Extreem vet joint-filmpje

Lord Herbal

Belezen gebruiker
yo, er was iemand hier op het forum met een lkort maar extreem leip animatie-filmpje, waarin je in een paar korte plaatjes eerst iemand ziet fixen, dat ie hem daarna rookt, en dan heb je een zoom op het oog dat je de pupil heel snel ziet groeien... die zou ik graag op mijn telefoon zetten, maar ik kan hem via google niet vinden, dus zou degene die hem gebruikte dat filmpje of een link a.u.a.u.b. naar mij kunnen sturen? bij voorbaat dank :grin: :stoned:

Imke

Badass junkie

pieter-b

Wijs gebruiker
haha..nee,..ik had hem even snel geedit :wink:
*lol ..ik zat er even een tijdje naar te staren...ik krijg er spierpijn in mn pupil van :wink:

ZI09

Bewuste gebruiker
Hehe, toch :) .

Coole film was dat. Duidelijk ook.
In plaats van al die gaye aapjespropaganda gewoon die film op scholen laten zien tijdens CKV. 2 in 1.Iedereen blij/ First-turn-kill, kost je geen mana.

Hype

Bewuste gebruiker
ZI09 zei:

In plaats van al die gaye aapjespropaganda gewoon die film op scholen laten zien tijdens CKV. 2 in 1.Iedereen blij/ First-turn-kill, kost je geen mana.
goed idee, ik vind die film echt goede drugsvoorlichting. Je ziet goed de gevaren van heroine en speed!

Bal0n

Badass junkie
ZI09 zei:

MTG fan? :wink:

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Requiem for a dream lijkt me inderdaad een geschikte film voor scholen, zeker om mensen van drugs af te schrikken (dat is naar mijn idee toch wel de bedoeling bij vakken zoals verzorging.)

Vond het wel vreemd dat die neger (van de wayne brothers volgens mij?) erin speelde. Ik zie hem verder namelijk alleen in comedies.

Imke

Badass junkie
Wij hebben requiem for a dream bekeken in de godsdienstles, en het jaar daarop ook, en het jaar daarop ook.. :mrgreen:

Bovenaan