Favoriete snuifondergrond

Judas

Wijs gebruiker
Waar hak je de speed, keta , coca enzo het liefste op fijn alvorens het weg te snorten?

Bij mij was het dit deksel van deze kristallen doos, waarin ik de stash opsloeg.
Hoop dat ie nog een tijdje leeg blijft.

underworld

Wijs gebruiker
Re: Favouriete snuifondergrond

ik heb me traditionele cd hoes. al dezelfde 3 jaar lang. je kunt behoorlijk zien dat het aardig aangetast is door al de witte poedertjes, stampen, schaven en krassen..

Oom Klaas

Badass junkie

Over het algemeen de cd hoes, omdat die altijd voorhanden is.
Anders een 15 bij 15 spiegeltje wat ergens op m'n kamer rondzwerft.

Deranged

Badass junkie

Ik heb al jaren een glazen onderzettertje. Zou toch wel een spiegeltje van het juiste formaat willen voor 'het echte gevoel'.

Chris Pontius

Badass junkie

heb het echt al op van alles gedaan maar het liefst gooi ik mijn hele bureau vol en kijk wel waar ik uit kom.

Debris

Bewuste gebruiker

Ik gebruik al ruim anderhalf jaar 'tzelfde fluo-gele cd-doosje.
Op een feestje moet je 'm niet bovenhalen, want hij geeft licht in blacklight.

Voor ketamine pak ik meestal een cd zelf. Niet zomaar een cd(!)
Toevallig had ik eens een gekopieerde cd die niet werkte in m'n tas zitten zonder hoesje, vol met krassen ondertussen en absoluut niet meer bruikbaar. Maar wel een zeer schone ondergrond voor ketamine :).

En als je aangehouden wordt heb je gewoon een cd'tje bij.
Maar als de politie mijn cd-doosje ziet beginnen ze al te flippen, zo wit is 'm ondertussen.

*Om een of andere reden begonnen mensen 'm de laatste weken schoon te maken, schijnbaar te wit ofzo. Vind wit toch een mooiere kleur dan geel :grin:.*

Angramar Temenos

Badass junkie

Spiegeltje toch het liefst. Sinds ik vooral keta snuif, en ik het in flinke kristallen brokken aangeleverd krijg moeten die gecrush't worden. Werkt het fijnste met een spiegeltje. Om te crushen gebruik ik zo'n glazen prisma in de vorm van zo'n diamant. Werkt geweldig.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter

Als ik al snuif doe ik dit meestal in een bullet, dit vind ik wel lekker makkelijk doseren. Maar anders doe ik het op het plastic schaaltje van mijn weegschaal, dan kan ik het gelijk wegen. :)

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter

Daar hebben wij een heel mooi glazen ovenschaaltje voor.... :rolleyes:

knolselderij

Wijs gebruiker

meestal cd hoesje maar eigenlijk maakt t me geen zak uit. als t maar hard en schoon is (als in geen zand of weet ik wat)

Angramar Temenos

Badass junkie

CDhoesjes vind ik niet zo fijn, je spul (vooral bij hard crushen) trekt in het plastic.. Plus, die dingen buigen vaak een beetje als je erop drukt.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter

Mijn favoriet:

Mijn 2e optie:

Look into the mirror. :hearteyes:

Als het echt niet anders kan:

En als er niks voor handen is heb ik een aantal gelamineerde pasjes waar wel 3 fijne lijntjes naast elkaar op passen.

Maar op feestjes grijp ik soms wel gewoon naar me sleutel, lijntje leggen is altijd fijner maar niet altijd praktisch.

ilyas

Bewuste gebruiker

Ik heb ng maar 1x iets gesnoven, en dat was op een lederen portefeuille. God mag weten of het een goede ondergrond was, maar het lukte om er een lijn op te leggen.

Oom Klaas

Badass junkie

Oh en natuurlijk nog m'n pasjes en paspoort :grin:
Alleen uitkijken met de gaatjes bij je foto :(

SperSIZEboon

Badass junkie

ik heb voor 3 euro een mooie ronde spiegel gekocht bij de xenos...

maat van me heeft een treinruit :grin:

Oom Klaas

Badass junkie

Aah, van die oude rammeltreinen :grin:
'k Reis de helft van de tijd in de 9 serie,
laptop opladen in de eerste klas; conducteur komt toch niet.

Cd-hoes van The Doors die wss al meegaat vanaf dat ik ben beginnen sniffen. Kheb ze al overal meegenomen en nog altijd is ze niet kapot ( buiten de wazige witte plekken en de krassen er op :wink: )

geox

Bewuste gebruiker

Liefts een spiegeltje maar dat heb ik niet dus meestal gewoon een cd of dvd doosje..

Maakt me eigelijk ook geen fuck uit :wave:

cropp

Badass junkie

Deranged zei:
Ik heb al jaren een glazen onderzettertje. Zou toch wel een spiegeltje van het juiste formaat willen voor 'het echte gevoel'.

dat lijkt mij ook wel een kicken gezicht, om jezelf vanaf de onderkant te zien snuiven...

ik pak altijd een cd doosje, maar die sneuvelt prakties altijd, omdat die niet mee de kroeg of het festival op kan, of omdat de speed op is en ik geen zin heb om dat ding mee te sjouwen, en zo heb ik ongeveer geen cd doosjes meer intussen...

Vigilante

Wijs gebruiker

Spiegeltje is leuk, je lijn lijkt 1,5 x zo groot en je ziet het je neus in vliegen :)

cropp

Badass junkie

Vigilante zei:
Spiegeltje is leuk, je lijn lijkt 1,5 x zo groot en je ziet het je neus in vliegen :)

eerlijk nog nooit gedaan, maar nou ben ik wel benieuwd, al zal het wel even duren voor ik weer snuif, en dan is het waarschijnlijk ergens buiten op een bankje van een pasje of een cd doosje...

Vigilante

Wijs gebruiker

Ik had vroeger een spiegeltje ter grootte van een pasje. Paste dus perfect in me portemonnee en mooie was: het spiegeltje zat in een plastic omhulsel waardoor er dus een randje op zat. Maakte het net ff wat makkelijker :)

psych-out

Bewuste gebruiker

spiegel maar een dvd hoesje (film) is ook wel een goede ondergrond

Carlitos

Badass junkie

Grappig topic.
Spiegel is het fijnst.

Ik zie dat underworld met een treinkaartje snuift,dat vond ik eerlijk gezegd juist een kutte manier van snuiven.
Briefgeld daarintegen ging veel beter.

underworld

Wijs gebruiker

Carlitos zei:
Grappig topic.
Spiegel is het fijnst.

Ik zie dat underworld met een treinkaartje snuift,dat vond ik eerlijk gezegd juist een kutte manier van snuiven.
Briefgeld daarintegen ging veel beter.
treinkaartjes zijn de sjit. evenals afgeknipte rietjes en ook briefgeld inderdaad

Judas

Wijs gebruiker

In het verleden nam ik dit spiegeltje mee als ik naar feestjes bij vrienden thuis ging.
Een keer was er een gast met een kale kop op zo'n party en toen gingen mensen lijntjes op zijn schedel leggen. :grin: Heb het zelf toch maar bij bovenstaand setje gehouden. Sowieso veiliger voor je gezondheid, want gezamelijk gebruik van spiegels, snuifbuizen, bankbiljetten, messen en sleutels kan je een hepatitus of hiv-infectie bezorgen.

Bovenaan