Even een vraagje,

i lolled gek

Experimenterende gebruiker
hallo allemaal, dit is men eerste post op dit forum.
: )

maargoed even terzake.
vandaag heb ik via een vriend 4 Mercedez pillen gehaald, (ze zijn niet goed afgewerkt, ze zijn bespikkeld en niet helemaal 100% rond, is dat erg?)

Nu ben ik thuis alleen, met me pa/ma/zus,(Men pa/zus gaan om 9 uur naar de film tot 10-11 uur) maar ik wil er graag 1 doen.
Maar is dat wel verstandig?
(Ik heb er ervaring mee met pillen), maar toen was ik alleen thuis, of sliepen me ouders al)
om precies te zijn, heb ik vorige week vrijdag nog 4 pillen op ( jaja.. xD)
ik zat te denken om er 1 nemen, als ze op bed liggen, zodat ik lekker met me muziekje en filmpie kan spacen..
Maaaar... komen me ouders en zus er achter denken jullie?
Mijn pupillen worden wel groot de volgende dag en ik gaat ook naar men oma en opa, dusja is dat wel verstandig?
nog iets, ik ben best bang dat het fout gaat met die Mercedez, stel ik raak in shock, niemand die mij kan helpen, dat is een groot risico die ik moet nemen.. ( heb tevens nog nooit ergens moeite mee gehad qua shock en dergelijke, Wel een keer breakdown(Verdrietig/depri).
En dan nog iets, ik heb er 4 verstopt ergens, maar is het echt zo, als ik er 1 neem, dat ik automatisch meer gaat pakken? want ik wil er graag 3 overhouden voor een feestje.
Ik wil het graag vanavond doen, maar wil niet wachten tot dat feestje ;p

alvast bedankt voor mijn verhaal, als er meerdere dingen in me opkomen, laat ik dat nog wel weten.
Ook nog: als dit niet in het goeie forumdeel is geplaats, kan een moderator dit voorspoedig verplaatsen? En word dit bericht opgeslagen ergens met Ip, of krijg ik er emails over? want ik wil niet dat men familie dit leest en te weten te komen.. ;o

Groetjes,

Richard

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Dat zijn een hoop vragen voor een post. :P

maargoed even terzake.
vandaag heb ik via een vriend 4 Mercedez pillen gehaald, (ze zijn niet goed afgewerkt, ze zijn bespikkeld en niet helemaal 100% rond, is dat erg?)

Laat je pillen testen. Dan weet je precies wat erin zit en hoeveel erin zit. Wij kunnen je dat onmogelijk vertellen.

heb ik vorige week vrijdag nog 4 pillen op ( jaja.. xD)

Dit is dus niet verstandig. Er wordt aanbevolen om op zijn minst 4 tot 6 weken tussen elke keer MDMA te laten. Liever nog veel langer eigenlijk.

Als ze je onder invloed van MDMA zien is die kans vrij groot.

nog iets, ik ben best bang dat het fout gaat met die Mercedez, stel ik raak in shock, niemand die mij kan helpen, dat is een groot risico die ik moet nemen.. ( heb tevens nog nooit ergens moeite mee gehad qua shock en dergelijke, Wel een keer breakdown(Verdrietig/depri).

Volgens mij kun je het beter niet in je eentje doen.

En dan nog iets, ik heb er 4 verstopt ergens, maar is het echt zo, als ik er 1 neem, dat ik automatisch meer gaat pakken? want ik wil er graag 3 overhouden voor een feestje.

Het lijkt erop dat je moeite hebt met je in te houden. Dat is wel belangrijk. Je neemt veel te vaak MDMA. Daar kun je echt serieuze nevenwerkingen aan over gaan houden.

En word dit bericht opgeslagen ergens met Ip, of krijg ik er emails over? want ik wil niet dat men familie dit leest en te weten te komen.. ;o

Dat bericht staat gewoon hier op deze site. Dat heeft vrij weinig met jouw IP-adres te maken. Het kan natuurlijk wel in jouw internetgeschiedenis staan. Gewoon even jouw internetgeschiedenis wissen.

En zolang als je jouw emailadres hier niet achterlaat, zul je geen emails krijgen. :wink: Reacties op jouw topic komen gewoon onder jouw bericht te staan.

i lolled gek

Sublimo zei:
Dat zijn een hoop vragen voor een post. :P

maargoed even terzake.

Laat je pillen testen. Dan weet je precies wat erin zit en hoeveel erin zit. Wij kunnen je dat onmogelijk vertellen.

Hoe testen? ik ben 17 jaar en kan ze ONMOGELIJK wegbrengen

heb ik vorige week vrijdag nog 4 pillen op ( jaja.. xD)

Dit is dus niet verstandig. Er wordt aanbevolen om op zijn minst 4 tot 6 weken tussen elke keer MDMA te laten. Liever nog veel langer eigenlijk.

