Ik heb toevallig donderdagavond om precies 22.00 voor het eerst 6APB gedaan.
Het was wel in een candyflip (lsd en dan 4 uur later MDMA), maar ook daar heb ik ervaring mee met MDMA en er was wel degelijk verschil. MDMA komt hard opzetten en golft daarna wat, terwijl 6apb heel rustig opkwam en eigenlijk niet schommelde als je begrijpt wat ik bedoel. En dan ben ik eigenlijk toch wel meer voor dat harde inslaan en golven van MDMA dan als 6apb, die iets voorspelbaarder en daardoor wellicht wat saaier is. Maar hij duurt wel iets langer, dat dan weer wel. De comedown is trouwens ook heel gelijkmatig met 6apb.
Tijdens de LSD (ingenomen om 18.00 uur) ging de tijd overigens heel langzaam. Het leek wel 10 uur later te zijn dat we die 6apb namen in plaats van 4 uur. en toen de 6 apb eenmaal opkwam ging de tijd ineens enorm versnellen, en was het het ineens half 5 in de morgen voor ik er erg in had lol. En dan heb ik toch zeker 6 en half uur gehad eer ik aan de 3meo-pcp (ach, nog een kittyflip eracteraan, waarom niet) ging lol. Duidelijk langer dan MDMA dus.
edit;
Noemenswaardig is nog dat ik een geweldige afterglow had zaterdag, mijn serotoninesysteem was helemaal happy! maar die ebde toen ik zondag wakker werd weg om eind zondagmiddag over te gaan in een dip die tot maandagavond geduurd heeft. En dinsdagmorgen was ik weer hersteld.
Dat moet wel de 6apb geweest zijn, want ik met LSD of een beetje diss heb ik dat niet. Ik heb zowieso al nooit dips, laatste was meer dan een jaar geleden. Maar deze keer dus wel.
6apb lijkt me dus wel een goed alternatief. Inclusief opkomst en comedown haal je de 8 uur na inname wel, met kans op fijne afterglow maar daarna ook wellicht de typische dinsdagdip van de serotonineslurper.