hippievogel zei:![]()
de sinasappel-sensemilla,, met af en toe een paarzaden erin,,
de wiet op de foto, vond ik maar 1 zaadje in,, heel soms vind ik er bijna 6 in 2 gram,
wat ik niet snap is dat sommige toppen minder zoet en fris ruiken ,,
jammer dat me fotocamera te fel flitst,, daardoor denk worden de fotos onscherp,,
en zonder flits worden ze helemaal wazig,,
![]()
vroeger spaarde ik de takjes op,, dan ging ik takjes blowen,
Lavender is ook goede wiet, heeft een sterke zoete smaak,,
ff kruimelen en de hele kamer ruikt aangenaam zoet,
laatst kwam ik in een shop,, daar hadden ze lavenderhaze, wel duur 13 euro per gram,
toch maar niet gekocht dus,, ,turbomutantspruitjes , waren in de aanbieding,,

Milos zei:ga toch gewoon zelf naar holland?
smoker41 zei:Milos zei:ga toch gewoon zelf naar holland?
vind je dan nog niet zo goed hoor
en meestal ga ik naar koewacht terneuzen of goes

baron zei:bubblegum..
omdak in belgie woon ben ik straatweed gewoon, als ik dan eens bubblegum heb ben ik heel uit mijne haak. zware lachkick, en zoete smaak![]()
Milos zei:baron zei:bubblegum..
omdak in belgie woon ben ik straatweed gewoon, als ik dan eens bubblegum heb ben ik heel uit mijne haak. zware lachkick, en zoete smaak![]()
account aangemaakt om ons dit mee te delen?
welkom ! heb net hetzelfde voor.. (hoewel meer en meer kenissen naar holland trekken en een grote voorraad inslaan de laatste tijdbaron zei:Milos zei:baron zei:bubblegum..
account aangemaakt om ons dit mee te delen?
nee nee, ik ben juist toevallig opt forum terechtgekomen, ( ik had er nog nooit vn gehoord) , daarmee da ik direct account heb aangemaakt

Gewoon wiet of hash puur roken in een jointje of in een pijpje.Extisi zei:Mensen, kan iemand mij iets aanraden?
Ik zoek iets waardoor ik heerlijk HIGH word. Nog nooit meegemaakt volgens mij. Altijd écht stoned.
greenpower zei:Ligt aan de soortsativa of indica