Erg veel PIJN en witte blaasjes!! HELP!!!

ploerd_dark_core_

Experimenterende gebruiker
Ik heb vorig wknd zo veel gesnoven dat mijn halve neus nu gevoelloos is, erug koud is en onder mijn linkerneusgat witte pijnlijke blaasjes..(soort witte pukkeltjes/blaasjes) zitten en erg opgezwollen is..auw..doet pijn!!!

Wat is dit..hoe komt dit en hoe kom ik er zo snel mogelijk vanaf!

Help!

ps: ik ben even klaar met de zooi...ben het een beetje zat aan het worden..

Mac...

Badass junkie
sorry dat laatste vond ik een beetje grappig, dat roep je toch al een tijdje. Dus nou nie meer zeiken, maar gewoon kappen.

Ik durf het niet te zeggen, waarschijnlijk is je huid gewoon geïrriteerd door de snelle. Heb nog nooit gehoord dat pep bepaalde huidziektes oid kan veroorzaken. Probeer het een beetje vet te houden met purol of labello of zoiets.

ploerd_dark_core_

Experimenterende gebruiker
thanx

ja ik weet het roep het volgens mij al maanden...maar heb al meerdere keren open en eerlijk verteld dat ik een beetje erg verslaafd aan het worden of zelfs ben!

Maar mijn paranoide gedrag word ook steeds erger..
Ben een halve kluizenaar aan het worden...
Durfde gister niet te gaan slapen omdat ik d8 dat ik dingen zag en hoorde...
D8 dat mn hart er mee zou stoppen..leek net of er een stuk krant in mijn borst zat wat de zuurstof tegenhield..dus ja mac..het word moeilijk voor me maar moet er mee stoppen want dit gaat niet goedkomen...

Ben zaterdag op een festival mensen tegen gekomen die ik al lange tijd niet had gezien..en alle reacties over mijn uiterlijk waren erg negatief..god wat ben jij afgevallen..god wat heb jij een smal hoofd gekregen..god ben je verslaafd aan iets ofzo??? dat soort vragen...

en een kleine 2 jaar geleden was het van: God wat zie jij er goed uit..doe je aan fitniss..hmm dat was toch wel leuker aan te horen..

maar heb alle hulp nodig die ik kan krijgen om te stoppen dus mensen die dit lezen en willen of kunnen helpen al is het met een verhaal of sugesties..HELP!!!

Bovenaan