@Roze Olifant ja weet je bevindingen dan te zeggen, als je een magischere afterglowweek ervaart.
maar ja LSD is tijdrovend, daarom is microdosen zo hip, LSD was anti establishment en nu is het geintegreerd in het kapitalisme als prestatiedrug, sillicon valley enz
alles moet snel en makkelijk integreerbaar zijn, want we mogen niet te lang vallen en snel weer opstaan voor de ratrace
vandaar ook de nu razend populaire stim benzo combi, makkelijk doordeweeks toepasbaar.
alles moet hapklaar en makkelijk te verteren zijn...
ja, las eens dat je vaak twee tot drie keer een benzo nam per week .
zo gaat dat dan , bij mij toen toch, och een sollicitatiegesprek morgen ,beter wat extra rust nemen .
pfff een paar nachten slecht geslapen, benzootje nemen en wat bijtanken.
dan een stimnachtje , alweer een benzo .
en voor jet weet, zit je op een moment de telsom te maken van fuck hoelang zit ik nu al dagelijks aan de benzo's?
en hebbes, dan leer je de schaduwkant kennen van ''maar dat kalmeerpilletje''/
heb onder de drugs met alligators geworsteld en leeuwen door hoepels doen springen, maar de benzoboogieman, maakte mij nog een mm groot.
zag hem even niet komen, ontzagwekkend, maar goed heb er genoeg in beleefd om jaren wilde kampvuurverhalen te vertellen ovr die periode
dat dan weer wel
of in de schommelstoel aan de haard tegen mijn kleinkinderen, toen opa wezen werken was wiebelbenend op 60 mg bromazepam .
als winkelbewaker die plots overal grootse kleptomanecomplotten zag... en wauwelend de manager aansprak over de zwakke plekken in zijn winkel
voor gehaaide dieven.
en toen opa en toen ?
En toen kindje zeikte opa op een nacht gans zen bed vol en besefte ie dat hij genoeg had gehad, en de low bereikt had ... en de helletocht van de benzowithdrawl wou gaan ondernemen...
en toen kwam ik je oma tegen , toen ik bedlegerig haar naar rechts swipte op tinder. ze had toen nog van die ordinaire make up aan zoals doorgaans de gewoonte was... maar jongens wat had ze dikke grote ....
enz enz