f*ck de (.........) politie

is de politie stom

• ja

Stemmen: 1 50,0%
  • nee

Stemmen: 0 0,0%
  • een beetje

Stemmen: 1 50,0%

• Totaal aantal stemmers
    2

cunt

Wijs gebruiker
ik vind de politie niet stom .. sommige agenten die dat beroep beoefenen vind ik stom .. omdat ze zich echt als een pik gedragen maar dat is in elk beroep zo, met de meeste agenten kan je gewoon rustig een praatje maken en die zijn niet zo moeilijk ..

fun

Bewuste gebruiker
De politie is stom.

Helaas kan ik geen goed voorbeeld geven omdat ik bang ben dat er iemand van de politie meeleest en mij herkend. :wink:

Bal0n

Badass junkie
Politie is niet stom. Politie is pas stom als ze hun werk niet goed uitvoeren. En aangezien het in Nederland de politie allemaal redelijk goed afgaat, kan je de politie niet echt iets kwalijk nemen.

Dan ben je het niet eens met de wetten, maar daar heeft de politie niets mee te maken.

Emo

Bewuste gebruiker
ja zit wel iets in
maar wij nederlanders vinden het fijner om het op de persoon zelf te spelen :)

Wortel

Bewuste gebruiker
drukslover zei:
ik heb zo`n hekel aan de politie ze zijn altijd op het verkeerde moment op de verkeerde plaats ga je net blowen komen er een maar van die klote smirissen
Dus? En dan vragen ze of je even je joint wilt uitmaken (mits er overlast was) en anders vragen ze of je het niet in hun gezicht wilt uitblazen. Moet toch mee te leven zijn.

Obsessed

Belezen gebruiker
Hier vragen ze om juist WEL in hun gezicht te blazen, "om te zien wat je aan het roken bent".. Jah ... zal wel :P

fun

Bewuste gebruiker
Ik ben het zoiezo met veel wetten niet eens, maar veel straatpolitie leeft sommige van die wetten tot op het kinderachtige na.

Veel agenten leven in een soort roes met een superego ofzo, ik moet er niets van hebben te veel slechte ervaringen mee gehad.

Emo

Bewuste gebruiker
ja ik kan ook wel een paar voorbeelden geven
maar mijn punt blijft
zolang de politie handelt via de wetten (ook al nog zo kinderachtig)
dat zijn ze in mijn ogen corect bezig (uiteindelijk dan)
maar ik word ook echt wel naar als ik dan word aangehouden voor geen licht voeren :rolleyes:

Wortel

Bewuste gebruiker
Emo zei:
ja ik kan ook wel een paar voorbeelden geven
maar mijn punt blijft
zolang de politie handelt via de wetten (ook al nog zo kinderachtig)
dat zijn ze in mijn ogen corect bezig (uiteindelijk dan)
maar ik word ook echt wel naar als ik dan word aangehouden voor geen licht voeren :rolleyes:
Toen ik fietste dacht ik ook altijd van wat maakt het uit zonder licht te rijden. Nu ik scooter rijd kijk ik daar HEEL anders tegenaan. Door een vizier van een helm zie je al slechter. Is het vizier vies (9 van de 10 keer) zie je ook slecht. Regent het is het al helemaal een ramp. Ik heb 2 maanden geleden een fietser aangereden die ik gewoon niet voor me zag rijden. Dit komt gewoon door geen licht (en hij had ook geen reflector meer). Ook vaak dat je op het laatste moment pas fietsers ziet. Tip die ik kan geven: LICHT AAN!

Bal0n

Badass junkie
Moet je voor de gein eens in een auto stappen, dan zie je fietsers zonder licht bijna helemaal niet.

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Ik zorg ook meestal wel dat ik licht op mijn fiets heb, maar het is nu al een aantal keer KAPOTGETRAPT door vandalen toen mijn fiets in de stad stond. Tja - dan moet in mijn ogen de politie die vandalen hard aanpakken in plaats van de 'slachtoffers' die dan zonder licht fietsen, omdat het gesloopt is.

Ik ben nu maar overgestapt op van de kleine losse lampjes, maar die moet je dus ook niet vergeten van je fiets te halen, dan ben je ze kwijt! :confused:

Wortel

Bewuste gebruiker
Miss-Behaviour zei:
Ik zorg ook meestal wel dat ik licht op mijn fiets heb, maar het is nu al een aantal keer KAPOTGETRAPT door vandalen toen mijn fiets in de stad stond. Tja - dan moet in mijn ogen de politie die vandalen hard aanpakken in plaats van de 'slachtoffers' die dan zonder licht fietsen, omdat het gesloopt is.

