fake!

Goanaut

Bewuste gebruiker
Nja ik heb wel eens iemand die veel te bezopen was ijsthee voorgeschoteld ipv whiskey, ik vond dat 'ie wel genoeg had gehad. Ik heb 'm er niet over gehoord.. raar. Maja dat zal iedereen vast wel eens gedaan hebben.

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Ik had een keer toen ik nog amper wist wat wiet was me laten wijs maken dat ik een wietlolly kreeg. Nouja ik geloofde er zo sterk in dat ik gewoon serieus gewoon best gaar en lacherig werd. Dus gratis wiet eigenliijk xD Niet dat het iets vergeleken met echte wiet was maargoed :P

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
maiskorrel zei:
Ik had een keer toen ik nog amper wist wat wiet was me laten wijs maken dat ik een wietlolly kreeg. Nouja ik geloofde er zo sterk in dat ik gewoon serieus gewoon best gaar en lacherig werd. Dus gratis wiet eigenliijk xD Niet dat het iets vergeleken met echte wiet was maargoed :P

Die wietlolly's zijn echt smerig, net of je op wiet aan het sabbelen bent, en de geur uit je mond.......... :grin:

Osi`

Bewuste gebruiker
ben nog nooit gefucked en kheb nog nooit anderen gekloot met nep drugs of voordoen alsof het drugs zijn.

Nee, dan schaad ik m'n maten met dingen die ze mss niet inwillen.
Als ze drugs inwillen, krijgen ze de drugs ook binnen.

Gruwelijk

Newbie
Nooit echt gehad

Ja een keertje toen ik al heel veel gedronken had en me eigen goed zat voelde.
Vroeg ik elke keer aan een vriend van me of hij wijn voor me ging hale..
Elke keer kwam hij terug met een glas water maar ik merkte het verschil niet eens :tongueout:

Bij ons is er zon kerel die altijd naar onze groep komt of we weed hebben.. Jah echt hebben dat ie het gratis mocht hebben dus het was december en ze verkochten al van dat halve vuurwerk van die crackling balletjes dus wij dat ding openen en een jointje met shag en die balletjes gedraait dus hij steekt dat ding op en toen begon ie te knallen het was geen gevaarlijk vuurwerk maar hij schrok wel en wij hebben heel hard gelachen :smoke:

maiskorrel

Bewuste gebruiker
AFCA_Ermelo zei:
Bij ons is er zon kerel die altijd naar onze groep komt of we weed hebben.. Jah echt hebben dat ie het gratis mocht hebben dus het was december en ze verkochten al van dat halve vuurwerk van die crackling balletjes dus wij dat ding openen en een jointje met shag en die balletjes gedraait dus hij steekt dat ding op en toen begon ie te knallen het was geen gevaarlijk vuurwerk maar hij schrok wel en wij hebben heel hard gelachen :smoke:

Geniaal X'D

Supervlieg

Wijs gebruiker
een joint kan je nog wel leuke grappen mee uithalen vind ik. Bij ons dan iets te ver. We hadden een teennagel in de joint gepleurd, en ja hij had m helemaal opgerookt.

Maargoed dat zijn grappen die doe je 1x en nooit weer. Wil me (drugs :) )vrienden voor de volle 100% vertrouwen

vlaemink

Belezen gebruiker
Supervlieg zei:
een joint kan je nog wel leuke grappen mee uithalen vind ik. Bij ons dan iets te ver. We hadden een teennagel in de joint gepleurd, en ja hij had m helemaal opgerookt.

Da is GOOR!

Bewild

Bewuste gebruiker
Supervlieg zei:
Hoe de fuck kom je nou op zoiets?? :confused:

Psykaholik

Wijs gebruiker
er zitten hier wel een bende saaie pieten hier op dit foum blijkbaar.
als ge uw eigen kameraden nog niet eens voor de gek kunt houden amai.
zo heb ik frisko vroeger eens een joint gerold maar inplaats van weed zat er wierook in, die wierook was wel van ut merk cannabis.
ne 1 keer trekken begon hij al te draaien, maar da was omda hij er misselijk van was.
hij heeft erna wel een echte joint gekrege (lief he)
en dan nog eens iemand bong laten roken maar wel een speciale mix
vanonder in het kopje hadden we een dode mot gelegd tabak en een heel klein beetje weed.
MAAR hij was er begaaid van en het smaakte nog lekker ook nog.
ik werd wel misselijk van die stank ma da was wel lachen.
enz.....
lachen is gezond
maar dit waren wel dingen die we vroeger deden.
denk nie da het nog lukt voor ons iets wijs te maken

jasper

Wijs gebruiker
maiskorrel zei:
AFCA_Ermelo zei:

Geniaal X'D

dat is echt prachtig
en ben het volledig met psychaholik eens. je moet toch tegen een grapje kunnen

en die teennagel is toch niet zo goor, je rookt hem gewoon op je eet hem niet op he

Psykaholik

Wijs gebruiker
Dzy zei:
Ik heb een keer paddestoelen voorgeschoteld gekregen.die niet paddo's waren. Ik walg van champiogns en alle andere soorten eetbare paddestoelen dus ik had geen idee dat het gewoon dingen van de AH waren in een paddo bakje. Was ook m'n 2e keer paddo's. Na een kwartier eindelijk alles weg, beginnen ze me keihard uit te lachen moest ik nu NOG een bakje paddestoelen opeten (nu echte paddo's)
en dit vind ik tot nu toe veruit de beste grap :P :P
da was balen zeker :wave:

use_all

Newbie
Hmm, ik had een vriend die volgens ons nog wel eens een snuifje pikte als we even de andere kant opkeken. Het neerleggen van een lijntje vergruisde altoids heeft ons vermoeden bevestigd.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
use_all zei:
Hmm, ik had een vriend die volgens ons nog wel eens een snuifje pikte als we even de andere kant opkeken. Het neerleggen van een lijntje vergruisde altoids heeft ons vermoeden bevestigd.

Altoids? Als in:
?

Psychoticoverdose

Belezen gebruiker
paar stomme bietsers (altijd vragen of je voor ze naar de shop wil) terwijl we joint aan het draaien waren, vragen of ze ook mee mochten blowen.
Genoeg geirriteer aan de kleine meisjes, altijd zelfde liedje bladiebla.
Wij trekken wat onkruid uit de bodem, verkruimelen het en gooien het in de joint, uiterste begin alleen shag, zodat wij em konden aansteken en het geloofwaardig leek. Na allebei een hijsje genomen te hebben, gaven we hem door. En ze rookten hem op en deden stoned. Wij hebben toen maar een echte opgestoken :stoned:

use_all

Newbie
ExceptionalInsight zei:
use_all zei:

Altoids? Als in:
?

Yup. The curiously strong mints (en die zijn in de neus nog net iets onplezanter)

brommer-nozem

Experimenterende gebruiker
whahah, dat soort geintjes kan ik meestal wel waarderen :P

net zoals 1 jochie in onze vrienden groep
in de kroeg de hele tijd voor hem malt halen, ging ie zelf buiten kotsen omdat ie zo "dronken" was :grin:

ze hebben mij ooit geprobeerd "geurloze" wiet te laten roken, khad het na 2 trekjes al door.

Bovenaan