ervaring slammen 3 cmc?

Etti4fun

Newbie
Ik zoek een alternatief voor het slammen van 3mmc nu dit verboden is. Iemand ervaring met het slammen van 3 cmc?
Ik doseerde 0,3 g per slam 3mmc... iemand ervaring met het doseren per slam van 3 cmc?

Potviz

Belezen gebruiker
Ik zoek een alternatief voor het slammen van 3mmc nu dit verboden is. Iemand ervaring met het slammen van 3 cmc?
Ik doseerde 0,3 g per slam 3mmc... iemand ervaring met het doseren per slam van 3 cmc?
Nee, maar ik wil je wel adviseren om erg uit te kijken met zulke hoge doseringen.

Jozoh

Newbie
Ik zelf doseer vaak rond de 0,15/0,2 en krijg daar een veel betere reactie op dan steeds kleine lijntjes maar ik zou niet direct naar 0,3 gaan liever iets te weinig dan veel te veel direct.

hetgajulliegoed

Bewuste gebruiker
geen ervaring en ook geen behoefte aan. Wel eens 3mmc geslamd en dat vond ik al te heftig voor mij. 3cmc is in de neus en op andere slijmvliezen behoorlijk veel irriterender dan 3mmc, dus ik kan me voorstellen dat dat bij IV injectie ook is. Slecht voor je vaten en je hart dus, lijkt me.

Maar nogmaals, dit alles zonder eigen ervaring.

LionX

Badass junkie
Mijn ervaring met 3-cmc slammen was 1x en nooit meer.
Dosering ga ik me niet aan wagen, dat is oer persoon verschillend. Maar de heftigheid van inslaan was voor mij niet prettig maar angstaanjagend…
En daarnaast verziek je je bloedvaten er ook mee
Ik zou adviseren om het niet te slammen maar pluggen. More fun less harm.

Bovenaan