Er (voorlopig) klaar mee

NexxtGen

Belezen gebruiker
De laatste maanden ging het allemaal wat bergafwaards met het oh-zo-mooie XTC-gevoel en dan in het bijzonder het euforische gevoel wat menig XTC-gebruiker wel kent. De laatste keren had ik soms meer het gevoel alsof ik een sterke joint had gerookt in plaats van dat ik pillen op had. En nou en of het goede waren; 120 mg mdma waren ze. Een keer bijvoorbeeld had ik er 7 van die gare dingen op. Me naat ging helemaal uit zijn dak en ik snapte er nix van. Ik was vaag als een toeter maar zo goed als geen euforie. Ja, het eerste uurtje maar daarna was het al snel verdwenen. Ik heb er serieus gewoon op gekotst, omdat ik er te veel op had, kan je nagaan hoe perfect ik me had gevoeld als er nog wat serotonine in me hersenen zat. Afgelopenkeer nog een keer geprobeerd, en het begon goed. Best lekker gevoel, het eerste half uur, maar daarna dreef het gewoon weer helemaal weg, zoals altijd de laatste keren. Dus ja, dat mijn serotonine voorraad op is, kan ik écht met 100% zekerheid zeggen; het is als een verschil met dag en nacht, ook als je pillen op hebt. Zo voel je je perfect, en van het ene op het andere moment is het gewoon weg, helemaal weg!

Dus ja ik ga dus zeker voor 2,5 maand stoppen en als ik dan geen échte verbetering zie dan kap ik er mee en ik zou het niet eens zo erg vinden...

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
dat is minder voor je, beter koop je eerst wat L-tryptofaan uit smartshop, zal jou koppie wel nodig hebben.

Maar ik ben nu wel benieuwd hoe lang en hoevaak je het achter elkaar hebt gedaan....??

NexxtGen

Belezen gebruiker
ik heb vorig jaar een periode van ongeveer 4 maanden gehad waarbij ik het dus elk weekend deed, waarbij ik gewoon steeds meer ging pakken omdat mijn tolerantie omhoogschoot. Vervolgend heb ik vanaf september vorig jaar tot maart dit jaar het 1 à 2 keer per maand gedaan, en dan per keer 5 pillen ongeveer, echt veel dus. En tot nu heb ik het om de 2 weken gedaan, ook 5 pillen per keer, en dat is zoals je weet echt belachelijk veel. Maar omdat het niet meer werkt, kost het mij ook geen enkele moeite om ermee te stoppen. En eigenlijk vind ik het wel een bevrijding, want drugs blijft toch stiekem wel slecht hè :)

Tijd voor ghb zou ik zeggen, hahahaha, ik begin het spul steeds beter te kennen!

maar uum dat tryptophaan hè, koop je dat in een smartshop? :confused: zoals een coffeyshop bedoel je? (ben wat onervaren op dat gebied :P)

matthijs

Badass junkie
NexxtGen zei:
ik heb vorig jaar een periode van ongeveer 4 maanden gehad waarbij ik het dus elk weekend deed, waarbij ik gewoon steeds meer ging pakken omdat mijn tolerantie omhoogschoot. Vervolgend heb ik vanaf september vorig jaar tot maart dit jaar het 1 à 2 keer per maand gedaan, en dan per keer 5 pillen ongeveer, echt veel dus. En tot nu heb ik het om de 2 weken gedaan, ook 5 pillen per keer, en dat is zoals je weet echt belachelijk veel. Maar omdat het niet meer werkt, kost het mij ook geen enkele moeite om ermee te stoppen. En eigenlijk vind ik het wel een bevrijding, want drugs blijft toch stiekem wel slecht hè :)

Tijd voor ghb zou ik zeggen, hahahaha, ik begin het spul steeds beter te kennen!

maar uum dat tryptophaan hè, koop je dat in een smartshop? :confused: zoals een coffeyshop bedoel je? (ben wat onervaren op dat gebied :P)

Is wel veel te veel maar nou ook weer geen extreme hoeveelheden. Goed dat je op tijd bent gestopt. Anders krijg je ongein als 15 pillen op een avond, ieder weekend.

matthijs

Badass junkie
Ik heb er zelf ook nooit meer dan 2 gehad. Maar ken wel redelijk wat mensen voor wie 15 op een avond normaal is. Maar daar staan ook records van 1,5 gram coke in één keer, in één neusgat :confused:

Everio

Bewuste gebruiker
matthijs zei:
Ik heb er zelf ook nooit meer dan 2 gehad. Maar ken wel redelijk wat mensen voor wie 15 op een avond normaal is. Maar daar staan ook records van 1,5 gram coke in één keer, in één neusgat :confused:

maar dan ben je ook ziek bezig

klaar, punt uit :P

mijn max was 3 op een avond

vond ik netjes hoor :)

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
ik neem er meestal rond de 3 a 4

terwijl ik bij de 1 en 2 altijd al loeihard ga, maar ik waan me altijd in de illusie dat als je dan meer bij slikt je nog harder zal gaan, maar volgens mij valt dat echt wel mee :confused:

-spaceman-

Badass junkie
tja, beter minimaal 3 maanden stoppen met xtc... dan hoop ik voor je dat je serotonine-systeem zich heeft herstelt...

