Elektronik_dynamite zei:
Bal0n zei:
Je gelooft toch serieus niet wat je zelf zegt nu he? Je wilt terug naar de middeleeuwen? Wat een goed plan!
De politie doet niet anders dan wat haar opgedragen wordt, als de politie iets doet wat jou niet zint dan moet je bij degene zijn die de wetten maakt. De politie voert uit, meer niet.
heb ik gezegt dat ik naar de middeleeuwen terug wil ?
denkje serieus dat zoiets gebeurt, ik dacht het namelijk niet het gaat er dan heel anders aan toe... en niet zon btje ook... en dat sarcasme was nergens voor nodig nodig hoor.. als je niet normaal een discussie kan houden ga hem dan ook niet aan.. we zijn toch geen kleuters
en de politie doet idd wat haar word opgedragen... maar als je er b.v. een btje anders uit ziet en er loopt polutie op straat dan houden ze je direct aan... en gaan ze je uit lachen.. en vragen ze direct om je ID, ze houden je veel te lang op, rekken dat de hele tijd met smoesjes, zijn veel te bijdehand en als je er iets op zegt van ja dit en dat klopt niet geven ze je een bekeuring. kortom ze behandelen je als een crimineel of wil jij soms zeggen dat jij het leuk vind dat jou zoiets overkomt ?
Je kan van niemand vragen objectief te oordelen, de politie dus ook niet. Echter kan je er wel naar streven, en ik geloof er sterk in dat de politie haar best daarin doet.
Dat jij 1 of 2 slechte aanvaringen hebt met de politie, wilt niet zeggen dat het hele politie apparaat niet deugt. Ik bijvoorbeeld heb nog nooit een aanvaring gehad met de politie. Sterker nog, ik heb al blowend een discussie met een agent over de War on Drugs gehouden.
En dat over rdie middeleeuwen, dat was uiteraard statement. Maar kom op, je denkt toch serieus niet dat de wereld er beter op wordt als er geen autoriteiten zijn? En stel wat jij zegt gebeurd, met die stammen enzo, leuk man, oorlogen en moorden, echt top! (sarcasme is nou eenmaal een van mijn favoriete manieren om iets uit te drukken, learn to live with it

)
Het gebeurt volgens mij zelden, maar dan ook echt zelden, dat een politieagent zijn bevoegdheden misbruikt. En al valt de politie jou lastig, elke keer weer, ongeacht plaats en tijd, misschien ligt het dan wel niet aan de politie?