Ergste drugs?

Ergste soort drugs ooit

• Tabak

Stemmen: 5 20,8%
  • Alcohol

Stemmen: 10 41,7%
  • Benzo’s

Stemmen: 5 20,8%
  • Medicatie op recept

Stemmen: 1 4,2%
  • Suiker

Stemmen: 3 12,5%
  • Cafeïne

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    24

De Zeemeerman

Badass junkie
Welke soort drugs in de poll is volgens jou de ergste drugs ooit?

Het verraderlijkst, onderschat, verslavendst, gevaarlijkst etc

Alleen de meer algemeen bekende en geaccepteerde drugs staan in deze poll

Laatst bewerkt:
L

Lid 147679

Gast
benzo's in combinatie met speed was sneaky voor mij... een duivels vicieuze cirkel ... die had er me bijna onder

Spyro

DF-koning
Ik weet niet of er een “ergste drug ooit is”.

Vind het namelijk zo persoonsgebonden... Denk dat GHB toch wel op dat lijstje mag. (Voor mij dan)

Veel te makkelijk in je dagelijkse leven te gebruiken, vereist echt een goede dosis ivm outgaan met alle gevolgen van dien, de lichamelijke afhankelijkheid is ook geen pretje en de afkick is natuurlijk ook 3 keer klote.

De Zeemeerman

Badass junkie
Ik weet niet of er een “ergste drug ooit is”.

Vind het namelijk zo persoonsgebonden... Denk dat GHB toch wel op dat lijstje mag. (Voor mij dan)

Veel te makkelijk in je dagelijkse leven te gebruiken, vereist echt een goede dosis ivm outgaan met alle gevolgen van dien, de lichamelijke afhankelijkheid is ook geen pretje en de afkick is natuurlijk ook 3 keer klote.
Bedankt voor je antwoord ik heb de poll uitleg iets uitgebreid 😄👍

Lemmy

Badass junkie
Alcohol. Of een pilsje of een breezertje, dat weet ik niet meer.

Edit: had "eerste" gelezen, lol.

Ergste: nog steeds alcohol, de laatste keer dat ik zwaar dronken was moet nu al een jaar of 6 geleden zijn en dat wens ik graag zo te houden.

Laatst bewerkt:

Dirkdirk

DF-koning
Daar kunnen we kort over zijn: tabak.

Van alle drugs die ik ooit heb gedaan is dit toch wel de meest verraderlijke en geniepige drug die ik ooit heb genomen. Hoe deze troep je hele denken en doen kan veranderen is niet normaal meer. En het is gewoon legaal en wordt verkocht in mooie glimmende pakjes bij de drogisterij en tankstations etc.

Wat ben ik blij dat ik 8 jaar geleden hiermee gekapt ben.

L

Lid 152247

Gast
Als ik uit dat rijtje moet kiezen dan alcohol..
Waarom.. het verscheurt relaties, agressie, verwaarlozing, verkeersongevallen.
Nicotine is funest voor je gezondheid, compleet nutteloos, maar alcohol geeft de meeste slachtoffers buiten de gebruiker zelf.

Bovenaan