Ik ben nu maar overgestapt op van de kleine losse lampjes, maar die moet je dus ook niet vergeten van je fiets te halen, dan ben je ze kwijt! :confused:
Je moet het niet voor de politie doen maar voorjezelf :wink: Ik onderschatte het zelf ook altijd in. Maar mocht ik nu nog wel eens fietsen staat altijd mijn licht aan.

Emo

Bewuste gebruiker
ik fiets altijd zonder licht :smilingimp:
ik weet dat het slecht is en dat ik ook andere mensen in gevaar er mee breng
maar mijn licht doet het nu niet en kben gewoon weg te lui om er ook maar iets aan te gaan doen
of om hem naar de fietsenmaker te brengen
luiheid :rolleyes:

caatje

Badass junkie
Emo zei:
ik fiets altijd zonder licht :smilingimp:
ik weet dat het slecht is en dat ik ook andere mensen in gevaar er mee breng
maar mijn licht doet het nu niet en kben gewoon weg te lui om er ook maar iets aan te gaan doen
of om hem naar de fietsenmaker te brengen
luiheid :rolleyes:

Ja en weet je wat balen is? Dat als ik langs kom tuffen in mn autootje en ik jou omver rijdt dat ik nog de grote foute ben ook. En das klote. Iedereen moet t voor zichzelf weten wat ie doet maar dit is gewoon totaal niet eerlijk.

Intoxicated

Wijs gebruiker
dat is helemaal waar. dat is echt de meest debiele regel....
was laatst een maatje van mij, die in zn autotje reed, er kwamen een aantal scholieren zijn richting in rijden die de aan het kloten waren, toen is het meisje dat aan de buitenkant fietste van haar fiets geknikkerd, voor de 16 inch wielen van zn auto. en hij had schuld omdat hij had moeten zien dat de fietsers aan het kloten waren en daar goed op had moeten reageren..... zoals wat??? zn auto in de berm parkeren verdomme? :angry:
fietsers zijn sowieso lastig.... wacht maar tot je n keer iets rijdt met n motor. kmerk zelf ook dat als k op de fiets stap dat k ook scheit aan heb eigenlijk, is niet goed. maarja

caatje

Badass junkie
mathijs zei:
Jaja mensen. Laten we elke vorm van bestuur afschaffen. :confused:

dat zeggen we niet maar in mijn ogen is t wel zo dat de rijken rijker worden en de arme armer. (of in een ander context: de foute zijn niet fout, de goede doen t fout in de zin van de fietser en de auto)

matthijs

Badass junkie
spacekonijn zei:

ik denk niet dat je de enige bent ie er op dit forum zo over denkt :wink:

en @ caatje: het is niet het doel van de politieke partijen om arme mensen te naaien he. Zij hebben gewoon andere, soms klote, oplossingen.

spacekonijn

Badass junkie
vvd komt er opzich wel eerlijk voor uit hoe asociaal ze zijn , beter dan de achterbakse pvda die links lullen maar t valt allemaal wel mee

A

Anonymous

Gast
Ik heb niet zo vaak problemen met politie, stel we zijn in een groep bijvoorbeeld voorwerk aant afsteken, zijn er altijd wel 2 die helemaal nix bij hu hebben, zodra politie komt rennen die 2 naar de agenten, roepen HO, hier is onze id! en de agenten gaan met ons een praatje maken, we worden gefouilleerd op vuurwerk, de rest van de groep is weg, en we noemen een paar 'namen' van onze vrienden.

Zo simpel is het.

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Ik vind met name dat de Nederlandse politie een beetje zwak bezig is. Om alle wetten en regels even buiten beschouwing te laten; de agenten die op straat lopen zouden aanzien moeten hebben. Natuurlijk overwicht. Er zijn maar weinig mensen die die h'm knijpen als er een stel agenten aan komt lopen. Er is meer zo'n houding van: hè shit die losers weer en dan even een praatje maken en na de hand achter hun rug uitlachen. Dan doen ze het in bijv. Spanje in mijn ogen wel beter. Daar komt het niet eens in je op zo'n houding aan te nemen tegenover een agent.