Wat als ik het toch doet? kan het veel kwaad? kan ik in coma raken? (en alsnog ik neem er toch maar 1?)

Als ze je onder invloed van MDMA zien is die kans vrij groot.
( ik kan me wel beheersen, als hun op bed liggen, is dat toch geen probleem?)

Volgens mij kun je het beter niet in je eentje doen.
( veel te vaak is ook weer overdreven, ik had toevallig die avond er zoveel op.. )

En word dit bericht opgeslagen ergens met Ip, of krijg ik er emails over? want ik wil niet dat men familie dit leest en te weten te komhoezo niet? de vorige keren gingen goed, maar stel nou dat het vanavond raak is.. dat kan bij iedereen toch overkomen?)

Het lijkt erop dat je moeite hebt met je in te houden. Dat is wel belangrijk. Je neemt veel te vaak MDMA. Daar kun je echt serieuze nevenwerkingen aan over gaan houden.

(en.. ;o

Dat bericht staat gewoon hier op deze site. Dat heeft vrij weinig met jouw IP-adres te maken. Het kan natuurlijk wel in jouw internetgeschiedenis staan. Gewoon even jouw internetgeschiedenis wissen.

En zolang als je jouw emailadres hier niet achterlaat, zul je geen emails krijgen. :wink: Reacties op jouw topic komen gewoon onder jouw bericht te staan.

Oke thanks, sorry daar ben ik best onzeker in snap je wel dnek ik?

weyoun22

Bewuste gebruiker
Misschien ben je geneigd om ze wakker te maken ook al liggen ze op bed, om ze te vertellen hoeveel je van ze houd en om ze een knuffel te geven. :grin:

i lolled gek

wauw er leven nog mensen op dit forum xD no offence.
maar dat kan wel ik heb me ma ook opgebeld om te zeggen dat ik van der houd, en ze moest dat ook tegen me pa/zus zeggen xD LOL.
maar anyways, het beste is gewoon als ze slapen?

en hebben jullie tips en tricks om te doen tijdens xtc in men kamer?
moet ik er gelijk 1 nemen, of een halve om te beginnen en dan als die uitwerkt de andere?
ik blijf alleen in me kamer uiteraard, misschien douchen en beneden roken..

weyoun22

Bewuste gebruiker
Doe het liever gewoon met vrienden. Je hebt echt behoefte aan contact op xtc. Waarom zou je dat alleen op je kamer willen doen?

i lolled gek

Idk, gewoon weer es doen is wel lachen tog?
gewoon met muziekje beetje spacende filmpjes kijken, jongen laat me :tongueout:
je snapt het vast wel.

weyoun22

Bewuste gebruiker
ik laat je zeker :stoned:
Neem gewoon een hele trouwens :wink: Ook al is het een hele sterke pil dan kun je 1 pil alsnog wel aan.

i lolled gek

Ok, sorry ik ben eigenwijs.
Het is een mercedes pil hé wit en niet helemaal rond en bespikkeld by the way.
Ehm, wat doe jij tijdens trip?

weyoun22

Bewuste gebruiker
i lolled gek zei:
Ok, sorry ik ben eigenwijs.
Het is een mercedes pil hé wit en niet helemaal rond en bespikkeld by the way.
Ehm, wat doe jij tijdens trip?

Maakt niet uit wat voor logo erop staat of wat voor kleur het is. Als je het niet laat testen dan weet je gewoon niet wat je neemt. Maar hoe dan ook 1 pil moet altijd wel te doen zijn.

Ik zou niet weten wat ik zou doen tijdens de trip, ik heb nooit xtc genomen alleen thuis. Altijd minimaal met mijn vriendin erbij of een groep vrienden dat is toch weer anders. Muziek en films zijn vaak wel chill.

i lolled gek

ok, laten testen ken niet, ik ben 17 en kan onmogelijk ze weggebrengen right?
anyways, ik heb het alleen nog maar met vrienden gedaan, dit is dus de eerste keer zonder.
trouwens, mag je bier drinken tijdens/voor het innemen, en roken?

i lolled gek

FF SNEL VRAAGJE,
wat als ik er nu een halve neem om 11 uur, en als die eerste helft uit gaat werken ( na -+ 3-4 uur) om 2-3 uur de volgende helft neem, maakt dat wat uit?

atbboy

Bewuste gebruiker
i lolled gek zei:
FF SNEL VRAAGJE,
wat als ik er nu een halve neem om 11 uur, en als die eerste helft uit gaat werken ( na -+ 3-4 uur) om 2-3 uur de volgende helft neem, maakt dat wat uit?

Neem gewoon 1 heeel pilletje, waar ben je bang voor dood ga je niet zo snel hoor...

Bovenaan