[Experiment] Onttrekken van Stoffen

zazzoo

Bewuste gebruiker
Ja. Een jaar geleden mee begonnen,ik kan hoogstens twee dagen zonder, meestal doe ik dat ook wel, maar toch wil ik er vanaf. Lichaam en geest is er zowat kapot van aan het gaan.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ja dat kan ik begrijpen, codeïne is en blijft een morfineachtige stof, de nevenwerkingen zijn dan ook zeer nadrukkelijk aanwezig. Het is goed dat je nu voelt dat je lichaam en geest eraan kapot gaat, dat is al een hele stap. De meeste mensen die aan die rommel verslaafd zijn weten dat niet van zichzelf... Maar het moet wel lastig om in te nemen, drink je siropen? Of heb je een manier gevonden op het puur te krijgen? Want als je veel van die siropen drinkt zul je ook wel veel last van je maag hebben.

Ik hoop dat het je lukt om ervan af te komen, sterkte :)

zazzoo

Bewuste gebruiker
Nee ik drink ze in 1 teug leeg, op den duur vond ik die smaak niet eens zo slecht.
Van m'n maag heb ik niet zo'n last, vooral m'n darmen. En natuurlijk is er ook die schaamte op telkens aan een apotheker die siroop te vragen, die weet ook wel beter :)

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Haha ja maar die apotheker is ook in fout hoor, wettelijk gezien mag een apotheker niemand zijn verslaving onderhouden, maarja wie houd zich vandaag de dag nog aan de regels?

Wat merk je hier nu eigelijk van? een soort verdoving? roes? Ik ben er wel benieuwd naar

zazzoo

Bewuste gebruiker
Ik voel euforie, lekker warm van binnen, en krijg enorme interesse in van alles en nog wat.
K'word niet suf of slaperig zoals meestal wordt beschreven,ik krijg een enorme werklust. :)

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Dat is ook grappig :) Normaal gezien hoort codeïne een downer te zijn ipv een upper, best raar eigelijk.

zazzoo

Bewuste gebruiker
Ik ben dan ook een rare vent :grin:

Nuja, get gevoel van een upper te zijn is het nu ook weer niet, t'is niet dat m'n hartslag om hoog gaat. Tis meer relaxed maar alert :)

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Haha :) Mischien dat ik het in de toekomst ook eens probeer, eigelijk altijd gedacht dat je er helemaal down van ging gaan. Ik wens je in ieder geval veel sterkte met het afkicken :)

zazzoo

Bewuste gebruiker
Pas er toch maar mee op Sublimo. Ik kan natuurlijk enkel voor mezelf spreken, maar na benzo's zijn die hoest syropen ook behoorlijk verslavend, k'heb het nu enkel over pharma drugs he. Maar als je net als ik aanleg hebt voor verslavingen dan zou ik het niet aanraden. Bij mij heeft het er in ieder geval voor gezorgd dat mijn levensstijl en carrière helemaal om zeep is. Ik zit nu wel hard te gaan op de mdma, misschien vandaar mijn bezorgdheid :grin:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Haha ja dat kan je bezorgheid verklaren :) Ik weet hoe een verslaving werkt, ik ben zelf een tijdje zeer serieus verslaafd geweest aan roken van sigaretten. Maar uiteindelijk ben ik hier zelf mee gestopt zonder hulp van iemand anders, alleen met mijn eigen wil. Je wil kan veel veranderen, meer doen dan welke afkickkliniek dan ook :)

Ik ben meer iemand die het gewoon eens uitprobeerd. Mijn voorkeur gaat toch altijd uit naar psychedelica, dat zijn de enige dingen die ik vaker doe. En mdma staat ook nog steeds op het lijstje van te doen, maar helaas is er zo ontzettend veel troep in de omloop, ik voel er niet veel voor om al die rotzooi naar binnen te kappen, met pure mdma zou ik geen moment twijfelen maar als ik niet weet wat er in zit... :) bij de meeste psychedelica die ik koop weet ik zeker dat het fatsoenlijk is. Als de wet wat minder streng zou zijn zou er meer fatsoenlijke producten in de omloop komen. Nu moet je maar net tegen de juiste persoon aan lopen.

Achja ik hoop dat ik op een dag nog eens in het bezit kom van goede mdma en lsd :) Dat gaat een leuke tijd worden dan :grin:

zazzoo

Bewuste gebruiker
-psychedelica zijn dan weer niets voor mij, k'ben schrik om fout te gaan, en als je niet goed in je vel zit is de kans groter om een bad trip te hebben he?

-Wat verslaving betreft, het feit dat je zelf kan stoppen roken das puur op karakter en dat bewonder ik bij vele mensen (knap van je). Ik heb de wilskracht wel om te stoppen met alles, maar dat kan niet thuis gebeuren wat mij betreft, ik wil echt opgenomen worden en de regels van het huis respecteren, dus geen gebruik tijdens die opname en uiteraard ook niet daarna.