Jeller

Badass junkie
mijn meeste is maar 1 op een avond.. soms was het dan wel 2 waard als het mdma was bijvoorbeeld (200mg)

kben eigenlijk aan het twijfelen of ik het nog eens ga doen..

normaal niet, maar het zal er mss wel eens van komen, tis al 10 maand geleden

Solidius

Badass junkie
Ik raad je ook aan om een pot met ongeveer 60 L-Tryptofaan capsules te kopen. Elke dag eentje voor het slapen slikken, en over 2 maanden zul je uit je plaat gaan als vanouds :wink:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ik heb ongeveer ook zoiets meegemaakt, vorig jaar toch wel een lange periode ieder weekend mdma gebruikt, ging vaak tot 3-4capsules (125mg)
per nacht (had het toen ook in grote hoeveelheden en het was praktisch gratis dus dan pak je meer he).
dan dit jaar verminderd, maar toch nog af en toe ( 1x à 2x per maand) maar in mindere hoeveelheden.
en dan heel een tijdje gestopt geweest, het dan nog is geprobeerd: voelde me er heel slecht door, voelde me echt kut terwijl maten die ook op die mdma zaten het echt goeie vonden.

dan gezegt van: het is gedaan, 3maanden lang nietmeer gedaan en dan nog is, en het was weer hetzelfde: het werkte gewoon nietmeer terwijl het die keer toch echt goeie pillen waren...

nu is het weer een lange tijd geleden en ik heb er echt geen zin meer in, het is genoeg geweest, mdma.... heb het vroeger teveel gepakt en ik vind er nix meer aan.

mss deze vakantie op een feestje nog is als uitzondering maar voor de rest niet meer
:)

NexxtGen

Belezen gebruiker
Oké bedankt voor de info en het advies om die tryptofaan te gaan kopen zal ik wel proberen op te volgen, maar er is 1 probleem. Ik woon nog bij mijn ouders thuis en het is dus riskant om via Internet te bestellen, omdat mijn ouders het dan kunnen vinden en dan misschien weten dat ik dan XTC gebruik(te)... kan het niet via een echte winkel gekocht worden?

acidboy

Badass junkie
Bovendien, als je iets bij azarius ofzo bestelt, kan je niet aan de buitenkant van je post zien dat er drugs in zit.

flashkop

Bewuste gebruiker
heb ik ook gehad, heb tot over 2 weken elk(e) week(end) pillen gestoken, nul komma 9 flashreultaat, ben het ook wat beugezien eigenlijk...
Had da ook, 10 pille kassen en der da zo staan van aja ja, leuk maar is dit al :confused:
gahet nog wel is doen maar wacht er leiver toch nog even lange tijd mee.

tails

Belezen gebruiker
acidboy zei:
Bovendien, als je iets bij azarius ofzo bestelt, kan je niet aan de buitenkant van je post zien dat er drugs in zit.

nee maar er zal wrs wel een klein naampje opstaan van de winkel
en als je ouders dan de post krijgen zulle wrs achteraf wel vragen wat erin zat

tja probleempje dan :wave:

space scientist

Wijs gebruiker
fragany zei:
acidboy zei:

nee is anoniem, geen problem dus.

(stond dacht ik abc post op)

Anathema

Belezen gebruiker
Ik neem aan dat je ouders niet zo 1,2,3 L Tryptofaan aan XTC gebruik gaan linken???
Bovendien is het gewoon een voedingssuplement, dus nix aan het handje.. ik gebruik het al tijden ivm stemmingswisselingen waar ik helemaal stapel van werd, sinds ik L Tryptofaan gebruik voel ik me een stuk relaxder/stabieler..

Overigens bestel ik het ook via Azarius. En wat anderen al posten, aan de buitenkant zie je niet waar de bestelling vandaan komt.. geven ze ook aan op hun site dat de verpakking neutraal is.. Succes er mee iig!
:wave:

acidboy

Badass junkie
space scientist zei:
fragany zei:
acidboy zei:

nee is anoniem, geen problem dus.

(stond dacht ik abc post op)

inderdaad, heb ook gewoon mn lsa zaadjes en salvia op die manier in huis gekregen. Niets aan de hand.

Delirium

Badass junkie
Ik vind MDMA ook niet meer zo veel aan... :( Heb het ook gedurende een half jaar redelijk veel gebruikt en de laatste keren hadden bar weinig effect.

Koninginnedag is de laatste keer dat ik het gepakt heb, iets meer dan een maand geleden dus. Ik heb er niet echt behoefte meer aan, maar ik denk dat ik het juiste moment afwacht en over een paar maanden weer wat kristalletjes naar binnen werk :grin:

tails

Belezen gebruiker
mijn ouders zouden alles erover opzoeken dan en ik denk dat je dan na een tijdje wel eens bij xtc zult terechtkomen :)

NexxtGen

Belezen gebruiker
Ja precies dat weet ik wel zeker, en aangezien mijn moeder een beetje in de medische sector zit, ga ik dat zeker niet proberen.

ik zie er trouwens toch maar van af, ik laat het wel op de natuurlijke manier terugkomen. De prijzen liegen er immers ook niet om.

