erg snel hallucineren

UR313

Experimenterende gebruiker
hoi allemaal,

Ik struin al een poosje rond op dit forum en heb besloten zelf ook een account te maken.
Ook heb ik meteen een vraag.

de laatste paar keer dat ik heb gebruikt merk ik dat ik erg snel begin te hallucineren, een teken dat ik al teveel MDMA heb gebruikt en de MDMA omgezet wordt in MDA lees ik op dit forum. Ik heb al meerdere dingen geprobeerd qua dosering maar ben er nog niet echt uitgekomen. Ik heb op het moment vrij sterke pillen van rond de 200 mg.

Het probleem is als volgt: een kwartje voel ik niets van, een halfje komt net niet binnen zegmaar, driekwart is precies goed hoe ik hem wil voelen. het liefste doe ik dit met dosering van eerst een kwartje en 3 kwartier later een halve(komt wat fijner op). Waar ik tegenaan loop is dat als ik bijpak(klein halfje) na deze dosis het voorkomt dat ik dan al begin te hallucineren. Ook wordt het gewenste gevoel van xtc niet verlengd. Bijpakken doe ik rond 1 uur na inslag. Dit is dus al na 1 pil of iets meer van 200mg. ik weeg 90 kg en ben 21 jaar. Mijn tussenpauzes zitten tussen de 1.5 en 2 maanden.

Uiteindelijk resulteert dit voor mij in een maximale "trip" van 4.5 uur ongeveer terwijl vrienden dit veel langer vol kunnen houden. betekent dit dat mijn serotonine niveau lager is of dat ik minder MDMA aankan dan anderen of zit er een fout in mijn gebruik o.i.d.?

Ik weet dat ik me niet geheel aan de vastgestelde regels houd, maar ik vraag me sterk af waarom mijn vrienden dit probleem niet hebben terwijl zij met dezelfde regelmaat etc. als ik gebruiken. Als het toch aan die "vastgestelde" regels ligt hoor ik het graag uiteraard.

Sorry voor het lange verhaal en bedankt voor de moeite alvast

gr. UR

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Denk je niet dat je gewoon te snel bijneemt? Ik doe dat altijd pas na ongeveer 2 uur. En je hebt vrij sterke pillen zeg je al zelf..

UR313

ja ik heb inderdaad vrij sterke pillen, het zou me ook niet echt verbazen dat ik dit ervaar was het niet dat veel andere gebruikers dit niet hebben. Ik verbaas me over het feit dat een vriend van mij halfjes bij blijft pakken en energie blijft houden etc.(wel iets minder love gevoel uiteraard). Het is ook niet mijn doel om gigantisch veel te gaan gebruiken en nachten ermee door te feesten, maar het zou fijn zijn als ik een lekker gevoel en energie kon hebben voor zegmaar 6 uur( een feest zegmaar). Bijpakken heb ik ook wel eens anders gedaan met wat langer wachten. Maar hierdoor ging ik heel snel uit mn trip en kwam ook niet terug. hallucinaties kwamen toen juist wel flink, wat ik niet perse erg storend vind. maar ik krijg er geen extra energie of lekker gevoel meer van.

harry123

Bewuste gebruiker
Te snel te veel, als je eerst 3 kwart neem (doe ik zelf ook altijd, weeg ongeveer 100kg) dan wacht ik een uurtje of 3 en neem ik weer een halve bij. Werkt prima :wink:

harry123

Bewuste gebruiker
Na inname, dan ongeveer 2.5 a 3 uur weer 2 kwartjes bijnemen (slaat ie sneller in) want over het algemeen duurt je piek ook ongeveer 3 uur dacht ik, dus dan verleng je em. Als je 2 kwartje neemt gaat ie wel gelijdelijker vind ik.

UR313

oke bedankt voor de info! Ik had juist gelezen dat bijpakken op de piek beter hielp om die piek te verlengen. ik zal de volgende keer gewoon weer eens proberen wat langer te wachten met bijpakken..

harry123

Bewuste gebruiker
Ik spreek uit eigen ervaring, kan per persoon verschillen he :wink:. gewoon beetje experimenteren, kijk wat werkt en zo. Heb mijn ding al gevonden nu jij nog :P

UR313

ja dat klopt zeker. Dat experimenteren komt zeker goed, ben ik ook al een poosje aan het doen. Kom steeds dichter in de buurt :grin:

Trouwens nog een klein vraagje omdat ik er geen topic aan vuil wil maken.

Ik rook erg veel op een avond met gebruik. Kan zo gebeuren dat er 2 pakjes doorheen gaan op een avond/nacht. Kan dit dingen veroorzaken buiten de schade die roken sowieso veroorzaakt. bijv. overgeven/misselijkheid?

harry123

Bewuste gebruiker
Ja dat kan, denk ik. Rook normaal maar eens 2 pakjes binnen een paar uur :P. Als je pil uitwerkt ga je dat zeker voelen denk ik. Zelf rook ik dan ook wel een pakje, maar meer niet, deel ook veel uit en zo. Het is niet zo dat ik dan moet roken of zo, maar het is wel lekker :P

UR313

ja is trouwens wel met uitdelen erbij enzo. Maar ik kan er zo slecht mee stoppen als ik gebruik. als ik niet gebruik ik het al een pakje op een feest trouwens. Maar tijdens krijg ik echt de neiging om er een op te steken terwijl de andere nog niet op is.. Zal er nog wel even wat op gaan googelen. Als ik iets interessants tegenkom zal ik het wel hier posten.

Bedankt voor je snelle reacties Harry!

harry123

Bewuste gebruiker
Ik neem gewoon altijd 1 pakje mee, als die op is is die op. Krijg ik nog een sigaret aangeboden dan is het mooi :P. Zo niet jammer dan.

Misschien nog een tip, probeer jezelf wat meer te prikkelen tijdens de trip :). IJsjes eten, spacebril, andere gekkedingen weet ik veel. Misschien dat dat helpt?

UR313

ja maar een pakje meenemen weet ik niet hoor:P Kan ik dan flink van balen als mn sigaretten op zijn als ik wil roken. nouja balen, niet tripversterkend in ieder geval :tongueout:.

ijsjes geniet ik inderdaad wel van wanneer ze er zijn. Voorderest word ik wel geprikkeld door de muziek :) maar neem nooit gekke dingen mee oid. zo'n spacebril heb ik wel eens gezien inderdaad en lijkt me wel geinig om te hebben. misschien maar eens voor kijken..

harry123

Bewuste gebruiker
Ik vind zo'n bril helemaal te gek. Freakyglasses is daarvoor een goede site moet je maar even googlen :).

Ik neem ook altijd zo'n tripbril mee naar feestjes, werken keigoed! :grin: Bij Twinklerz zijn ze het goedkoopst en hebben ze heel veel kleuren.. :rolleyes:

Bovenaan