Persoonlijk vind ik AL-LAD en 1P veel te stimulerend. Qua trip vind ik 1P nog iets hebben van LSD zowel visueel als introspectief... Van AL-LAD vond ik dat het de diepgang en introspectie van LSD miste...
Dankjewel voor je reactie's, ik was eigenlijk opzoek naar wath info. Over ETH-LAD, en toevallig kom ik dit tegen en is op dit moment is er 1P-LSD onderweg naar mij om voor het eerst te proberen, en buiten dat heb ik (mijn eerste zogenaamde LSD trip wat even wat anders uitpakte in een 24uurs trip, ik denk zelf DOC, dat is er 1 uit de amfetamine klasse en amfetamine is bij mij de basis, en de hele 24 uur ook 0 negatieve vibes ervaren, het was gewoon relax, tot ik in slaap moest gaan komen, dat was wel een strijd xD), laatst 1V-LSD geprobeert: 1zegel 150ug begin avond, later in de nacht nog 1 150ug bijgenomen, is een leuke vorm van maar wel een btj mild, vond het meer een truffel trip dan LSD. En had ik dus gelezen, dat 1P-LSD en ALD-52 de 2 designers zijn die het meest in de buurt van LSD-25 komen, ALD-52 is altijd overal uitverkocht, die leek mij tog iets interessanter. Maar nou ik jou opmerkingen over 1P-LSD lees, weet ik gelijk dat ik het helemaal naar me zin ga hebben ermee, zoals je ziet aan mn username, zijn stimulants mijn favo psychoactieve stoffen, en dit is dus een stimulerende psychedelic, dat maakt het plaatje voor mij compleet.
En in de tussentijd is er alweer een optie bijgekomen voor mij om betrouwbaar goeie zegels LSD-25 te krijgen voor normale prijs, dus denk dat de ervaring ALD-52 nog lang uitgestelt wordt haha.
Srry voor de overbodige nutteloze veelste lange reactie hier, maar dat moest even, en wederom aan mn username zien jullie vast wel waar dit gebrabbel door komt XD