favoriete muziek op xtc

Carlitos

Badass junkie
Hardcore/early rave vind ik altijd wel lekker..
Ging een keer een rap-nummer luisteren,waarvan ik de tekst niet goed hoorde kon verstaan.

Met die pil leek het nummer wel langzamer te gaan,verstond alles :) .
Sommige nummers vind ik slechter worden op xtc omdat je alles zo goed hoort dit ritmes enzo die constant gaan beetje vaag uitgelegd maar goed. :P

speedkills

Experimenterende gebruiker
Trance!!!!

z(w)evende hemel, zoveel klanken en geluiden die je hoort, als een zee waar je van de ene stroming in de andere meegevoerd wordt.

(nee, flight 643 van Tiesto enzo is geen Trance..voor de non-kenners :wink: )

DreamWeaver

Badass junkie
speedkills zei:
Trance!!!!

z(w)evende hemel, zoveel klanken en geluiden die je hoort, als een zee waar je van de ene stroming in de andere meegevoerd wordt.

Jaaa! Golvende geluiden! I Can See Sound! :hearteyes:

bodhea

Newbie
vind hardcore/early rave altijd wel lekker om te horen en de lichtjes aan het dak vind ik dan ook altijd erg interresant

maar lees ook veel over goa-feesten ken dat eigenlijk helemaal niet en zou ook egt geen feest weten te vinden lijkt me leuk om een keer mee te maken.

Doodkapje

Wijs gebruiker
DreamWeaver zei:
speedkills zei:
Trance!!!!

and feel aswell :hearteyes:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Verschilt per keer... De ene keer hardcore, dan weer hiphop, de volgende keer rock, and so onnnnn

met xtc kan ik bijna op alles spacen maar ut ultieme opgaan in de muziek is wel hardcore/hardstyle. maar tekno drum&bass is ook chill.. Als je kanker vrolijk bent is de oude hardcore ook kk space :sunglasses:

speedkills

hearing the music is seeing the colors of trance and feeling the power of acid

Goa is een aanrader..
Magic Mushrooms!!

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
The Verve, Dresden Dolls, The Eels, en verder bijna alle psytrance, goa, tekno

Armani7

Bewuste gebruiker
DreamWeaver zei:
speedkills zei:
Trance!!!!

idd trance :) of anders electro maar aub geen hardcore,jump,... of andere harde genres :P daar hoort speed bij (speedcore hmm :) )

Telefoon

Wijs gebruiker
muziek ... iets :P

Speecore ..

maar Mozart op XTC is ook echt geweldig

of Whitney houston ..

Andrea Borchelli

haha kut dislectie

DreamWeaver

Badass junkie
Bach is wat denderender en overweldigender, ik prefereer hem boven Mozart als ik 'm space :)

Shostakovich is ook een aanrader.

Boner simpson

Analord :sunglasses: Zal vast niet echt bekend zijn bij de meeste hier, maar ik raad je aan er is wat van te downloaden. Zitten heerlijk spacende nummers bij. :openmouth:

Vince_

Hangt er vanaf.. Als het beukbollen zijn, drumnbass, trance of darkpsy... Bij "melige" bollen, graag wat Air, of 65daysofstatic (zeker de nummers met breakcoreinvloeden).. The Cure en Interpol zijn dan ook best leuk.

Bovenaan