Saivy zei:barry zei:ik heb eens horen zeggen dat een maat van me bij iemand die thuis nok lag 10 potloden in z'n gat had gestopt
dit zal wel overdreven praat zijn denk ik :P
En wat heeft dat nog met drugs te maken dan? :P
Psycho_Chrono zei:nooit geprobeert ? Potloden in je gat is een extase![]()
Psycho_Chrono zei:nooit geprobeert ? Potloden in je gat is een extase![]()
barry zei:Saivy zei:barry zei:ik heb eens horen zeggen dat een maat van me bij iemand die thuis nok lag 10 potloden in z'n gat had gestopt
dit zal wel overdreven praat zijn denk ik :P
En wat heeft dat nog met drugs te maken dan? :P
hij lag nok van de ghb
drugs op zich is meestal ook puberaal vermaakTrip Unit zei:Puberaal vermaak
Trip Unit zei:Puberaal vermaak
maiskorrel zei:Ik had een keer toen ik nog amper wist wat wiet was me laten wijs maken dat ik een wietlolly kreeg. Nouja ik geloofde er zo sterk in dat ik gewoon serieus gewoon best gaar en lacherig werd. Dus gratis wiet eigenliijk xD Niet dat het iets vergeleken met echte wiet was maargoed :P
BillyBilo zei:waarschijnlijk heb ik daarom ook geen vrienden meer.

Bal0n zei:kinderachtig gedoe..
MetaalKonijn zei:Bal0n zei:kinderachtig gedoe..

AFCA_Ermelo zei:Bij ons is er zon kerel die altijd naar onze groep komt of we weed hebben.. Jah echt hebben dat ie het gratis mocht hebben dus het was december en ze verkochten al van dat halve vuurwerk van die crackling balletjes dus wij dat ding openen en een jointje met shag en die balletjes gedraait dus hij steekt dat ding op en toen begon ie te knallen het was geen gevaarlijk vuurwerk maar hij schrok wel en wij hebben heel hard gelachen![]()
Supervlieg zei:een joint kan je nog wel leuke grappen mee uithalen vind ik. Bij ons dan iets te ver. We hadden een teennagel in de joint gepleurd, en ja hij had m helemaal opgerookt.
Hoe de fuck kom je nou op zoiets??Supervlieg zei:een joint kan je nog wel leuke grappen mee uithalen vind ik. Bij ons dan iets te ver. We hadden een teennagel in de joint gepleurd, en ja hij had m helemaal opgerookt.
maiskorrel zei:AFCA_Ermelo zei:Bij ons is er zon kerel die altijd naar onze groep komt of we weed hebben.. Jah echt hebben dat ie het gratis mocht hebben dus het was december en ze verkochten al van dat halve vuurwerk van die crackling balletjes dus wij dat ding openen en een jointje met shag en die balletjes gedraait dus hij steekt dat ding op en toen begon ie te knallen het was geen gevaarlijk vuurwerk maar hij schrok wel en wij hebben heel hard gelachen![]()
Geniaal X'D
Psykaholik zei:er zitten hier wel een bende saaie pieten hier op dit foum blijkbaar.
en dit vind ik tot nu toe veruit de beste grap :P :PDzy zei:Ik heb een keer paddestoelen voorgeschoteld gekregen.die niet paddo's waren. Ik walg van champiogns en alle andere soorten eetbare paddestoelen dus ik had geen idee dat het gewoon dingen van de AH waren in een paddo bakje. Was ook m'n 2e keer paddo's. Na een kwartier eindelijk alles weg, beginnen ze me keihard uit te lachen moest ik nu NOG een bakje paddestoelen opeten (nu echte paddo's)

use_all zei:Hmm, ik had een vriend die volgens ons nog wel eens een snuifje pikte als we even de andere kant opkeken. Het neerleggen van een lijntje vergruisde altoids heeft ons vermoeden bevestigd.

ExceptionalInsight zei:use_all zei:Hmm, ik had een vriend die volgens ons nog wel eens een snuifje pikte als we even de andere kant opkeken. Het neerleggen van een lijntje vergruisde altoids heeft ons vermoeden bevestigd.
Altoids? Als in:
?![]()