Eutylone.
toen ik het voor het eerst opzocht zag ik veel slechte reacties. maar dat stopte me niet om het zelf te proberen en inderdaad het eertse effect was anxiety. Maar ik was met me vertrouwde vrienden die zelf niks voelde en daarom nog meer wilde nemen. we deden heel rustig aan omdat het onbekend is. Het gevoel van anxiety ging steeds meer weg maar aangezien dat dat het enigste effect was besloten we voor dat we naar de club gingen meer te nemen kijken wat we er nog uit konden halen. En toen kickte het echt in wat van ik van 4 mmc gewend ben alleen dan met iets minder kaak beweging echt top vind ik het. er werd veel gepraat met iedereen in de club en voelde me heel goed. Op weg naar de after dan toch nog maar 1 puntje er in met de fiets sleutel. Op dit punt voelde ik me zoals met 4 mmc kaak ging op en neer maar het gevoel zelf was net iets beter. Al met al goede ervaring ik zou het vaker doen maar wel alleen op een feestje waar je veel met anderen kan praten of kan stampen (hardcore luisteren). Wel zou ik het met vrienden samen doen en genoeg nemen rustig opbouwen maar als de anxiety er is nog wat meer nemen als je je daar prettig bij vloed, want dan verdwijnt dat gevoel snel. Ik schrijf dit trouwens tijdens mijn plafon dienst dus als er wat slechte taal in verwerkt is daarom. Ik schrijf dit ook om een goeie reactie over dit spul te plaatsen naast al die andere slechte. Want ik heb er van genoten en ga het zeker vaker doen wel neem ik daar weer paar maanden tussen aangezien ik alleen op festivals gebruik en heel soms door het wiekend. Trouwens voor de duidelijkheid met ze’n 3 1 gram weg gewerkt was dus ook niet veel van nodig