Evenwichtsstoornissen

Marco123

Newbie
Hallo

Ik heb ook een hele tijd xtc gebruikt nu definitief gestopt sinds paar maanden.
Ik heb al hele tijd last van evenwichtsstoornissen in benen bij het lopen.
Precies of je linker en rechter voet wat scheef lopen.
Heb ook last van duizeligheid vooral in winkels en op werk en zo.
Licht gevoel op achterhoofd.
Iemand nog deze ervaring en tips om dit te bestrijden (welke middeltjes?)
Graag uw reactie

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik vind het ook niet helemaal geruststellend klinken, dus net zoals petrovic al zegt: even een afspraak met je huisarts maken!

Succes!

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Marco123 zei:
Petrovic zei:
Bel de huisarts en maak een afspraak, dit is niet normaal.
Ja ben al geweest en die zei dat het te wijten was aan stress en hyperventilatie.
En wat zeiden ze dan je moest doen?

Om stress te bestrijden werkt hardlopen zéér goed.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ga naar de kinesist, die kan je helpen om de symtomen wat te bestrijden en dan doel ik op je evenwichtsproblemen. Loop je er al, en hoe gaat dat?

Door stress en hyperventilatie lijkt mij me een vage reden voor de evenwichtsproblemen. MDMA verneukt je neurotransmitterhuishousding en het is dus redelijk logisch lijkt me dat dat de oorzaak is. Heb je al eens eerder evenwichtsproblemen gehad?

Ga anders naar een andere huisarts voor een second opignion. Het lijkt erop dat hij het niet wist en het maar op de hyperventilatie en stress gooide.

Cooper

Bewuste gebruiker
Ik heb snel even het topic doorgenomen, en ben met de beste man boven mij eens dat het een
kort-door-de-bocht diagnose is. Zo is alles wel aan stress te wijten; het is idd te vaag.

Vraag een second opinion aan, bij een andere huisarts.

Marco123

Newbie
Petrovic zei:
Ga naar de kinesist, die kan je helpen om de symtomen wat te bestrijden en dan doel ik op je evenwichtsproblemen. Loop je er al, en hoe gaat dat?

Door stress en hyperventilatie lijkt mij me een vage reden voor de evenwichtsproblemen. MDMA verneukt je neurotransmitterhuishousding en het is dus redelijk logisch lijkt me dat dat de oorzaak is. Heb je al eens eerder evenwichtsproblemen gehad?

Ga anders naar een andere huisarts voor een second opignion. Het lijkt erop dat hij het niet wist en het maar op de hyperventilatie en stress gooide.
Ja effe kinesist geweest en dan ging het wat beter.
Als ik promagnor neem (grote hoeveelheid magnesium) of zeer veel water drink heb ik er minder last van.
Hoe kan je je neurotransmittersysteem dan terug in orde krijgen?

Marco123

Newbie
Cooper zei:
Kort gesteld door gezond te eten, te bewegen en vooral niet te gebruiken.
Mischien is het allemaal veel minder erg dan ik denk .
Nu al maanden gestopt, toch nog last van maar ja.
Als iemand nog tips heeft laat maar komen.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Kun je misschien iets meer vertellen en hoe het verloop ervan is?
Edit: en vraag een 2nd opignion aan!

alcoholist

Wijs gebruiker
kan van alles zijn.. laat je onderzoeken,mischien heb je wel bloed armoede,iemand die ik ken had dat,en de klachten waren ong. hetzelfde

Marco123

Newbie
Petrovic zei:
Kun je misschien iets meer vertellen en hoe het verloop ervan is?
Edit: en vraag een 2nd opignion aan!
Gewoon evenwichtsproblemen in benen en licht gevoel op achterhoofd en soms wat duizelig.
Kan mischien ook soort van hyperventilatie zijn.

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
.....en vraag dan aan je huisarts of hij je een bloedonderzoek doorverwijzing kan geven,doen ze meestal niet zo moeilijk over...dan weet je alles, nou ja bijna alles.....

Marco123

Newbie
Bloed heb ik al eens laten trekken en dat was ok net als bij neuroloog testen gedaan (was ook ok)
Iemand nog tips?

overalennergens

Experimenterende gebruiker
Gebruik je veel alcohol?

Anders misschien denken aan cerebellaire stoornis, misschien ook even kijken naar je nerv. vestibularis?

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Marco123 zei:
Bloed heb ik al eens laten trekken en dat was ok net als bij neuroloog testen gedaan (was ook ok)
Iemand nog tips?
Als je naar de neuroloog bent geweest zou hij wel je evenwichtsorgaan gechecked hebben lijkt me. Geen idee hoe het komt, maar je kan door middel van fysiotherapie je evenwichtsproblemen wel compenseren. Als je veel je evenwicht oefent zullen je spieren sneller en adequater kunnen reageren en je dus beter in balans houden.

Nog steeds bij de kinesist? Hoe ging dit?

Bovenaan