Favoriete soort weed

Rotterdam-gabber

Belezen gebruiker
Extisi zei:
Amnesia...
Ik heb er wel is verhalen over gehoord. :stoned:

Hehehe, dat is zeker een goede :grin:
Heerlijk zoet, lekker sterk, enkel wel behoorlijk duur.
Ik heb hem gister toevallig eindelijk weer gerookt dus ga ff paar gram halen, :grin:
Dat voelde ik toch wel aardig na 2 maanden niet meer geblowd te hebben :tearsofjoy:

blowvaakblowveel

Experimenterende gebruiker
White widow van de High Times in Haarlem :stoned:
dikke mindhigh, zware bodystone :grin:
en uhhh... White widow van de Liberty in haarlem, effect iets minder, maar dat maakt de heerlijke scherpe smaak helemaal goed :hearteyes:

Buddha cheese en alle andere cheese varianten absoluut lekkerste smaakje dat ik ooit heb gehad, gevolgd door El diablo ( maastricht-easy going)

Don Draper

Badass junkie
Heb een keer een NLX batch kunnen halen. Dat waren de allerbeste spaces die ik ooit heb kunnen halen.. Helaas weinig plekken erna tegen gekomen waar ik die heb kunnen halen sindsdien.

Apennootje

Belezen gebruiker
Ik haat alle soorten wiet en hasj. Ik word er paranoïde van.

Verder vind ik het trouwens wel leuk om een plant te kweken en daarna de oogst weg te geven

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Klassieker! Had hem al jaren niet gehaald, laatst een keer hele goeie weten te bemachtigen, was genieten :smoke:
Ik ben normaal meer van de hybride soorten die net meer de kant van Sativa op gaat.
Idd is (iig hier) écht lastig goed gekweekte en vooral juist en lang genoeg gedroogde Haze/Sativa te bemachtigen. Vooral in de shops.

L

Lid 153090

Gast
Mijn favo Wiet is met grote voorkeur Amnesia Haze; ik ben er pokke stoned van en krijg ook werkelijk last van amnesia - ook lachkicks en euforie.

Calliweed2.0

Bewuste gebruiker
Jij bent een kenner. Ik heb een x een gram “Bruce Banner” gekkcht. Hoe vind jij die?
Ik heb geen idee ik heb de naam
Wel eens gehoord volgens mij een hoge thc strain warschijnlijk een clone only uit de vs of Canada ik weet natuurlijk niet wat voor stekjes hun gebruikt hebben zelf een selectie hebben gedaan of hebben ze de originele clone weten te bemachtigen van de breeder tjah dat blijft de vraag je wiet controleren met een microscoop om te zien of het goed is of het de originele strain in geweest zullen we niet meer achterhalen ben ik bang voor dus de naam zegt me niet zoveel

Calliweed2.0

Bewuste gebruiker
Wel eens gehoord volgens mij een hoge thc strain warschijnlijk een clone only uit de vs of Canada ik weet natuurlijk niet wat voor stekjes hun gebruikt hebben zelf een selectie hebben gedaan of hebben ze de originele clone weten te bemachtigen van de breeder tjah dat blijft de vraag je wiet controleren met een microscoop om te zien of het goed is of het de originele strain in geweest zullen we niet meer achterhalen ben ik bang voor dus de naam zegt me niet zoveel zolang je zelf niet de originele stekken van de originele breeder hebt bemachtigd

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Wel eens gehoord volgens mij een hoge thc strain warschijnlijk een clone only uit de vs of Canada ik weet natuurlijk niet wat voor stekjes hun gebruikt hebben zelf een selectie hebben gedaan of hebben ze de originele clone weten te bemachtigen van de breeder tjah dat blijft de vraag je wiet controleren met een microscoop om te zien of het goed is of het de originele strain in geweest zullen we niet meer achterhalen ben ik bang voor dus de naam zegt me niet zoveel
Oke thanks voor de info!

Ape

Badass junkie
Jij bent een kenner. Ik heb een x een gram “Bruce Banner” gekkcht. Hoe vind jij die?
Sterk, heel stoned maar niet zo bankhangerig. Was een keer te koop hier, maar echt lekker vond ik hem niet, beetje fruitig en ik hou van scherp en pittig. Soms aardig

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Sterk, heel stoned maar niet zo bankhangerig. Was een keer te koop hier, maar echt lekker vond ik hem niet, beetje fruitig en ik hou van scherp en pittig. Soms aardig
Ik vond/vind m wel lekker. Maar de geur viel me tegen. Had meer fruitig verwacht.

Ape

Badass junkie
Ik vond/vind m wel lekker. Maar de geur viel me tegen. Had meer fruitig verwacht.
De geur was wel penetrant though. Kon niet verbloemen dat ik wiet op zak had. Wel een van de sterker ruikende wietjes en bij mij rook het wel erg fruitig.

verdorie, waarom reageer ik nou weer op wiet praat 🤤 nou ja, qua high was het wel een van de betere vond ik

Ape

Badass junkie
Ik houd niet alles bij de laatste maanden. Dus denk gemist of idd beginnende dementie, ben al 50+ he… 😜

Maar succes! Je kunt het! 💪🥰
Thanks. 10 Maart was ik uit de kliniek ontslagen, 2 keer een uitglijder gehad maar geen terugval.

Ach hé, de leeftijd gaat snel op deze leeftijd hè. Ofzoiets 🤨

Bovenaan