favoriete muziek op xtc

Leiny

Belezen gebruiker
Ik wissel altijd heel veel af, als ik wil dansen trance/hardstyle/dancedeuntjes (zoals destenation calabria) of rock.
als ik in een meezing bui ben gaat christina aguilera oid aan, laatst heb ik ook paolo nutini geprobeerd en kwam ik in zo'n ik ben er maar niet helemaal space terecht echt heerlijk! :hearteyes:

Aking

Wijs gebruiker
als ik relaxed thuis zit.. enigma :hearteyes:

en op feestjes vind ik vrij veel best.. zolang dr maar n stevige beat onder zit

Djo

Badass junkie
Schranz :hearteyes:
Endymion :hearteyes:

Het maakt me niet zoveel uit eigenlijk! De kabouterdans stamp ik lekker mee! XD!

Sperzie hoe klinkt muziek dan met valium op! XD! :P

(Wat zijn we weer bijdehand vandaag! Solly!) :wink:

WeirdoW

Belezen gebruiker
Als ik strak sta luister ik alles.... DAn zet ik MTV op.. en dan lig ik voor de buiz als een zombie... Zelfs al word er DEMONHARDTERRORCORE gedraait :grin: Ik blijf stil liggen

seraphinia

Experimenterende gebruiker
Chopin (rustig lievelijk pianospel) wanneer je lekker op de bank ligt en met je ogen dicht een filmpje bedenkt op de muziek :grin:

Maar als ik een nieuwe pil heb genomen en ik sta helemaal cocaine-achtig strak, vond ik het lekker om 10 minutjes trance te luisteren.

(was de eerste keer en tot nu toe de enige, ik had 3 groene pilletjes op met een bacardi teken, kan je iets op maken uit het teken?)
XTC vond ik echt supervet en wil het zeker vaker doen, nu nog de verleiding weerstaan om het niet te vaak te doen omdat het dan minder wordt )

angie123

Bewuste gebruiker
Bliss das mijn muziekje. Erg mooi en spacy. En Enigma ook mooi!! Ik ben meer iemand van de rustige muziek als ik far, far away ben :hearteyes:

Bscw

Belezen gebruiker
liefst Hardstyle/Jumpstyle.

Luister ook wel en beetje Infected Mushroom.
Is wel trippy :stoned:

Serenity

Badass junkie
Afgelopen maandagavond Carole King en John Scofield opgezet, ook prachtig.

The Prodigy doet 't m ook goed :)

maverick

Belezen gebruiker
electro, techno, house, hardstyle, happy hardcore.. en op relaxte chille aaf, minimal lijkt me dan ook wel relaxt! moet nog keer proberen

Bovenaan