Festival van 8u volhouden

Somervell

Newbie
Hehoi, ik (18M) ga aankomende augustus naar Strafwerk in Amsterdam met 4 vrienden waar we XTC willen gebruiken. Het festival duurt 11 uur lang, maar ons idee is om wat later aan te komen. Dan blijft er nog wel 8 uur over.

Dan mijn vraag: valt XTC bij te nemen waardoor je niet na 5 uurtjes naar de gallemiezen bent en naar huis wil gaan? Andere tips zijn ook welkom! Thanks alvast.

GoldenGrow

Bewuste gebruiker
meestal komt het gallemiezen gedeelte van xtc pas de volgende dag. het effect houd ongeveer 5 uur aan maar dat betekend niet dat je dan meteen nuchter bent, je hebt denk ik wel genoeg aan 1 keer nemen maar bijnemen kan gewoon mocht je dat willen.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Meestal duurt het 7 uurtjes voordat ik echt weer nuchter ben, maar na 5 uurtjes is het eigenlijk wel afgelopen. Gewoon later pakken en 1 x bijpakken op de piek. Hou max 2 mg per kg lichaamsgewicht aan als totale dosis, anders is het niet leuk meer en gaan de bijwerkingen de overhand nemen.

Misfit

Belezen gebruiker
Mocht je al ervaring met XTC hebben en je wel de hele dag zoet wilt zijn op het festival, dan schijnt 6-APB een goed alternatief te zijn. Het heeft de euforie van XTC zonder het wause effect. Eerder de scherpheid van coke. Voordeel van deze drug is dat je een keer een goede dosis neemt en dan de hele dag niet meer bij hoeft te nemen. Je staat dan volgens mij tussen de 8 en de 11 uur lang te feesten. Bij XTC komt het in golven, waar 6-APB een constant effect heeft.
Zelf heb ik er nog geen ervaring mee, maar het schijnt bijna net zo leuk als XTC te zijn.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Mocht je al ervaring met XTC hebben en je wel de hele dag zoet wilt zijn op het festival, dan schijnt 6-APB een goed alternatief te zijn. Het heeft de euforie van XTC zonder het wause effect. Eerder de scherpheid van coke. Voordeel van deze drug is dat je een keer een goede dosis neemt en dan de hele dag niet meer bij hoeft te nemen. Je staat dan volgens mij tussen de 8 en de 11 uur lang te feesten. Bij XTC komt het in golven, waar 6-APB een constant effect heeft.
Zelf heb ik er nog geen ervaring mee, maar het schijnt bijna net zo leuk als XTC te zijn.
6apb staat ook nog wel een x op de planning voor mij.

Rosie

Bewuste gebruiker
Gewoon later pakken.
Gisteren x gedaan. Halfje gepakt om 18 uur.
En om 21.30 bijgepakt. Ben om 3.00u terug naar de tent gegaan. Nog ommetje gelopen en om 4.00u gaan slapen.

Dus middag lekker nuchter feestje bouwen en avond knallen :)

Kwak

Bewuste gebruiker
Bij mij werkt xtc maar 4 uurtjes als het niet minder is.

Als je het later inneemt zoals Rosie dat zegt. Doe voorzichtig met alcohol misbruik.
Meestal neem ik tegen de einde van de middag wat. Zodat ik tot 2300 kan door dansen.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Ik heb toevallig donderdagavond om precies 22.00 voor het eerst 6APB gedaan.

Het was wel in een candyflip (lsd en dan 4 uur later MDMA), maar ook daar heb ik ervaring mee met MDMA en er was wel degelijk verschil. MDMA komt hard opzetten en golft daarna wat, terwijl 6apb heel rustig opkwam en eigenlijk niet schommelde als je begrijpt wat ik bedoel. En dan ben ik eigenlijk toch wel meer voor dat harde inslaan en golven van MDMA dan als 6apb, die iets voorspelbaarder en daardoor wellicht wat saaier is. Maar hij duurt wel iets langer, dat dan weer wel. De comedown is trouwens ook heel gelijkmatig met 6apb.

Tijdens de LSD (ingenomen om 18.00 uur) ging de tijd overigens heel langzaam. Het leek wel 10 uur later te zijn dat we die 6apb namen in plaats van 4 uur. en toen de 6 apb eenmaal opkwam ging de tijd ineens enorm versnellen, en was het het ineens half 5 in de morgen voor ik er erg in had lol. En dan heb ik toch zeker 6 en half uur gehad eer ik aan de 3meo-pcp (ach, nog een kittyflip eracteraan, waarom niet) ging lol. Duidelijk langer dan MDMA dus.

edit;
Noemenswaardig is nog dat ik een geweldige afterglow had zaterdag, mijn serotoninesysteem was helemaal happy! maar die ebde toen ik zondag wakker werd weg om eind zondagmiddag over te gaan in een dip die tot maandagavond geduurd heeft. En dinsdagmorgen was ik weer hersteld.
Dat moet wel de 6apb geweest zijn, want ik met LSD of een beetje diss heb ik dat niet. Ik heb zowieso al nooit dips, laatste was meer dan een jaar geleden. Maar deze keer dus wel.

