Ervaringsverslagen

Suus

Newbie
Hoi,

ik had een vraagje, ik maak een profielwerkstuk over drugs en nou wil ik niet zo'n anti-drugs werkstuk, maar eentje die neutraal is. vandaar dat ik ook de leuke kanten van drugs wil benadrukken en nou leek me het leuk als ik dat door middel van gebruikers ervaringen kon realiseren. deze worden uiteraard anoniem verwerkt!!!!! ALLE ervaringen met ALLE soorten drugs zijn welkom!!!

Het gaat dan vooral om wat je voelt, hoelang het duurde voordat je iets voelt en hoe je je na gebruik voelt. hoevaak je het gebruikt en of je ook nog andere soorten drugs gebruikt!!!

alvast bedankt!!!

groetjes Susan

Neman

Admin
Forumleiding
Beheerder
DF Founder
Eén en ander is al uitgebreid aan de orde gekomen in andere topics, misschien moet je daar eens naar zoeken. Uiteraard kan men in dit topic terecht voor het posten van aanvullende ervaringen.

ronald

Newbie
ik zie soms reacties van mensen die praten als een kip zonder kop,de mensen die zo reageren hebben nog steeds niet door dat een verslaving een ziekte is welke verslaving dan ook,heb zelf een heroine probleem en ben van mening dat als de mensen je niet behandelen als een paria dat je dan redelijk normaal kunt funtioneren al wil ik het niet goed praten,ik werk gewoon of gewoon dat was in het verleden anders heb jaren in detentie gezeten en doe nu al jaren geen criminelen dingen meer en als de mensen om me heen er niet altijd de nadruk op leggen dat ik gebruik kan ik alles doen wat men verlangt in de maatschapij en voel me daar goed bij,ik kick wel regelmatig af als ik het zat ben en blijf dan weer een hele tijd clean dit varieert van een paar maanden tot een paar jaar.
Als mensen niet kunnen funtioneren als ze gebruiken moeten ze zeker stoppen en stelen hoeft niet als je gewoon blijft nadenken.

Sindy

Newbie
XTC

Beste Susan,

Ik gebruik ieder weekend XTC pillen, altijd verschillende.
Ik gebruik er meestal 4 per avond.
Ik voel meestal iets na een half uur of een uur. Ik begin het koud te krijgen, voel me licht en ik hoor anders, heel relax. Je krijgt energie zin om te bewegen. Ik drink er meestal wel alcohol bij. Hoe lang het werkt, ja das verschillend ligt aan de pil, de ene is beter dan de andere. Als ik ga stappen neem ik ze meestal rond twaalf uur s'nachts en dan voel ik het tot ongeveer 10 uur s'ochtends, als ik tot zo laat ga stappen.
Hoe voel ik mij erna: KUT, ik voel me dan kapot, mijn kaken doen zeer (van het kaugom knauwen) en een rot gevoel, krijg dan geen hap door mijn keel. Maar het gevoel van XTC kan ik niet beschrijven, het is geweldig, je leeft in je mooie eigen wereldje, durft alles het is gewoon super! Ik zou er ook nooit mee stoppen. Ben begonnen op mijn 14e en ben nu bijna 23!
Ik hoop dat je hier voldoende aan hebt, als je nog meer vragen hebt dan mag je ze altijd stellen!

Sindy

Bal0n

Badass junkie
Re: XTC

Sindy zei:
Beste Susan,

Ik gebruik ieder weekend XTC pillen, altijd verschillende.
Ik gebruik er meestal 4 per avond.
Ik voel meestal iets na een half uur of een uur. Ik begin het koud te krijgen, voel me licht en ik hoor anders, heel relax. Je krijgt energie zin om te bewegen. Ik drink er meestal wel alcohol bij. Hoe lang het werkt, ja das verschillend ligt aan de pil, de ene is beter dan de andere. Als ik ga stappen neem ik ze meestal rond twaalf uur s'nachts en dan voel ik het tot ongeveer 10 uur s'ochtends, als ik tot zo laat ga stappen.
Hoe voel ik mij erna: KUT, ik voel me dan kapot, mijn kaken doen zeer (van het kaugom knauwen) en een rot gevoel, krijg dan geen hap door mijn keel. Maar het gevoel van XTC kan ik niet beschrijven, het is geweldig, je leeft in je mooie eigen wereldje, durft alles het is gewoon super! Ik zou er ook nooit mee stoppen. Ben begonnen op mijn 14e en ben nu bijna 23!
Ik hoop dat je hier voldoende aan hebt, als je nog meer vragen hebt dan mag je ze altijd stellen!

Sindy

Wat zonde dat je elk weekend gebruikt. Dat vermindert het effect echt heel erg sterk. Het geheim achter MDMA is juist zo min mogelijk gebruiken, met tussenposen van minimaal 6 weken tot 8 weken.

Maar verder ontopic. Ik zal mijn favo drug omschrijven, in hoeverre dat kan met woorden: Paddo's.

Ik denk dat ik maar geen poging ga wagen, om het hier neer te zetten. Als je wilt weten wat het nou precies is (meeste internetsites geven valse informatie [bijv. het hallucineren, dat is nl niet waar, iig niet zoals het beschreven staat]).

Reageer even met je e-mail, dan stuur ik je een uitgebreid e-mailtje met alles wat ik je erover kan vertellen. Zal wel een lang mailtje worden, maar in een goed werkstuk moet tijd wo rden gestoken :).

Bovenaan