ergste paddo's/truffels

de ergste paddo's zijn:

• mexicaanse truffels

Stemmen: 0 0,0%
  • philosopher's stones

Stemmen: 1 100,0%
  • hawaiiaanse truffels

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    1

shihuandgi

Belezen gebruiker
welke paddo's/truffels zijn het ergste:
-mexicaanse truffels
-philosopher's stones
of:....

ik had gelezen of gedacht dat philosopher's stones de beste zijn om mee te beginnen ben naar smartshop geweest en daar zegge ze mij dat mexicaanse lichter zijn!

Mac...

Badass junkie
Vertel, wat wil je weten?
Heb zelf niet zo veel ervaring met truffels, dus kan hier geen antwoord op geven. Heb alleen phil. stones gehad en die waren echt boring :(
Paddo's zijn veel veel leuker

Deranged

Badass junkie
Enige ervaring die ik heb met truffels is een halve portie die gewoon voor mijn maat en ik voor geen enen meter werkte, ranzige troep voor niks gegeten dus. :angry:

shihuandgi

Belezen gebruiker
dus...dit zijn dan truffels en geen paddo's????

wat is het verschil en welke paddo's zijn er?

ik zou graag philosopher's stones en mexicaanse truffels eens proberen!(ik dacht altijd al(5weken dus)dat dit ook paddo's waren,maar blijkbaar was ik mis)

Mac...

Badass junkie
mwa het zijn alle 2 psychedelische drugs en ze zijn ook aan elkaar verwant, maar de werking is best wel verschillend. Paddo's is veel meer een visuele trip, alles beweegt. Bij truffels zie je ook wel alles anders, maar beweegt het allemaal niet zo heftig. Truffels is more easy-going.

Mchammer

Belezen gebruiker
van de philosopher's word je toch best goed wazig. 1 keer gehad maar dat was me de avond wel. ging toch veel over alles nadenken, toen hebben we ook meteen het hele bestaan en weet ik wat opgelost :grin:

Waterpijp

Bewuste gebruiker
truffels lijkt mij niks... alles hetzelfde als paddo's maar niet visueel :confused: crap dus.

En als je goeie paddo's wil :P ik had een keer euqadoriaanse en die werkte maar al te goed :grin:

Bal0n

Badass junkie
Ligt er helemaal aan waar je voor wilt trippen. Paddo's zijn niet alleen het recreatieve en visuele hoor, je moet ook begrijpen dat je er veel spirituele en mentale kracht uit kan halen.

Bal0n zei:
Mexicaanse, Thaise, Colombiaanse, Equadoriaanse zijn allemaal subsoorten van de Psilocybe Cubensis. De verhoudingen en hoeveelheden psilocine, psilocybine en baeocystine verschillen zijn echt miniem per subcubensis.

Allemaal placebo :).

Dus dat Equadoriaanse zo sterk zouden zijn, is placebo :).

shihuandgi

Belezen gebruiker
ik ga mexicaanse en philosopher's stones kweken en dan zelf eens proberen.

alleen het probleem is dat ik nooit happy ben en meestal altijd vol met stress zit!

zal het juiste moment moeten afwachten!

nog een vraagje:
wat is het beste?
drogen of in koelkast bewaren,en hoe droog je dan mexicaanse ???

Mac...

Badass junkie
Als je waarschijnlijk lang moet wachten kun je ze beter drogen. Zijn ze een heel stuk langer houdbaar :)

Bovenaan