6apb lijkt me dus wel een goed alternatief. Inclusief opkomst en comedown haal je de 8 uur na inname wel, met kans op fijne afterglow maar daarna ook wellicht de typische dinsdagdip van de serotonineslurper.

Laatst bewerkt:

Fenne

Belezen gebruiker
Komt er een tripreport van je Candyflip en Kitty flip?

Grappig dat je gelijk voor een candy flip bent gegaan met 6-apb. Ik wil liever drugs puur proberen zeg om de hele ervaring te hebben. Maar de effecten van elke drugs was wel echt goed te scheiden?

Rivalrie

Badass junkie
Ik raad het af om 6abp te combineren. Het is ENORM sterk als je een redelijke dosering neemt. 1x slikken en 12uur later sta je nog steeds strak

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Fenne
Ik denk het niet, lange trips met flips is voor mij gewoonweg too much om dat op papier te zetten, een kort tripje of een stof die ik voor het eerst test lukt mij wel een stuk beter. Eigenlijk wel jammer vind ik zelf maar goed...

@Rivalrie
Als je strak (dopamine) staat van iets wat in eerste instantie een serotonineslurper is dan ben je volgens mij al aan het overdoseren. 12 uur na inname nog pieken lijkt me trouwens wel overdreven voor 6apb, bij mij was dat een stuk minder lang in ieder geval. 6 enhalf uur na inname zat de piek er op en begon ik aan de comedown en dat met 120mg a80 kilo lichaamsgewicht, gewoon netjes 1,5mg/kilo dus.

Rtby

Experimenterende gebruiker
Wat men hier al aangeeft, xtc is niet louter 4 uurtjes voordat het helemaal uitgewerkt is, je kunt best nog iets langer door.

Bovendien raad ik het alleen maar aan om niet direct van het begin aan de pillen te willen zitten. Ervaar het festival eerst eens een paar uurtjes nuchter, of matig met alcohol. Je kunt (hopelijk) toch niet alleen maar om waus te zijn? Dus doe rustig aan overdag en begin eens wat later, levert je vast ook een toffe festival ervaring op :wink:

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Komt er een tripreport van je Candyflip en Kitty flip?
Ik denk het niet, lange trips met flips is voor mij gewoonweg too much om dat op papier te zetten, een kort tripje of een stof die ik voor het eerst test lukt mij wel een stuk beter. Eigenlijk wel jammer vind ik zelf maar goed...
Iemand heeft toevallig de doseringen en tijden genoteerd en al een beginnetje gemaakt, hihi.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik raad het af om 6abp te combineren. Het is ENORM sterk als je een redelijke dosering neemt. 1x slikken en 12uur later sta je nog steeds strak

Twaalf uur? Hoeveel 6-APB neem je dan? Na zes/zeven uur is het toch wel zo ongeveer voorbij hoor.

Pupillen kunnen wel langer groot blijven is mijn ervaring.

Verder vind ik het niet sterker of zwakker dan MDMA, gewoon uitgespreider en consistenter.

Rivalrie

Badass junkie
Twaalf uur? Hoeveel 6-APB neem je dan? Na zes/zeven uur is het toch wel zo ongeveer voorbij hoor.

Pupillen kunnen wel langer groot blijven is mijn ervaring.

Verder vind ik het niet sterker of zwakker dan MDMA, gewoon uitgespreider en consistenter.

Rond de 200mg in 1x

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Rond de 200mg in 1x

Is ook wel een best wel hoge dosis toch? Ik zou dan misschien eens wat lager proberen te gaan. Zelf vond ik bij 6-APB less is more gelden, van 160 mg (dacht ik) werd ik een beetje suffig en vrij verward, en miste de echte euforie, terwijl 140 mg een leuke dosis was. Maar hangt ook af van je lichaamsgewicht natuurlijk.

Rivalrie

Badass junkie
Is ook wel een best wel hoge dosis toch? Ik zou dan misschien eens wat lager proberen te gaan. Zelf vond ik bij 6-APB less is more gelden, van 160 mg (dacht ik) werd ik een beetje suffig en vrij verward, en miste de echte euforie, terwijl 140 mg een leuke dosis was. Maar hangt ook af van je lichaamsgewicht natuurlijk.
Ik vind het lastig doseren want de pillen zijn 120mg en ik heb zelf geen weegschaaltje. 120mg vond ik zelf een beetje soft.

Bovenaan