-gevoel en dan in het bijzonder het euforische gevoel wat menig XTC-gebruiker wel kent. De laatste keren had ik soms meer het gevoel alsof ik een sterke joint had gerookt in plaats van dat ik pillen op had. En nou en of het goede waren; 120 mg mdma waren ze. Een keer bijvoorbeeld had ik er 7 van die gare dingen op. Me naat ging helemaal uit zijn dak en ik snapte er nix van. Ik was vaag als een toeter maar zo goed als geen euforie. Ja, het eerste uurtje maar daarna was het al snel verdwenen. Ik heb er serieus gewoon op gekotst, omdat ik er te veel op had, kan je nagaan hoe perfect ik me had gevoeld als er nog wat serotonine in me hersenen zat. Afgelopenkeer nog een keer geprobeerd, en het begon goed. Best lekker gevoel, het eerste half uur, maar daarna dreef het gewoon weer helemaal weg, zoals altijd de laatste keren. Dus ja, dat mijn serotonine voorraad op is, kan ik écht met 100% zekerheid zeggen; het is als een verschil met dag en nacht, ook als je pillen op hebt. Zo voel je je perfect, en van het ene op het andere moment is het gewoon weg, helemaal weg!
Dus ja ik ga dus zeker voor 2,5 maand stoppen en als ik dan geen échte verbetering zie dan kap ik er mee en ik zou het niet eens zo erg vinden...
Dus ja ik ga dus zeker voor 2,5 maand stoppen en als ik dan geen échte verbetering zie dan kap ik er mee en ik zou het niet eens zo erg vinden...

...) uiteen te vallen.
niet doodgaan he!