Favoriete soort weed

Napoli

Newbie
Orange Bud altijd erg lekker, zelf geld voor powerplants. Ik heb ook een half jaar geleden of iets meer een wietje uit Amsterdam gerookt, genaamd TrainWreck geloof ik, dit is toch wel mijn favo of all time ook al heb ik er maar twee jointjes van gerookt.

smoker41

Experimenterende gebruiker
hippievogel zei:

de sinasappel-sensemilla,, met af en toe een paarzaden erin,,
de wiet op de foto, vond ik maar 1 zaadje in,, heel soms vind ik er bijna 6 in 2 gram,
wat ik niet snap is dat sommige toppen minder zoet en fris ruiken ,,
jammer dat me fotocamera te fel flitst,, daardoor denk worden de fotos onscherp,,
en zonder flits worden ze helemaal wazig,,

vroeger spaarde ik de takjes op,, dan ging ik takjes blowen,
Lavender is ook goede wiet, heeft een sterke zoete smaak,,
ff kruimelen en de hele kamer ruikt aangenaam zoet,
laatst kwam ik in een shop,, daar hadden ze lavenderhaze, wel duur 13 euro per gram,
toch maar niet gekocht dus,, ,turbomutantspruitjes , waren in de aanbieding,,

wow man deze kende ik vroeger als orangebutt
wow wat is dat lang geleden dat ik daar van geproefd heb is nog ook steeds mijn favo :stoned: :stoned:
alleen vind ik deze nergens meer en al 2 jaar lang :confused:

:hearteyes:
nouja belgie :kots:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
smoker41 zei:
Milos zei:
ga toch gewoon zelf naar holland?

vind je dan nog niet zo goed hoor

en meestal ga ik naar koewacht terneuzen of goes

Kom maar naar Arnhem, hier in de Upstairs hebben ze regelmatig orangebud, of california orange.

OT: Silver Pearl, AK47, NLX, Kush, sneeuw wietje, Santa Maria.

baron

Newbie
bubblegum..
omdak in belgie woon ben ik straatweed gewoon, als ik dan eens bubblegum heb ben ik heel uit mijne haak. zware lachkick, en zoete smaak :wink:

Milos

Belezen gebruiker
baron zei:
bubblegum..
omdak in belgie woon ben ik straatweed gewoon, als ik dan eens bubblegum heb ben ik heel uit mijne haak. zware lachkick, en zoete smaak :wink:

account aangemaakt om ons dit mee te delen?

baron

Newbie
Milos zei:
baron zei:
bubblegum..

nee nee, ik ben juist toevallig opt forum terechtgekomen, ( ik had er nog nooit vn gehoord) , daarmee da ik direct account heb aangemaakt

MCHZK

Belezen gebruiker
baron zei:
Milos zei:
baron zei:
bubblegum..

nee nee, ik ben juist toevallig opt forum terechtgekomen, ( ik had er nog nooit vn gehoord) , daarmee da ik direct account heb aangemaakt
welkom ! heb net hetzelfde voor.. (hoewel meer en meer kenissen naar holland trekken en een grote voorraad inslaan de laatste tijd :grin:)

Sarori

Bewuste gebruiker
De echte ouderwetse sensimila uit de tuin of kas...had niet al te veel thc, maar je werd er heerlijk mellow op zonder een dreun voor je harsens te krijgen en mét lachkicks :)
De goede soorten smaken heel zacht en honingachtig...
zeer lekker om in een goed puurpijpje te roken :stoned:

TrippyShit

Badass junkie
De crystal mountain die ze bij sarasani hadden
De Mexican Haze die ze bij sarasani hadden
En Silver haze van koffiedik kon altijd waarderen vanwege de high die ik wel kon waarderen :P

Tegenwoordig intresseerd het me niet die keren dat ik is een paar hijsen neem..

Extisi

Wijs gebruiker
Mensen, kan iemand mij iets aanraden?
Ik zoek iets waardoor ik heerlijk HIGH word. Nog nooit meegemaakt volgens mij. Altijd écht stoned.

Sarori

Bewuste gebruiker
Extisi zei:
Mensen, kan iemand mij iets aanraden?
Ik zoek iets waardoor ik heerlijk HIGH word. Nog nooit meegemaakt volgens mij. Altijd écht stoned.
Gewoon wiet of hash puur roken in een jointje of in een pijpje.
Zodra je er tabak bij doet wordt je niet high maar stoned.

Extisi

Wijs gebruiker
Oh, nou van hasj word je meestal toch wel high?
En van wiet stoned ? :rolleyes: Puur roken?
Ik heb geen lange vloei meer. Maar ik heb nog wel hasj. Kan ikdat in een klein vloeitje proppen? :stoned:

shokora

Wijs gebruiker
Voor mij is dit toch wel vrij duidelijk amnesia haze. Man wat geeft dat toch altijd een psychedelische high met een enorme energy kick : D

Boner

Belezen gebruiker
Excellent amnesia, super amnesia, amnesia zelf, budda cheeze, ice-o-later,...

Al die wietjes zijn zo goed :wave: :rockband: :rockband: :rockband:

Bovenaan