• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

FDCK anders, dan.....anders.

De Zandman

DF-koning
Gisteren kreeg ik een kleine hoeveelheid FDCK in mijn h aan den zogezegd.
Géén 2FDCK-HCL, dus. Het min of meer bekende ketamine analoog.
Van die laatst genoemde heb ik geen overweldigende goede ervaring. Nee. Maar, omdat deze analoog anders zou zijn, dan de 2FD was ik nieuwsgierig om deze dissociatieve analoog een try out te geven.
Begindosis: 50 mg. In vergelijk met de HCL analoog zou dit een lichte begindosis moeten zijn.
Oraal ingenomen.
Ongelooflijk hoe snel deze dosis al inkickte, na 5 minuten kon ik al de aanzet voelen. Een wat draaierig wiebelig gevoel, diepte inschatten werd al snel lastig.
Vervolgens een vlaag van misselijkheid die opkwam, na enkele minuten werd deze gelukkig minder, maar, dit vervelende gevoel bleef aanwezig, de hèle verdere dag erna nog.
Omdat ik weet, dat van deze rc de trip kort duurt, wachtte ik verder af, al snel was lopen niet meer mogelijk, zo draaierig werd ik, maar van Visuals was geen sprake.
Gedachtengang bleef helder, geen volkomen waus gevoel ook geen euforie, het bleef bij draaierigheid. Daarom nam ik een half uur later 20 mg bij.
Geen merkbaar effect.
Nog wat later nog eens 20 mg.
Alweer, zo leek het, geen enkel effect.
Maar, naar beneden gekomen ( mijn trip place is boven) bleek, dat ik wel degelijk onder invloed was, een rustig, kalm, relaxt gevoel was aanwezig, dit bleef zo dóór gaan voor een klein uurtje.
Toen was het over.
Tjaaaaa. Wat zeg je er dan van. Alwéér een misser? Nee, dat is te vroeg, ik besloot om vanmiddag nog een testrun te nemen.
N.B. een en ander kwam van een andere vendor af, dan mijn eigen. Prijs: de helft van die van de HCL versie. Meer mag ik daar niet over zeggen, en dat doe ik dus óók niet.
Vanmiddag dus de tweede testrun.
Eerste inname weer 50 mg, oraal.
Een beetje een " dronken" gevoel, wat later veel later eigenlijk dan gisteren, en al snel nam ik er 40 mg na.
En toen kreeg ik de inkick van: een trip! Ja! Kleuren, geluiden waren geheel anders, visuele vervormingen van tv beeld, hele mooie kleuren , en...geen moment van angst, duidelijk anders, dan de overbekende rc 3 meo-pcp die naar mijn beleving veel dieper, kwaadaardiger haast, verloopt, maar waarbij je nieuwe inzichten krijgt over jezelf....hiervan was bij deze trip geen sprake.
Het bleef bij kleuren en vervormde geluiden, maar erg mooi, prettig om te beleven .
Na een klein kwartiertje nam deze trip alweer af, en deze doofde uit, als wen kaarsvlam.
Samenvattend: een erg korte, maar mooie prettige trip.
De vraag rijst of je geregeld moet bijnemen om deze trip dóór te laten gaan, of, het bij een half uur trippen te laten.
Op zich is deze rc voor mij interessant gebleken.
Je levert niet een hele dag in, alhoewel ik op een trip dag beslist niet zou gaan autorijden.
Maar, veel minder intens dan de 3 Meo.
Dus, deze rc is bij lange na niet zo potent als de 3neo.
Dus, medeleden, interessant rc!!!

verwondering

Bewuste gebruiker
Top Tripreporter
Ik ben benieuwd welke stof je nu werkelijk had. FDCK bestaat niet. De 2 in 2-FDCK staat voor de positie waar het fluoratoom zich bevindt, namelijk op de plek waar bij normale ketamine een chlooratoom zit. Je had dus 2-FDCK of DCK. Die laatste staat voor deschloroketamine, waarbij het chloor- danwel fluoratoom geheel ontbreekt.

De Zandman

DF-koning
Daarin heb je volkomen gelijk.
In ieder geval is het geen HCL rc.
FDCK is de typering, zoals aangegeven is op de verpakking omslag.( Ik weet niet, of ik hiervan een fotobijlage mag plaatsen)
Vandaar, dat ik de beschrijving zoals op de omslag staat, hier heb neergezet.
Wat in elk geval scheelt, is de trip van de FDCK. deze is echt heel anders, dan van de fdck-hcl versie!
Deze laatste lijkt erg veel op die van de drie Meo. (Verbanden leggen, en zelf onderzoek doen.)
Ik vind de versie, die ik nu heb getest, een stuk leuker. Domweg een mooi kleurenspel, en geluidvervorming.
Alleen de draaierigheid.
Deze maakt, dat je een kwartier na inname, een tijd niet meer kunt lopen.
Je valt gegarandeerd om.
Dus in dit gedeelte van de zeer kortdurende trip an sich, moet je ergens een zitplaats hebben.

Laatst bewerkt:
Bovenaan