Morfinepleisters, met een opium achtig effect. Een milde downer waarvan je overal jeuk krijgt. Dat heb ik me laten vertellen. De naam Fentanyl kwam me al bekend voor, maar voor de rest wist ik er niets over.
Ik kreeg een stukje pleister aangereikt wat er precies uitzag als een doorzichtig stukje plastic. Ik zou het net als acid in mijn mond moeten bewaren want dan zou het sneller opgenomen worden dan de manier waarvoor ze eigenlijk bedoelt zijn: om op je huid te plakken. Het duurde ongeveer een uurtje voordat het opkwam en het was niet echt heftig.
Tot mijn grote schrik lees ik de volgende dag op wikipedia:
WAT?! IS DAT WAAR?!? Heb ik nou spul gebruikt wat verslavender is dan heroine en heb ik er daar na niet 1 keer meer aan gedacht?! Is hero dan eigenlijk wel zo verslavend?
Iemand meer ervaring met dit spul?
Ik kreeg een stukje pleister aangereikt wat er precies uitzag als een doorzichtig stukje plastic. Ik zou het net als acid in mijn mond moeten bewaren want dan zou het sneller opgenomen worden dan de manier waarvoor ze eigenlijk bedoelt zijn: om op je huid te plakken. Het duurde ongeveer een uurtje voordat het opkwam en het was niet echt heftig.
Tot mijn grote schrik lees ik de volgende dag op wikipedia:
Because the effects of fentanyl last for only a very short time, it is even more addictive than heroin, and regular users may become addicted very quickly. Additionally, fentanyl may be hundreds of times more potent than street heroin, and tends to produce significantly worse respiratory depression, making it somewhat more dangerous than heroin to users
WAT?! IS DAT WAAR?!? Heb ik nou spul gebruikt wat verslavender is dan heroine en heb ik er daar na niet 1 keer meer aan gedacht?! Is hero dan eigenlijk wel zo verslavend?
Iemand meer ervaring met dit spul?