En over het licht op de fiets: sinds ik zelf autorijd denk ik wel 3x na voordat ik zonder licht fiets. Als een fietser die bewust zonder licht fietst iets overkomt lig ik daar niet wakker van. Die fietsers brengen anderen in gevaar en dat is t h'm nou juist.

matthijs

Badass junkie
Mary zei:
Ik vind met name dat de Nederlandse politie een beetje zwak bezig is. Om alle wetten en regels even buiten beschouwing te laten; de agenten die op straat lopen zouden aanzien moeten hebben. Natuurlijk overwicht. Er zijn maar weinig mensen die die h'm knijpen als er een stel agenten aan komt lopen. Er is meer zo'n houding van: hè shit die losers weer en dan even een praatje maken en na de hand achter hun rug uitlachen. Dan doen ze het in bijv. Spanje in mijn ogen wel beter. Daar komt het niet eens in je op zo'n houding aan te nemen tegenover een agent.

Hmm, ik hou er nooit zo van om bang te zijn voor mensen.....En zeker niet als die mensen mij moeten beschermen.

pasquali

Bewuste gebruiker
De politie is een klein beetje stom want laatst werd er een gast echt voor mijn deur tegen de vlakte geslagen...ik kwam net aan fietsen en er stoneden taxi chaffeurs tegen mij te zeggen dat ik mnaar ziekenhuis moet brengen of tenminste ambulance bellen....halo t zijn gaten...ik klein meisje kan nie alles op lossen.
maar goed ik dus die gare gast aanspreken...bleek dat ie al zijn ( engelse hooligan ) vrienden kwijt te zijn inc.portomonaie etc.
goed die taxigasten zij n weggegaan en ik zat opgescheept met die gast du s ja ik begin richting dichtsbijzijnde politie bureau te lopen en onedrweg kwam ik twee jonge agentjes tegen en ik leg ze t verhaal uit....weet je wat ze zeiden?!
ja\ eeh,...dame weet uje waar t bureau is?
breng m daar maar ff heen!
Ik had zoiets van ja ho ff ik ben al zo ver gekomen jullie nemen t maar over...ja toch?
Dus ja de pollitie iseen vbeeeetje stom....soms oom wel behulpzaam maar vaak een beetje onkundig.
de rechercheurs daarintegen zij n wel vakbekwaam en begrijpend!

pasquali

Bewuste gebruiker
Oja idd spaanse en franse politie moet je echt voor oppassen!!!
Vooral franse zij n erg bevooroordeeld en corrupt ( als in wiet afpakken en ff later zelf opsmoken en of doorverkopen)

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
pasquali zei:
Oja idd spaanse en franse politie moet je echt voor oppassen!!!
Vooral franse zij n erg bevooroordeeld en corrupt ( als in wiet afpakken en ff later zelf opsmoken en of doorverkopen)

Hehe Klopt die leipe fransen woute zijn erg,schrijven zo een bon uit van 90 eurie voor het niet dragen van de gordel die ik net af deed om de weg aan ze te vragen.Denk je de weg te vragen pakken ze me rijbewijs af en kan ik in the middel of knowhere gaan wisselen omdat zij niet mogen wisselen,ik had een half uurtje zei die nog met ze vieze franse schimmelkaaskop.

Die lui wanen zich letterlijk de judge van de omgeving.
Was meteen de laatste keer dat ik in frankrijk was heb het meteen gehad met ze.

Hier in nederland gaat de politie huilen in de rechtzaal...mwe mwe die blik in ze ogen hij wou me echt vermoorden...*n.a.v. aktie Mohammed B*
Lopen ze heel stoer in de warmoestraat met pistooltje aan de zij en gaan ze huilen als er dan een keer echt wat gebeurt.Nee dan versta je je vak niet denk ik.

Mindless1985

Badass junkie
Ik heb ook een hekel aan politie. Ben een keer gepakt met openbaar blowen, 125 euro boete... en zondag kreeg ik 20 euro boete voor geen licht op m'n fiets hebben, waar ik iets beter in kan komen, hoewel je dan op die radio ook hoort dat er mensen in elkaar worden geslagen in de stad en dat zij mij 10 minuten in de kou laten staan omdat ze hun bonnenboekje niet kunnen vinden... HAAT.

Bovenaan