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Sja nu je het zegt ik ben eigenlijkwel weer erg hard bezig de laatste weken :flushed: ... Begon een half jaar geleden met een per maan, en sinds ik weer flinke stashes binnen handbereik heb zit ook wel weer rond de 5 elke weekend, twee weekenden geleden zelfs 13 niet aan te raden met 120-140mg MDMA en 30-40 mg MDA ! Ik heb me de dagen zelf drie dagen zonder slaap en flink trippen wel goed, maar op een gegeven moment begon t allemaal iets te veel te worden (zat ook non stop te zuipen smoken) en op dag drie bij mijn laatste dubbeldrop begon de wereld ineens in water (moeilijk uit te leggen, leek alsof alle atomen uit elkaar begonnen te vallen ofzo, tevens mijn hersenen :rolleyes: ...) uiteen te vallen.

Heb op een gegeven na al iets van 60 uur wakker te zijn maar een bad genomen (rond 2 uur zondagnacht/maandagochtend) en hoorde allemaal gesprekken van de laatste dagen voorbij komen (en gesprekken die ik nog niet had gehoord en ook niet meer hoef te horen :smilingimp: ) en dacht op een gegeven moment de hele tijd dat er mensen door mijn huis liepen en aan de badkamerdeur stonden te luisteren... Ach was wel weer een goede trip jammer dat ik een 4 daagse cursus had erna :smilingimp: . Volgende dag maandag om half 7 voelde ik me wat minder...

Voorlopig houd ik het weer effe bij 5 max per weekend :wave: of misschien 12 of 14, 13 bracht misschien ongeluk.

Everio

Bewuste gebruiker
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Sja nu je het zegt ik ben eigenlijkwel weer erg hard bezig de laatste weken :flushed: ... Begon een half jaar geleden met een per maan, en sinds ik weer flinke stashes binnen handbereik heb zit ook wel weer rond de 5 elke weekend, twee weekenden geleden zelfs 13 niet aan te raden met 120-140mg MDMA en 30-40 mg MDA ! Ik heb me de dagen zelf drie dagen zonder slaap en flink trippen wel goed, maar op een gegeven moment begon t allemaal iets te veel te worden (zat ook non stop te zuipen smoken) en op dag drie bij mijn laatste dubbeldrop begon de wereld ineens in water (moeilijk uit te leggen, leek alsof alle atomen uit elkaar begonnen te vallen ofzo, tevens mijn hersenen :rolleyes: ...) uiteen te vallen.

Heb op een gegeven na al iets van 60 uur wakker te zijn maar een bad genomen (rond 2 uur zondagnacht/maandagochtend) en hoorde allemaal gesprekken van de laatste dagen voorbij komen (en gesprekken die ik nog niet had gehoord en ook niet meer hoef te horen :smilingimp: ) en dacht op een gegeven moment de hele tijd dat er mensen door mijn huis liepen en aan de badkamerdeur stonden te luisteren... Ach was wel weer een goede trip jammer dat ik een 4 daagse cursus had erna :smilingimp: . Volgende dag maandag om half 7 voelde ik me wat minder...

Voorlopig houd ik het weer effe bij 5 max per weekend :wave: of misschien 12 of 14, 13 bracht misschien ongeluk.

ik vind dit toch echt extreme hoeveelheden hoor!

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Everio zei:

hij merkt vanzelf wel dat alles naar de klote gaat :mrgreen:

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
GabberSnoePie zei:
Everio zei:

hij merkt vanzelf wel dat alles naar de klote gaat :mrgreen:

Valt reauze mee afgelopen weekend lekker gechilled op center parks en deze week begonnen met me nieuwe baan. Ben weer een nieuw mens, wacht nu weer ff op solstice mischien nog ff paddotripje in the meanwhile

Voor mij breekt er binnen een tweetal weken een nieuwe periode aan na een academiejaar in het buitenland.

Bij gebrek aan en de bijkomende woekerprijzen (laat ons zwijgen over de kwaliteit) was dit een "welgekomen" sabbatjaar. En eigenlijk viel het best allemaal wel mee, maar de laatste weken ben ik toch weer verzeilt geraakt op het net...zoekend naar die verhalen van mijn favo xtc/mdma en zo hier terecht gekomen. Doet me tof om de verhalen hier te lezen en de zever natuurlijk ook :wink:

Met andere woorden kijk ik toch weer enorm uit naar dat love-gevoel.
Knallende muziek, maar rondom je en in je dat vredige gevoel...mmmm :hearteyes:
Ik vind het dan ook jammer te lezen dat velen dit gevoel ontnomen wordt, zelf heb ik namelijk telkens dit geweldige gevoel. Misschien ook wel door het feit dat ik mijn inname tot 1-2 pillen beperk per avond.

Normaal geniet ik van elk moment, maar wat zou ik graag een tweetal weken voort spoelen...en de tijd dan ff stopzetten.

Samen met de zon weldra herrijzent vanuit het oosten...

Aleikum Selam.

Bovenaan