Van welke regio ben je? Want hier in Antwerpen is er heel wat high quality mdma in omloop, tot nog toe geen rommel gekocht.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Bij psychedelica moet je weten wat je doet, ik en mijn beste kameraad doen de meeste dingen samen. Je moet echt iemand bij je hebben de eerste keer als je bang hebt, maar geloof me, niks is beter of mooier. Trippen is niet alleen drugs gebruiken, je gaat ook nadenken. Sommige mensen beweren zelfs hierdoor van hun verslaving af te komen :) Van mij heeft het in ieder geval een beter mens gemaakt, je zou het echt eens moeten proberen... Wil je best wel helpen.

Ik woon momenteel in Maastricht maar ga wel in België naar school, ben ook al eens in Antwerpen geweest maar ken daar niemand natuurlijk :) dusja

zazzoo

Bewuste gebruiker
Nee echt Sublimo, ik wil echt geen psychedelica gaan gebruiken. Ik neem antidepressiva, antiepileptica en benzodiazepines, net om paniekaanvallen te onder drukken. Dus echt niks voor deze angsthaas.

(heb nu pas door dat we enorm off topic aan het gaan zijn) best pm'en als we nog wat ervaringen en tips willen uitwisselen :)

icedhead

Experimenterende gebruiker
Pammer zei:
Spor zei:
Als je toevallig een beschrijving hebt om codeine uit preparaten te krijgen (die overigens volgens mij ook alleen in belgie vrij vekrijgbaar zijn) ben ik daar wel benieuwd naar :)
Codeïne is niet zo straf.
Ik ga binnekort een stof uit een pil halen dat ligt tussen morfine en codeïne. Meer interessant dus.
Wat bedoel je trouwens met codeine preparaten? Codeine+Paracetamol of Codeinesiroop zoals Codeinoform, ...?

Codeïne haal ik zoooo uit siroopjes. Ik doe het al eve omdat ik de siroopjes beu werd
voor tg mn opiaatje te hebbe. Nu krijg ik 300 mg tramadol per dag, tabletten, heb ik tevens
ook al geïsoleerd.

De oplossing: Zuur - base extractie. Zoek en u vindt. Tevens ook zo gemakkelijk uit te voeren

grtz iced

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
icedhead zei:
Pammer zei:
Spor zei:
Als je toevallig een beschrijving hebt om codeine uit preparaten te krijgen (die overigens volgens mij ook alleen in belgie vrij vekrijgbaar zijn) ben ik daar wel benieuwd naar :)
Codeïne is niet zo straf.
Ik ga binnekort een stof uit een pil halen dat ligt tussen morfine en codeïne. Meer interessant dus.
Wat bedoel je trouwens met codeine preparaten? Codeine+Paracetamol of Codeinesiroop zoals Codeinoform, ...?

Codeïne haal ik zoooo uit siroopjes. Ik doe het al eve omdat ik de siroopjes beu werd
voor tg mn opiaatje te hebbe. Nu krijg ik 300 mg tramadol per dag, tabletten, heb ik tevens
ook al geïsoleerd.

De oplossing: Zuur - base extractie. Zoek en u vindt. Tevens ook zo gemakkelijk uit te voeren

grtz iced

Lukt dat ook met DXM?

Winehouse

Badass junkie
Spor zei:
ok, dus;

wanneer de codeine handleiding ?

Was daarstraks bij de apotheek, wou een mevrouw een drankje tegen d'r hoest
Maar eentje kreeg ze niet, ze moest eerst een aanvraag formulier invullen
omdat volgens de apotheker
" er een stofje in zit die verslavend is "

En Winehouse wist het meteen, dat was dus de codeine !

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Winehouse zei:
Spor zei:
ok, dus;

wanneer de codeine handleiding ?

Was daarstraks bij de apotheek, wou een mevrouw een drankje tegen d'r hoest
Maar eentje kreeg ze niet, ze moest eerst een aanvraag formulier invullen
omdat volgens de apotheker
" er een stofje in zit die verslavend is "

En Winehouse wist het meteen, dat was dus de codeine !

Haha goedzo :wink: Er is bij wet vastgelegd dat je als apotheker zijnde iemand zijn verslaving niet in de hand mag werken.

Daar gaat de winst :P

Einstein

Badass junkie
Sublimo zei:
icedhead zei:
knip

grtz iced

Lukt dat ook met DXM?
Ja, dat lukt. DXM bestaat als base en als "freebase" zout. De freebase DXM reageert met een zuur tot een (in water oplosbaar zout), DXM-zouten reageren in een sterk basische omgeving weer tot de (niet in water oplosbare) vrije base.
In DXM-capsules zoals de Daro Retard capsules is DXM, als ik me niet vergis, aanwezig als zout, in verbinding met het zuur hydrobromide. Door hier een sterke base aan toe te voegen ontstaat basisch DXM, dat niet in water oplosbaar is.
De tabletten oplossen in water en vervolgens het filtraat bewaren werkt dus niet, omdat de DXM-zouten in water oplosbaar zijn.

Bovenaan