Emo zei:hehe.. nou dat is de eerste keer dat ik dat hoor![]()
maarja wel relaxed voor je![]()
Dus? En dan vragen ze of je even je joint wilt uitmaken (mits er overlast was) en anders vragen ze of je het niet in hun gezicht wilt uitblazen. Moet toch mee te leven zijn.drukslover zei:ik heb zo`n hekel aan de politie ze zijn altijd op het verkeerde moment op de verkeerde plaats ga je net blowen komen er een maar van die klote smirissen

Toen ik fietste dacht ik ook altijd van wat maakt het uit zonder licht te rijden. Nu ik scooter rijd kijk ik daar HEEL anders tegenaan. Door een vizier van een helm zie je al slechter. Is het vizier vies (9 van de 10 keer) zie je ook slecht. Regent het is het al helemaal een ramp. Ik heb 2 maanden geleden een fietser aangereden die ik gewoon niet voor me zag rijden. Dit komt gewoon door geen licht (en hij had ook geen reflector meer). Ook vaak dat je op het laatste moment pas fietsers ziet. Tip die ik kan geven: LICHT AAN!Emo zei:ja ik kan ook wel een paar voorbeelden geven
maar mijn punt blijft
zolang de politie handelt via de wetten (ook al nog zo kinderachtig)
dat zijn ze in mijn ogen corect bezig (uiteindelijk dan)
maar ik word ook echt wel naar als ik dan word aangehouden voor geen licht voeren![]()
juist daarom is t van belang dat de fietser flexibel is!Bal0n zei:Moet je voor de gein eens in een auto stappen, dan zie je fietsers zonder licht bijna helemaal niet.
Je moet het niet voor de politie doen maar voorjezelfMiss-Behaviour zei:Ik zorg ook meestal wel dat ik licht op mijn fiets heb, maar het is nu al een aantal keer KAPOTGETRAPT door vandalen toen mijn fiets in de stad stond. Tja - dan moet in mijn ogen de politie die vandalen hard aanpakken in plaats van de 'slachtoffers' die dan zonder licht fietsen, omdat het gesloopt is.
Ik ben nu maar overgestapt op van de kleine losse lampjes, maar die moet je dus ook niet vergeten van je fiets te halen, dan ben je ze kwijt!![]()
Emo zei:ik fiets altijd zonder licht![]()
ik weet dat het slecht is en dat ik ook andere mensen in gevaar er mee breng
maar mijn licht doet het nu niet en kben gewoon weg te lui om er ook maar iets aan te gaan doen
of om hem naar de fietsenmaker te brengen
luiheid![]()
-ToXiC- zei:ja, ach vertel die gasten uberhaupt iets....
mathijs zei:Jaja mensen. Laten we elke vorm van bestuur afschaffen.![]()
spacekonijn zei:vvd sucks
spacekonijn zei:vvd komt er opzich wel eerlijk voor uit hoe asociaal ze zijn , beter dan de achterbakse pvda die links lullen maar t valt allemaal wel mee
Mary zei:Ik vind met name dat de Nederlandse politie een beetje zwak bezig is. Om alle wetten en regels even buiten beschouwing te laten; de agenten die op straat lopen zouden aanzien moeten hebben. Natuurlijk overwicht. Er zijn maar weinig mensen die die h'm knijpen als er een stel agenten aan komt lopen. Er is meer zo'n houding van: hè shit die losers weer en dan even een praatje maken en na de hand achter hun rug uitlachen. Dan doen ze het in bijv. Spanje in mijn ogen wel beter. Daar komt het niet eens in je op zo'n houding aan te nemen tegenover een agent.
pasquali zei:Oja idd spaanse en franse politie moet je echt voor oppassen!!!
Vooral franse zij n erg bevooroordeeld en corrupt ( als in wiet afpakken en ff later zelf opsmoken en of doorverkopen)